Rzecznik PiS daje na Orkiestrę Owsiaka

Data: 2012-01-09 18:56:49
Autor: Leprechaun
Rzecznik PiS daje na Orkiestrę Owsiaka

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jef9j3$5m7$1inews.gazeta.pl...
- Tak, ja i dzieci wrzuciliśmy po Kościele pieniądze do puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, byliśmy też z dziećmi obejrzeć "Światełko do nieba" - przyznał w radiowej "Trójce" rzecznik Prawa i Sprawiedliwości Adam Hofman.

Jakież ludzkie panisko! Jak się Jarek dowie to wyrzuci Adasia z PiS.

BomBel

Data: 2012-01-09 19:01:12
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4f0b2ae2$1$1456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie sądze żeby Hofman to powiedział bez wcześniejszego uzgodnienia z kurduplem.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-09 19:14:12
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Wydaje się, że Hofman planuje przejście do Ziobry bo widzi, że świetlanej przyszłości z Jarusiem nie będzie. Ani Budapeszt w Warszawie, ani Chiny w Polsce.
W niedzielę w "kawie na ławę" nie był też tak bardzo napastliwy, jak zwykle.
Oj, będzie się działo!

Rzecznik PiS daje na Orkiestrę Owsiaka