Rzeczka

Data: 2009-03-12 12:41:45
Autor: J.F.
Rzeczka

Czy to mozliwe ? Miejscowosc Rzeczka kolo Walbrzycha

Kompleks Gornik
http://www.nartyrzeczka.com/

kamery nie ma, ale sniegu "brak".

Osrodek na Stoku .. sniegu 40..150 cm
http://www.skiinfo.pl/Kamerka/RzeczkaNaStoku-EPLRZECZKANAS-99-pl.jhtml

Odlegle sa od siebie o  ... no nie wiem, ale chyba nie wiecej niz 2 km.

Ten drugi w dodatku nizej lezy .. inwersja byla ?

Pobliska Wielka Sowa tez juz zamknela sezon.

J.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;xnews
FN:xnews
REV:20090312T114145Z
END:VCARD

Data: 2009-03-13 17:25:12
Autor: DaSilva
Rzeczka
J.F. pisze:
[...]

Najlepiej zadzwonić - to prawdę Ci powiedzą (chyba)
Jak dzwoniłem to zawsze mówili jak jest faktycznie teraz pewnie też powiedzą

DaSilva

Data: 2009-03-13 17:50:04
Autor: J.F.
Rzeczka
Użytkownik "DaSilva" <artur-spam_stop-@oborniki.net> napisał w wiadomości news:gpe1gl$9nl$1nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
Czy to mozliwe ? Miejscowosc Rzeczka kolo Walbrzycha

Najlepiej zadzwonić - to prawdę Ci powiedzą (chyba)

Zadzwonilem. Potwierdzili ze maja. Kamera zreszta chyba nie klamie.

Teraz ciekawi mnie jak to jest mozliwe.
Ktos kojarzy te dwa osrodki ? Daleko one od siebie ? Moze na innych zboczach leza ?

J.

Data: 2009-03-13 23:51:57
Autor: Mirek
Rzeczka
J.F. wrote:

Teraz ciekawi mnie jak to jest mozliwe.

Kto ma krótki stok, a dużo armatek, ten będzie miał śnieg najdłużej, tylko armarki trzeba uruchamiać nie wtedy kiedy nie ma śniegu, tylko wtedy kiedy jest mróz.
Zdarzają się też bardzo obfite i lokalne opady śniegu - dziś przejeżdżałem przez miejscowość, w której leży warstwa 15cm śniegu, podczas gdy w sąsiednich już dawno o nim zapomniano - i to jest na zupełnie płaskim terenie, nie w górach.
Mirek.

Data: 2009-03-14 21:22:14
Autor: DaSilva
Rzeczka
J.F. pisze:
[...]

Ten o którym piszesz jako ten ze śniegiem leży po tej samej stronie drogi co górnik, jakiś kilometr niżej - możliwe, że dosypują śniegu w nocy a po ostatnich opadach uzupełnili tylko armatkami braki - nie mam pojęcia czemu tu jest śnieg a wyżej nie ma - może wyżej jest cieplejsze słońce, albo nie wiem co :)

DaSilva

Rzeczka