Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom

Data: 2020-09-27 17:42:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom

"witrak()" 6a314342-5af5-4c42-8829-b1dbf9c061c3n@googlegroups.com

: ...które kiesko traktują klientów składających reklamacje
: nieautoryzowanych ociążeń rachunków.

Kiedyś niesłusznie uznałem kilka transakcji kredytówką Citi za nie moje...
W istocie były to poprawnie zanotowane transakcje dokonane dodatkową kartą
wydaną mojej matce. Sympatyczna pani spytała mnie tylko o to: >>które
transakcje należy cofnąć?<< i zrozumiałem, że żadnej dyskusji nie będzie...

Podczas owej zgłoszeniowej rozmowy zorientowałem się, że błąd leży
po mojej stronie, więc cofnąłem (jak mogłem) jedynie moje zgłoszenie
rzekomej kradzieży...

Jak zrozumiałem, że to nie była kradzież? Wg mnie kradzieży dokonali
litewscy pracownicy tamtejszej kawiarni czy czegoś podobnego a owa
sympatyczna pani z Citi zauważyła podczas rozmowy, że tych płatności
dokonano w Białymstoku za pomocą dodatkowej karty...

Inną podobną (nieco ;) komplementarną) sytuacją było pobranie mej forsy
w aptece i kartą, i makulaturą -- aptekarka przy kolejnej mej wizycie
wypomniała ;) mi to zdublowanie i zwróciła mi szmal...

Wracając na Litwę -- kupowałem tam regularnie czasopisma (nie jestem
poliglotą? -- ale umiem ,,czytać'' fotografie) i pewnego dnia płaciłem
plastykiem tak, że musiałem się upomnieć o mój autograf...

Litwę [Ojczyznę moją?] i Litwinki oraz Litwinów wspominam ***bardzo***
miło, choć byłem tam bardzo krótko i tylko kilka razy...

-=-

Wszystko dookoła jest zbyt drogie [mleko po 149gr za litr; jabłkowy
sok chyba po 125gr za litr] i zbyt często [zwłaszcza czekolady
z orzechami -- codzienne zjadanie 300gr to zbyt wiele jak na mnie]
kupowane, przez co notuję zbyt duży wypływ środkowy... [może to dobrze,
że szmaty w galeriach są drogie (spodnie po 15pln itd.) bo brak mi
miejsca na kolejne a stare nie są zjadane nawet przez mole...]

-=-

No tak... Ale Ty piszesz o ociążeniach... Dopiero teraz to zauważyłem...
Banki pracują ociężale czy rachunki zachodzą w niepożądane ciąże?... ;)

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Rzecznik Finansowy zapowiada przetrzepanie skóry bankom