Rzecznik PiS z krzaków.

Data: 2014-02-24 16:21:47
Autor: stevep
Rzecznik PiS z krzaków.
# Rzecznik PiS zapowiada pozew przeciwko "Faktowi". Chodzi o publikacje, z  których wynika, że żona Adama Hofmana w prywatnych sprawach korzysta z  taksówki opłacanej przez podatników, a taksówkarz - po ujawnieniu tych  informacji - stracił pracę.

Adam Hofman wydał w tej sprawie oświadczenie.

W rozesłanym przez biuro prasowe klubu Prawa i Sprawiedliwości dokumencie  można przeczytać: W związku z moją zapowiedzią pozwu sądowego wobec  dziennika "Fakt", gazeta ta dopuszcza się skandalicznego nękania moich  dzieci. Te działania dziennika są niedopuszczalne i dlatego składam w tej  sprawie zawiadomienie do prokuratury.

Nękanie moich dzieci, których dopuszcza się "Fakt" wypełnia znamiona  przestępstwa opisanego w art.190a § 1. Dodatkowo powiadamiam o tych  zdarzeniach Rzecznika Praw Dziecka - napisał także Adam Hofman.

Jak przekonuje rzecznik PiS, po tym jak ujawniono adres przedszkola jego  dzieci, w krzakach pod budynkiem na napadł na jego rodzinę fotoreporter.

Zastrzega przy tym, że "Fakt" podał nieprawdziwą informację, że prywatne  przejazdy taksówką były opłacane z pieniędzy publicznych.

Ta informacja to kłamstwo. Podobnie jak sugestie dziennika "Fakt"  opublikowane dzień później, jakobym miał zwolnić taksówkarza, który  pojawia się dzień wcześniej w tekście dziennika. Nie miałem nic wspólnego  z tym wydarzeniem, a twierdzenie gazety, że to ja zwolniłem z pracy tę  osobę jest kłamstwem, które w ewidentny sposób narusza moje dobre imię -  kwituje. #
Ze strony:
http://skroc.pl/11a67

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 17:04:34
Autor: MarkWoydak
Rzecznik PiS z krzaków.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Adaś z wielkim ptakiem jest oczywiście niewinny jak lelija!  Oslizły gad!

MW

Data: 2014-02-24 17:52:55
Autor: Budzik
Rzecznik PiS z krzaków.
[...]

Po pierwsze wiadomo, ze zona Hofmana stac, zeby sobie sama płaciła za taksówki.
W koncu podobno nieźle zarabia w spólce skarbu panstwa.
Po drugie przeciez taksówkami nie jezdzi po od dawna jest obłoznie chora... tfu... znaczy na zwolnieniu lekarskim...

Rzecznik PiS z krzaków.