Rzecznik PiS atakuje: My łapaliśmy bandytów, a tu wyciąga się dzieci w piżamkach

Data: 2012-10-28 15:01:22
Autor: Chiron
Rzecznik PiS atakuje: My łapaliśmy bandytów, a tu wyciąga się dzieci w piżamkach
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d38a4$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

Ale teraz policjanci okazali się być bardziej wyrozumiałymi. Nie zastrzelili tej pani, jak w czasach PiS panią Blidę, tylko łaskawie pozwolili jej żyć! Jest jednak duża różnica.

A w Smoleńsku to ruskie hel puściły, bo ten gupi pilot nie dość, że 4 razy podchodził do lądowania, to jeszcze cofał w powietrzu. Masz rację, Idzik. Ja mam problem z takimi informacjami, bo już dawno nie widziałem magla- jakoś tak polikwidowały się wokół mnie. Dużo tam koło Ciebie takich magli? Pamiętam- jako małe dziecko- babcia mnie zabierała ze sobą do magla- a tam kobitki opowiadały o czarnej "Wołdze", porywającej ludzi i wyciągającej krew. Miałem potem stracha, jak diabli.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-28 15:29:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6jdrg$ot5$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie weksluj synuś. Magiel robisz ty i twój idol mówiąc to:
# Przechodząc do rozmowy z Adamem Hofmanem Monika Olejnik przypomniała słowa
Leszka Millera, który stwierdził, że Polska za Kaczyńskiego i Tuska się nie
różni, bo kiedyś policja wchodziła do mieszkań o 6 rano, a teraz o 23. - My
łapaliśmy bandytów, a tu wyciąga się dzieci w piżamkach z łóżeczka –
odpowiedział liderowi SLD Hofman. #
więcej: http://tiny.pl/hnn4j

Musi cię bardzo uwierać, że wycinasz właśnie to, co powyżej. No to jak to było? Darowali pani Blidzie życie czy też nie i uśmiercili ją na miejscu. No bo w wersję, że się zastrzeliła, potem wytarła pistolet z odcisków, a następnie padła trupem, to nawet to dziecko w piżamce nie uwierzy.

Na temat, na temat, proszÄ™...

Data: 2012-10-28 18:10:01
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d4132$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

OK- na temat:

JAKIM pociskiem oddano strzał do Blidy?

Data: 2012-10-28 18:38:50
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d67c9$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wydawało mi się, że nawet Ty nie jesteś kompletnym debilem. Do 3 razy sztuka. Powtórzę:
JAKIM pociskiem oddano strzał do Blidy?
Czyżby revelstein Ci tego nie napisał?

Data: 2012-10-28 19:13:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6jqj8$5kg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odpowiem na temat.
Dzisiejsze służby są bardzo miłosierne i bardziej ucywiliwzowane niż przed 5-6 lat. Kobietę doprowadzili do aresztu, a przecież mogli zastrzelić, jak panią Blidę, a dzieci przekazali w odpowiednie ręce.

Gdybyś nie znał tematu, to ci przypomnę: "Rzecznik PiS atakuje: My łapaliśmy bandytów, a tu wyciąga się dzieci w piżamkach"

Data: 2012-10-28 19:29:25
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d75c0$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powtórzę po raz trzeci:
JAKIM pociskiem oddano strzał do Blidy?

To Ty napisaÅ‚eÅ›, że jÄ… zastrzeliÅ‚y sÅ‚użby, bo samobójstwo to bajka. StÄ…d moje pytanie. Czy odpowiesz?  PrzypomnÄ™:

"
Darowali pani Blidzie życie czy też nie i uśmiercili ją na miejscu.
No bo w wersję, że się zastrzeliła, potem wytarła pistolet z odcisków, a
 nastÄ™pnie padÅ‚a trupem, to nawet to dziecko w piżamce nie uwierzy.
"
skoro ją uśmiercili, jak tu ewidentnie sugerujesz- to jakim pociskiem oddano do niej strzał?

Data: 2012-10-28 20:02:10
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d7aad$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to jak chcesz dyskutować?

Data: 2012-10-28 21:46:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6jvfk$aao$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z tobÄ…? Nie da siÄ™!

Data: 2012-10-28 22:14:41
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508d99a7$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zadałem Ci jak najbardziej poważne pytanie. Wystarczy trochę poguglać- a jak dowiesz się, jaki to był pocisk- zrozumiesz, dlaczego to takie ważne. Problem w tym, że jak ja zniecierpliwiony Twoja głupotą robię sobie jaja- to masz do mnie pretensje. Jak jestem śmiertelnie poważny- też. Poddaję się.

Data: 2012-10-28 23:20:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k6k782$hsl$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jest tak. Jeśli potraktuję poważnie jakiś temat, a mam odmienne zdanie niż ty (przeważnie) i opieram mój tok myślenia na dowodach, które przytaczam, ty najczęściej zmieniasz temat lub, przyciśnięty do muru, walisz inwektywami. I bardzo często bagatelizujesz i próbujesz ośmieszać moje wywody.
Potraktowałem cię teraz podobnie: żartobliwie i ironicznie ale bez inwektyw i ty natychmiast wymiękłeś.

Tak naprawdę, to wydaje mi się, że pani Blida najprawdopodobniej strzeliła do siebie i najprawdopodobniej stało się to podczas szamotaniny, gdy agentka chciała jej odebrać broń. Teraz już nikt nie wyjaśni czy był to nieszczęśliwy wypadek czy samobójstwo. Zbyt wiele zostało tam namotane i zbyt wiele osób przewinęło się w tym mieszkaniu po wypadku, celowo lub niecelowo zacierając ślady.

Bawi mnie natomiast twoje zacietrzewienie. Jeśli cokolwiek napiszę, a godzi to w twój wyidealizowany obraz Kaczyńskiego i jego ferajny (PiS), następuje z twojej strony natychmiastowy atak, a ja nie pozostaję bierny.
I tak umilam sobie spędzanie wolnego czasu, a mam go w nadmiarze.

Sądzę, że ten wątek możemy sobie darować, chyba że chcesz go ciągnąć, ku swojej irytacji.

Data: 2012-10-28 23:36:06
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:508dafa2$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To Twoja wersja wydarzeń. Moja jest zupełnie odmiennna.

[...]
Jak znajdziesz sobie JAKIM pociskiem został oddany strzał- to wiele Ci to powinno wyjaśnić. Do tego jeszcze należy dodać jej obeznanie z bronią- co potwierdzają świadkowie. Znajdź sobie- przecież to nie tajemnica. Co ciekawe: wychlapał to SLDowski Kalisz (choć nie było to tajemnicą- jednak nie stanowiło wiedzy powszechnej)

[...]
Tyle, że to nie ma pokrycia w archiwum. Sam niezbyt dobrze pisze o Kaczyńskim i jego przybocznych. Ty jednak piszesz o nich tak, jakby to oni cały czas rządzili- a to różnica

Sądzę, że ten wątek możemy sobie darować, chyba że chcesz go ciągnąć, ku swojej irytacji.

Nie jestem poirytowany. A wątek możemy ciągnąć- lub nie. Jak chcesz.

Data: 2012-10-28 15:48:30
Autor: pluton_
Rzecznik PiS atakuje: My ³apali¶my bandytów, a tu wyci±ga siê dzieci w pi¿amkach

A w Smoleñsku to ruskie hel pu¶ci³y, bo ten gupi pilot nie do¶æ, ¿e 4 razy
podchodzi³ do l±dowania, to jeszcze cofa³ w powietrzu.

To wlasnie wtedy skrzydlo popelnilo blad. Powinno sie przekrecic i sciac
brzoze.

Nullification

Rzecznik PiS atakuje: My łapaliśmy bandytów, a tu wyciąga się dzieci w piżamkach