Rzecz o współżyciu.

Data: 2012-03-20 12:07:58
Autor: Magic
Rzecz o współżyciu.
Witek.
Warto poczytać na początku sezonu, gość ma 100% racji.
http://panwiewiorka.riderblog.pl/Motocyklisto_spierdalaj_czyli_puszka_na_drodze,b2596.html
Komentarze też warte poczytania.

W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni, to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę. Niestety, nie pomyliłem się.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-03-20 12:29:26
Autor: AZ
Rzecz o współżyciu.
On 03/20/2012 12:07 PM, Magic wrote:
Witek.
Warto poczytać na początku sezonu, gość ma 100% racji.
http://panwiewiorka.riderblog.pl/Motocyklisto_spierdalaj_czyli_puszka_na_drodze,b2596.html

Zgadza się. Do tego są to tak banalne sprawy, że 10 letnie dziecko z ciutką wyobraźni do tego dojdzie. Raptem 5 prostych spraw, z czego dwie najważniejsze to dać się zauważyć samochodziarzom i omijać jak najszerszym łukiem a tak trudne do ogarnięcia dla wszystkich.

W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni,
to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę. Niestety, nie pomyliłem się.

O tym samym pomyślałem, jeden na prostej stracił panowanie, drugi nagle zjechał na przeciwległy pas, itd. itp. wystarczy trochę słońca i większość dostaje pierdolca jakby za tydzien znowu miała być zima.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-20 13:32:44
Autor: Roman Niewiarowski
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-20 12:07, Magic pisze:
Witek.
Warto poczytać na początku sezonu, gość ma 100% racji.

Jeszcze nie widzialem zeby sloniowi jaja zwisaly po bokach, jak motorowi kufry. Znaczy gosc pierdoli jak potluczony.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-20 13:49:28
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Rzecz o współżyciu.
Roman Niewiarowski napisał(a):
Jeszcze nie widzialem zeby sloniowi jaja zwisaly po bokach, jak motorowi kufry.

Nie widziales slonia ktory spi na brzuchu? Meskiego slonia.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-03-20 14:00:59
Autor: Roman Niewiarowski
Rzecz o współżyciu.

Nie widziales slonia ktory spi na brzuchu? Meskiego slonia.

A niby gdzie mialem widziec ? W krakowskim zoo byla slonica Kinga...

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-20 19:21:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f687f90$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

Nie widziales slonia ktory spi na brzuchu? Meskiego slonia.

A niby gdzie mialem widziec ? W krakowskim zoo byla slonica Kinga...

a nie w Poznańskim?

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-20 19:22:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f6878f2$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
Znaczy gosc pierdoli jak potluczony.

pozwole sie nie zgodzić.
Koleś pisze to, co każdy zdrowy człowiek, zwlaszcza motocyklista, który choć od czasu do czasu jeździ samochodem, powinien uznać za mega oczywiste.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-20 20:05:24
Autor: Roman Niewiarowski
Rzecz o współżyciu.

pozwole sie nie zgodzić.
Koleś pisze to, co każdy zdrowy człowiek, zwlaszcza motocyklista, który
choć od czasu do czasu jeździ samochodem, powinien uznać za mega oczywiste.

Dzietam! Motonity nigdy nic zlego nie robia. To te chuje w puszkach chca nas zabic!

pozdr
newrom
PS. Slonica Kinga mieszkala w Krakowie od od lat 60 do roku 2000.
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-20 20:36:20
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f68d4fa$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
PS. Slonica Kinga mieszkala w Krakowie od od lat 60 do roku 2000.

no to w Poznaniu była inna słonica Kinga

http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,1714161.html

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-21 08:41:27
Autor: Roman Niewiarowski
Rzecz o współżyciu.

no to w Poznaniu była inna słonica Kinga

Widac Pyrusy tez nie wiedza jak wyglada lezacy slon z jajami po bokach.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-21 08:59:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f69862d$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

no to w Poznaniu była inna słonica Kinga

Widac Pyrusy tez nie wiedza jak wyglada lezacy slon z jajami po bokach.

wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

ps. z resztą teraz mamy całkiem niezłą słoniarnie za łądnych kilka baniek PLN z obiema płciami...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-21 09:43:53
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Rzecz o współżyciu.
Kuba (aka cita) napisał(a):
wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

i co? Przypomina czopera z sakwami?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-03-21 16:29:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości news:jkc4e3$ip0$1mx1.internetia.pl...
Kuba (aka cita) napisał(a):
wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

i co? Przypomina czopera z sakwami?

no cóż, może troche Virago ;-)

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-21 10:09:46
Autor: Roman Niewiarowski
Rzecz o współżyciu.

wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

U nas podobno dwie sloniny teraz sa.
Ale wracajac do sloni z jajami to odpowiedz na pytanie Amila!
I foty jakies podeslij.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-21 17:01:14
Autor: Monster
Rzecz o współżyciu.

[...]

kuźwa,nie mogę znaleźć z warszawskiego,ale to +18lat, sakwy były mocno zasłonięte i nie wiem czy zwisały,no i komentarz:
-Mamusiu,co ten słoń robi?
-Eee...trenuje nóżki:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-20 14:48:30
Autor: mk
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-20 12:07, Magic pisze:
W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni,
to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę.

SÄ… pierwsze filmowe produkcje
http://www.sadistic.pl/warszawskie-korki-gsx-r-vt108642.htm

Data: 2012-03-20 15:24:05
Autor: AZ
Rzecz o współżyciu.
On 03/20/2012 02:48 PM, mk wrote:
[...]

Tym razem się udało. Jeden nierozgarnięty zmieniający pas i była by mielonka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-20 16:54:51
Autor: Ivam
Rzecz o współżyciu.
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jka3u5$d8l$1@node2.news.atman.pl...
Tym razem się udało. Jeden nierozgarnięty zmieniający pas i była by mielonka.

Tak sie zastanawiam czy w ogole to nie szybciej by bylo na jakims ktm'ie, albo dt'ku po tej trawce z boku;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-20 16:59:45
Autor: duddits
Rzecz o współżyciu.
On 20.03.2012 16:54, Ivam wrote:
Tak sie zastanawiam czy w ogole to nie szybciej by bylo na jakims
ktm'ie, albo dt'ku po tej trawce z boku

Ogólnie to szybciej i bezpieczniej by było pojechać po prostu drogą, która jest równoległa do tej i dołącza na wysokości wiaduktu :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-20 19:28:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Rzecz o współżyciu.

Użytkownik "mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> napisał w wiadomości news:jka1j1$kj6$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno zmanipulowany...

PooglÄ…dajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-20 20:02:49
Autor: Monster
Rzecz o współżyciu.

[...]

Lans to lans,start spod Maka obowiÄ…zkowy:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-21 16:54:32
Autor: Jasio
Rzecz o współżyciu.
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:jkai8k$71d$1inews.gazeta.pl...

generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno zmanipulowany...

PooglÄ…dajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

Pewnie chodzi Ci o to, że tak szybko mrugają?
To ledy jako światła stopu/pozycyjne IMVHO.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-03-22 09:06:48
Autor: Magic
Rzecz o współżyciu.

[...]

Nałożyły się częstotliwości odświeżania obrazu w kamerze i ledowych kierunków w autach.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-03-21 12:01:50
Autor: James
Rzecz o współżyciu.
"mk" wrote...
[...]

Kolejna produkcja tego debila bedzie w wiadomosciach wieczornych.... i slowa jaka to tragedia sie stala. Tymczasem Karol Darwin po prostu wciaz pracuje. Naturalna selekcja

--
James

Data: 2012-03-21 23:36:37
Autor: The_EaGle
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-20 14:48, mk pisze:

W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni,
to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę.

SÄ… pierwsze filmowe produkcje
http://www.sadistic.pl/warszawskie-korki-gsx-r-vt108642.htm

Najbardziej zmroziło mnie jak ten kretyn wjeżdża na pasy...

Takiego debila należy gonić choćby śmigłowcem i odebrać mu prawo jazdy raz na zawsze i to bezwzględnie.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2012-03-21 23:51:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-21 23:36, The_EaGle pisze:

Takiego debila należy gonić choćby śmigłowcem i odebrać mu prawo
jazdy raz na zawsze i to bezwzględnie.

Paczając na jego wyczyny, śmiem twierdzić, że prawa jazdy on nie ma, ani A, ani B, ani innej literki.

Wnioskuję po tym, że w jego zachowaniu za grosz nie ma przewidywania sytuacji nieprzewidywalnych - tak jak wjechanie na przejścia dla pieszych.

Ilekroć jedzie się w korku, nawet "przeginając" - bierze się na siebie "ryzyko" otwarcia przez samochód drzwi ... OK - stratny ten co przeginał z prędkością w kanionie ... Jednak piesi mają to do siebie, że widząc zator/korek potrafią "bezpiecznie" przez przejście przebiegać bo wierzą patrząc w stronę w którą "korek jedzie" że to to nie ruszy w 5 sekund. Totalnie nie biorą pod uwagę możliwości nadlecenia jednoślada kanionem. Hamowało się parę razy w życiu, to się teraz absolutnie zwalnia przy przejściach w korku ... Tu tego nie zaobserwowano.

Ganianie antkakopterem celem odebrania uprawnień nie ma zatem sensu imho.

Data: 2012-03-22 09:09:04
Autor: Magic
Rzecz o współżyciu.
[...]

A od kiedy brak papierka powstrzymuje od jazdy, zwłaszcza takiego osobnika ? Niestety jest duża szansa że za chwilę sam się wyeliminuje, zwłaszcza że jeździ bez ciuchów. Oby nie zabrał ze sobą jeszcze kogoś.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-03-22 22:28:56
Autor: Kuczu
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-22 09:09, Magic pisze:

A od kiedy brak papierka powstrzymuje od jazdy, zwłaszcza takiego
osobnika ? Niestety jest duża szansa że za chwilę sam się wyeliminuje,
zwłaszcza że jeździ bez ciuchów. Oby nie zabrał ze sobą jeszcze kogoś.

Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-03-22 14:34:44
Autor: amos
Rzecz o wspó³¿yciu.
On 22 Mar, 22:28, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem
chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

A po co mu lusterka, skoro to tylko on wyprzedza?
Lusterka sa potrzebne tym, co maja zamiar dac sie wyprzedzic.

--
amos

Data: 2012-03-23 00:05:13
Autor: AZ
Rzecz o współżyciu.
On 03/22/2012 10:28 PM, Kuczu wrote:
[...]

Kwestia przyzwyczajenia i szybkiego jeżdżenia ;-) tyle żeby nie naciął się kiedyś na jakieś Porsche czy inne Ferrari które będzie szybsze od niego.

Ja jak na Nowodworze zdjąłem lusterka to ciężko było mi się przyzwyczaić ale później jazda jest fajniejsza jak nie obserwujesz tego co za tobą. Za to jak jechałem na stacje po publicznej drodze to się dziwnie czułem i miałem głupi odruch patrzenia w lusterko i mimo to, że go nie było zmieniania automatycznie pasa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-23 12:29:40
Autor: Nikanor
Rzecz o współżyciu.
On Fri, 23 Mar 2012 00:05:13 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Za to jak jechaÅ‚em na stacje po publicznej drodze to siÄ™ dziwnie czuÅ‚em  i miaÅ‚em gÅ‚upi odruch patrzenia w lusterko i mimo to, że go nie byÅ‚o  zmieniania automatycznie pasa.

A kierunkowskazy na rowerze też włączasz?

--

Nikanor [SH300, TE630]

Data: 2012-03-23 12:34:44
Autor: AZ
Rzecz o współżyciu.
On 03/23/2012 12:29 PM, Nikanor wrote:

A kierunkowskazy na rowerze też włączasz?

He? Rozjaśnisz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-23 13:17:29
Autor: Nikanor
Rzecz o współżyciu.
On Fri, 23 Mar 2012 12:34:44 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

A kierunkowskazy na rowerze też włączasz?

He? Rozjaśnisz?

No ja wÅ‚Ä…czam. WÅ‚Ä…czam, patrzÄ™ w lusterka, czasem zerknÄ™ przez ramiÄ™  zmieniajÄ…c koleinÄ™. Dopiero po chwili sobie przypominam, że na rowerze  kierunków jakoÅ› brak a w Kampinosie ruch jednak mniejszy.

--

Nikanor

Data: 2012-03-22 13:13:20
Autor: BUNIEK
Rzecz o współżyciu.
[...]

Element opiniotwórczy, potem się szybszy jacy to motocykliści za źli.
Brack ubrania, jazda na krawędzi ryzyka, wyczucie maszyny ma, ale jako kierowca plasuje się jako nasionko warzywa, oby tylko sam siebie bez postronnych.

Buniek

Data: 2012-03-22 14:08:57
Autor: Kuczu
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-22 13:13, BUNIEK pisze:

Element opiniotwórczy, potem się szybszy jacy to motocykliści za źli.
Brack ubrania, jazda na krawędzi ryzyka, wyczucie maszyny ma, ale jako
kierowca plasuje siÄ™ jako nasionko warzywa, oby tylko sam siebie bez
postronnych.

Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

Data: 2012-03-22 14:38:32
Autor: ursynek
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-22 14:08, Kuczu pisze:
[...]

Oho :) Przyganiał kocioł garnkowi :P

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2012-03-22 15:07:46
Autor: BUNIEK
Rzecz o współżyciu.
[...]

A do czego konkretnie pijesz, bo kilka literówek to jest, ale ogólnie to chyba przekaz jest jasny.

Buniek

Data: 2012-03-22 15:15:01
Autor: duddits
Rzecz o współżyciu.
W dniu 2012-03-22 15:07, BUNIEK pisze:
ale ogólnie to chyba przekaz jest jasny

Jak listopadowa noc.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-22 21:10:07
Autor: Magic
Rzecz o współżyciu.
[...]

Zapewne ajfon automatic correction lingłydż.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-03-23 10:31:21
Autor: Glub
Rzecz o wspó³¿yciu.
On Thu, 22 Mar 2012 21:10:07 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

> Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

Zapewne ajfon automatic correction ling³yd¿.

Gejfon to pikus. Gejdroid s³ajp to dopiero linglydz generuje:-P

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

Data: 2012-03-24 22:25:13
Autor: wide open
Rzecz o współżyciu.
On 03/20/2012 04:07 AM, Magic wrote:
[...]

dobry wstep ale autor nie wsplnial o babciach przechodzacych przez jedznie

czytam dalej

Rzecz o współżyciu.