RzeĹş "niewiniÄ…tek" w DC :)

Data: 2012-02-11 21:35:20
Autor: Artur Maśląg
RzeĹş "niewiniÄ…tek" w DC :)
Ludzie to jednak są naprawdę naiwni (i/lub głupi). Nie wiem
od ilu miesięcy chyba już wszędzie były informacje o kwartecie
FR na skrzyĹĽowaniu Witosa/Sobieskiego
(np.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowych_.html
lokalizacja w linku:
http://www.zumi.pl/,,,21.0483896,52.1893432,1,3,namapie.html?userMapPointText=FR&userMapPointX=21.046688&userMapPointY=52.19032), które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych,
którzy przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h) i/lub przejechali
na czerwonym (sprzężone ze światłami + pętle indukcyjne). Nie wiem
od kiedy są czynne, ale jak dziś rano jechałem to był strzał za
strzałem - zdaje się, że one nie mają opcji "zapychania się", a
za jakiĹ› czas pojawiÄ… siÄ™ narzekania na "napad" na kierowcĂłw,
działania tylko w zakresie poprawienia budżetu itd.

Wszystkiego dobrego ;)

Data: 2012-02-11 20:56:41
Autor: Wmak
RzeĽ
A na Goworka wszyscy grzecznie zwalniaj± poniżej 40 więc nie udało się zauważyć błysków.
Ten działa czy nie?

Data: 2012-02-11 22:07:32
Autor: Artur Ma¶l±g
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 21:56,  Wmak pisze:
A na Goworka wszyscy grzecznie zwalniaj± poniżej 40 więc nie udało się zauważyć
błysków.

Ten jest inny :)

Ten działa czy nie?

Został już stratowany, ¶cięty, może się ludzie nauczyli,
że tam jednak warto zwolnić :)  Był w naprawie :)
Może działa.

Data: 2012-02-11 21:14:46
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin Artur Maśląg
które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych, którzy
przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h)

Tylko po cholerÄ™ tam jest 60?

Data: 2012-02-11 22:23:01
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:14, to pisze:
które "patrz±" w różnych kierunkach, uwieczniaj±c dokonania tych, którzy
przekroczyli dozwolon± prędko¶ć (60km/h)
Tylko po cholerę tam jest 60?

Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 21:25:53
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin DoQ
Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Data: 2012-02-11 22:29:14
Autor: Lewis
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:25, to pisze:
begin DoQ

Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przej¶ć przez barierkę i wpa¶ć na ulicę? :)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-11 21:38:09
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin Lewis
I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na
ulicÄ™? :)

A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

Data: 2012-02-11 22:46:32
Autor: Lewis
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:38, to pisze:
begin Lewis

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przej¶ć przez barierkę i wpa¶ć na
ulicę? :)

A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h co¶ zmieni w stosunku do 90 ;)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-11 21:58:18
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin Lewis
Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h coĹ›
zmieni w stosunku do 90 ;)

Oczywiście PMS-owi trolle już dawno dowiedli, że spadający z kładki na samochód jadący z prędkością 60 km/h ma dużo większe szanse przeżycia niż taki, który spadnie na samochód z kierowcą-piratem zapierdalającym aż 90!

Data: 2012-02-12 15:28:11
Autor: Marek Dyjor
RzeĹş "niewiniÄ…tek" w DC :)
to wrote:
[...]

niĹĽ taki, ktĂłry spadnie na samochĂłd z kierowcÄ…-piratem
zapierdalajÄ…cym aĹĽ 90!

pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać pieszych z kładki :)

Data: 2012-02-12 14:36:47
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin Marek Dyjor
pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
pieszych z kładki :)

Ament!

Data: 2012-02-12 19:03:31
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 15:28, Marek Dyjor pisze:

pędz±ce pod kładk± samochody wytwarzaj± podci¶nienie, które może zasysać
pieszych z kładki :)

¦miechy ¶miechami, ale faktycznie nie wiadomo po co tam jest/było 50/60 i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami szeroki pas zieleni, ¶cieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak przej¶cia dla pieszych (kładka)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 18:37:23
Autor: Wmak
RzeĽ
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami szeroki pas zieleni, ¶cieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak przej¶cia dla pieszych (kładka)

Ponad 30 lat na  Stegnach  mieszkam i żadnej kładki przy skrzyżowaniu Sikorskiego/Sobieskiego nie widziałem.

Najbliższa nad Sobieskiego o prawie kilometr na południe przy Czarnomorskiej i druga na północ w odległo¶ci ponad kilometr.

Data: 2012-02-12 20:23:11
Autor: DoQ
RzeĽ
W dniu 12-02-2012 19:37,  Wmak pisze:

Ponad 30 lat na  Stegnach  mieszkam i żadnej kładki przy skrzyżowaniu
Sikorskiego/Sobieskiego nie widziałem.
To prawdziwy z ciebie Warszawiak.
Ale co w zwi±zku z tym, skoro w miejscu o którym piszę też stawiaj± FR?

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 20:35:21
Autor: Artur Ma¶l±g
RzeĽ
W dniu 2012-02-12 20:23, DoQ pisze:
[...]

Nie zwróciłem uwagi - zdradzisz konkretne miejsce? Nie wykluczam, że
ma to swoje uzasadnienie. Gdybym wiedział, to bym pojechał prosto
(do Chełmskiej), a nie skręcił w Beethovena.

Data: 2012-02-12 20:59:17
Autor: DoQ
RzeĽ
W dniu 12-02-2012 20:35, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

W stronę Centrum w bezpo¶redniej okolicy Beethovena oraz pod kładk±.
W stronę Kozienic jakie¶ 200m przed Idzikowskiego między topolami.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 19:08:04
Autor: Artur Ma¶l±g
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-12 19:03, DoQ pisze:
[...]

A o jakim miejscu Ty piszesz?

Data: 2012-02-12 19:09:02
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 19:08, Artur Ma¶l±g pisze:

[...]

Sobieskiego pomiędzy Beethovena a Doln±.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 19:10:32
Autor: Artur Ma¶l±g
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-12 19:09, DoQ pisze:
[...]

A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

Data: 2012-02-12 19:11:34
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 19:10, Artur Ma¶l±g pisze:

Sobieskiego pomiędzy Beethovena a Doln±.
A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

A ja nie:)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 18:41:26
Autor: Wmak
RzeĽ
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

> A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

A ja nie:)

To trzeba było drukowanymi pisać, bo cała dyskusja jest o przecięciu zjazdu z Trasy Siekierkowskiej z ulic± Sobieskiego

Data: 2012-02-12 18:44:32
Autor: to
RzeĽ
begin  Wmak
To trzeba było drukowanymi pisać

Niektórzy potrafią też czytać małe litery. :>

Data: 2012-02-11 22:10:53
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 21:35, Artur Ma¶l±g pisze:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,Nowoczesny_fotoradar__nowy_postrach_piratow_drogowych_.html

Kiedy¶ zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 21:14:15
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin DoQ
Kiedyś zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
bardzo niebezpieczne miejsce - szczegĂłlnie wieczorem.

A ja sobie kiedyś jadę spokojnie 150 Przyczółkową czy jak jej tam i myślę sobie: o k...wa, przecież zaraz stoi fotoradar! Wszystko pospadało z siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)

Także nawet jak się wie, to czasem można się zagapić. :>

Data: 2012-02-11 22:21:48
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:14, to pisze:

A ja sobie kiedy¶ jadę spokojnie 150 Przyczółkow± czy jak jej tam i my¶lę
sobie: o k...wa, przecież zaraz stoi fotoradar! Wszystko pospadało z
siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)
Także nawet jak się wie, to czasem można się zagapić. :>

Chodzi o ten fotoradar co był na wlocie do Konstancina
To bardzo niebezpieczne miejsce, szczególnie bior±c pod uwagę ówczesne przewężenie!

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 21:25:00
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin DoQ
Chodzi o ten fotoradar co był na wlocie do Konstancina To bardzo
niebezpieczne miejsce, szczegĂłlnie biorÄ…c pod uwagÄ™ Ăłwczesne
przewężenie!

Niesamowicie niebezpieczne, szczególnie o północy, kiedy miało miejsce ww. zdarzanie. A co, gdyby grupa pijanych meneli akurat wygrzebała się z pobliskiego rowu? Albo z zoo uciekł tygrys, przedostał się pod osłona nocy do lasu kabackiego i wybiegł mi pod koła prosto z krzaków?! No cóż, byłem wtedy młody i głupi niestety nie przemyślałem tych oczywistych zagrożeń.

Data: 2012-02-11 22:32:20
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:25, to pisze:

pobliskiego rowu? Albo z zoo uciekł tygrys, przedostał się pod osłona
nocy do lasu kabackiego i wybiegł mi pod koła prosto z krzaków?! No cóż,
byłem wtedy młody i głupi niestety nie przemy¶lałem tych oczywistych
zagrożeń.

Mogło tak być. Ponadto legalnie pod okiem tego fotoradaru blokowano jazdę na suwak, czyli akcję społeczn± polskich kierowców.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 21:39:41
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin DoQ
Mogło tak być. Ponadto legalnie pod okiem tego fotoradaru blokowano
jazdę na suwak, czyli akcję społeczną polskich kierowców.

To prawda, bardzo często działo się to koło północy i mogłem w taką legalną akcję wjechać i spowodować karambol! W końcu od zakrętu było tylko 500 m do przewężenia, trudno sięgnąć wzrokiem tak daleko!

Data: 2012-02-11 22:30:07
Autor: Artur Ma¶l±g
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:21, DoQ pisze:
[...]

Owszem - do tego nie tylko to przewężenie, ale skręt do Powsina (od
Konstancina) i skrzyżowanie z wlotem/wylotem przy Shell-u.
Ludzie zap**** bez opamiętania - teraz FR nie ma i do tego zdjęli
nawet oznakowanie.

A co do tych 150km/h Przyczółkow±, to zdaje się, że tutaj
(http://www.zumi.pl/,,,21.0968144,52.1217552,1,4,namapie.html?userMapPointText=Wypadki&userMapPointX=21.097424&userMapPointY=52.122624
)
by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie
mam okazję spotkać jak±¶ stłuczkę/wypadek.

Data: 2012-02-11 21:35:37
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin Artur Maśląg
A co do tych 150km/h Przyczółkową

Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędkości na Puławskie o 20 km/h rowerem. To dobitnie świadczy o tym, że należy zamontować tam fotoradar dla rowerów, a każdy rower powinien mieć z przodu rejestrację!

to zdaje siÄ™, ĹĽe tutaj
[...]
okazję spotkać jakąś stłuczkę/wypadek.

Dokładnie, wszędzie należy nastawiać fotoradary, a Tobie pod domem z osiem, żebyś czuł, że władza czuwa! Porządek musi być!!!

Data: 2012-02-12 06:47:08
Autor: kkk
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
On 11 Lut, 22:35, to <to_use...@interia.pl> wrote:

Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędko¶ci na
Puławskie o 20 km/h rowerem.

Ci±gle jest w necie ten Twój godny pożałowania wyczyn !!1

Data: 2012-02-12 06:51:00
Autor: kkk
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
On 11 Lut, 22:35, to <to_use...@interia.pl> wrote:

Powiem więcej, jako nastolatek przekroczyłem ograniczenie prędko¶ci na
Puławskie o 20 km/h rowerem. To dobitnie ¶wiadczy o tym, że należy

Ci±gle jest w necie ten Twój godny pożałowania wyczyn !!1

http://www.youtube.com/watch?v=XbGJog172Kc

Data: 2012-02-12 19:07:24
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:30, Artur Ma¶l±g pisze:

A co do tych 150km/h Przyczółkow±, to zdaje się, że tutaj
by się przydała "bateria" sprzętu, ponieważ w zasadzie codziennie
mam okazję spotkać jak±¶ stłuczkę/wypadek.

No przydałaby się. Aby tylko z alkomatem nie stali, bo to już nie fair ;)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 10:28:49
Autor: Alex81
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
On 12 Lut, 19:07, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]
> mam okazję spotkać jak±¶ stłuczkę/wypadek.

No przydałaby się. Aby tylko z alkomatem nie stali, bo to już nie fair ;)

Dlaczegoz nie fair? To byloby nawet lepsze niz FR! Pijani kierowcy
wioza smierc a ukrywaja sie jezdzac przepisowo. Ba! Kapeluszowo!

--
pzdr
Alex

Data: 2012-02-12 19:33:34
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 19:28, Alex81 pisze:

No przydałaby się. Aby tylko z alkomatem nie stali, bo to już nie fair ;)
Dlaczegoz nie fair? To byloby nawet lepsze niz FR! Pijani kierowcy
wioza smierc a ukrywaja sie jezdzac przepisowo. Ba! Kapeluszowo!

Nie każdy toleruje jazdę w trzeĽwo¶ci, ale przekraczaj±cych trzeba udupić i tu przepisy s± jak najbardziej słuszne!

co dzisiaj, po trzezwosci, zarobil 4 punkty :P

Uwaga pirat!!

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 00:10:03
Autor: AZ
RzeĹş "niewiniÄ…tek" w DC :)
On 02/11/2012 10:14 PM, to wrote:

A ja sobie kiedyś jadę spokojnie 150 Przyczółkową czy jak jej tam i myślę
sobie: o k...wa, przecież zaraz stoi fotoradar! Wszystko pospadało z
siedzeń na podłogę, ale się udało. Dobrze, że już go chyba zdjęli. ;)

Browarki się potłukły??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-11 23:34:08
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin AZ
Browarki się potłukły??

Browarki przetrwały, ale flaszka się stłukła i musiałem zlizywać z dywanika. Dobrze, że miałem gumowe, kuwetoidalne! W welur by wsiąkło.

Data: 2012-02-11 22:31:35
Autor: megrims
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:10, DoQ pisze:
[...]

A mnie kiedy¶ strzelili przy 315/130. Nie dostałem
żadnej reprymendy. Ani nic.

Data: 2012-02-11 21:40:24
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin megrims
A mnie kiedyś strzelili przy 315/130. Nie dostałem żadnej reprymendy.
Ani nic.

Mój kolega dostał fotkę za 240/50 i nic nie zapłacił, bo zapomniał kto prowadził. ;)

Data: 2012-02-11 22:33:03
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:31, megrims pisze:
Kiedy¶ zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to
bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.
A mnie kiedy¶ strzelili przy 315/130. Nie dostałem
żadnej reprymendy. Ani nic.

Łżesz, udowodnij!!

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 22:33:34
Autor: megrims
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:33, DoQ pisze:
[...]

To poważne oskarżenie ;)

Data: 2012-02-11 22:35:17
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:33, megrims pisze:

A mnie kiedy¶ strzelili przy 315/130. Nie dostałem
żadnej reprymendy. Ani nic.
Łżesz
To poważne oskarżenie ;)

Jak najbardziej!!:)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 07:56:49
Autor: megrims
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:35, DoQ pisze:
[...]

Jajca sobie robię. Przy 315 na autostradzie
nie masz szans zauważyć jakiegokolwiek radiowozu.
Policja również nie ma szans dokonać pomiaru.

Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytuj±ce.

Data: 2012-02-12 10:21:36
Autor: DoQ
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 07:56, megrims pisze:
Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytuj±ce.

Dlaczego? Ja nie mam AMG.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 11:41:15
Autor: to
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
begin megrims
Ale pisanie o 150/50 jest lekko irytujÄ…ce.

Jeszcze powiedz, że sam nigdy tak nie jechałeś. :>

Data: 2012-02-11 23:43:04
Autor: kogutek
RzeĽ
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
> A mnie kiedy¶ strzelili przy 315/130. Nie dostałem
> żadnej reprymendy. Ani nic.

Łżesz, udowodnij!!

Jehałęm z nim ftedy.

Data: 2012-02-12 08:26:41
Autor: megrims
RzeĽ
W dniu 2012-02-12 00:43, kogutek pisze:
[...]

kurde.. miałe¶ być na nartach.

Data: 2012-02-12 12:56:09
Autor: elmer radi radisson
RzeĽ "niewini±tek" w DC :)
On 2012-02-11 22:31, megrims wrote:

A mnie kiedy¶ strzelili przy 315/130. Nie dostałem
żadnej reprymendy. Ani nic.

Trafienie sidewinderem zazwyczaj jest mocno odczuwalne.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-02-11 23:38:06
Autor: kogutek
Jest tu Kozera.
> [...]

Kiedy¶ zapłaciłem tam mandat za 150/50, otrzymałem reprymendę iż to bardzo niebezpieczne miejsce - szczególnie wieczorem.

Bo jak nie ma to powiem pińcet. --

Data: 2012-02-11 23:39:48
Autor: kogutek
RzeĽ
Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> napisał(a):
[...]

Nie znasz się. Wie sie że powie się że sie pozyczyło auto Gruzinowi. Zeby nie
było niczego. --

RzeĹş "niewiniÄ…tek" w DC :)