[kronika2prl] Rzecz o utoczaniu świeżej krwi

Data: 2011-09-23 00:28:31
Autor: mi
[kronika2prl] Rzecz o utoczaniu świeżej krwi
"To nie jest kraj dla młodych ludzi" czyli o ograniczeniach korporacyjno-zawodowych:
http://uwazamrze.pl/2011/09/to-nie-jest-kraj-dla-mlodych-ludzi/
oraz w bieżącym wydaniu papierowym.

Tak jakoś od razu przypomniało mi okres, gdy szukałem adwokata i jeden pajac chciał się podjąć mojej sprawy nie potrafiąc nawet w kilku zdaniach opisać do czego będzie w sprawie dążył. Drugi zaś od chwili podpisania umowy i otrzymania zaliczki od razu zaczął psioczyć na sędziego... byle tylko mieć wymówki. Sprawę doprowadziłem do finału swoim własnym uporem i z prawnikiem, który nie mógł mnie oficjalnie reprezentować. II PRL.

[kronika2prl] Rzecz o utoczaniu świeżej krwi