Rzecznik PiS z krzaków.

Data: 2014-02-24 17:52:55
Autor: Budzik
Rzecznik PiS z krzaków.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Ta informacja to kłamstwo. Podobnie jak sugestie dziennika "Fakt"  opublikowane dzień później, jakobym miał zwolnić taksówkarza, który  pojawia się dzień wcześniej w tekście dziennika. Nie miałem nic
wspólnego  z tym wydarzeniem, a twierdzenie gazety, że to ja zwolniłem
z pracy tę  osobę jest kłamstwem, które w ewidentny sposób narusza
moje dobre imię -  kwituje. #

Po pierwsze wiadomo, ze zona Hofmana stac, zeby sobie sama płaciła za taksówki.
W koncu podobno nieźle zarabia w spólce skarbu panstwa.
Po drugie przeciez taksówkami nie jezdzi po od dawna jest obłoznie chora... tfu... znaczy na zwolnieniu lekarskim...

Rzecznik PiS z krzaków.