Rzecznik dyscyplinarny Rady Adwokackiej wszczął postępowanie ws. Dubienieckiego.

Data: 2011-03-07 19:35:49
Autor: abc
Rzecznik dyscyplinarny Rady Adwokackiej wszczął postępowanie ws. Dubienieckiego.
Rzecznik dyscyplinarny Okręgowej Rady Adwokackiej (ORA) w Gdańsku
wszczął postępowanie dyscyplinarne wobec adwokata Marcina Dubienieckiego -
męża Marty Kaczyńskiej,

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Mężem Marty de domo Kaczyńskiej jest Piotr
Smuniewski.

Data: 2011-03-07 20:48:35
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek 07 marzec 2011 19:35 :

[...]

a ona o tym wie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-07 21:17:59
Autor: abc
[...]

Z pewnością. Przecież ślubowała: "Ja Marta biorę Ciebie Piotrze za męża i
ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz to że Cię nie
opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy
Jedyny i Wszyscy Święci."

Data: 2011-03-07 21:21:37
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek 07 marzec 2011 21:17 :

[...]

to dobrze. bo już myślałem że ona z tym adwokatem to na poważnie, a to dla jaj. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-07 21:28:21
Autor: abc
[...]

Cudzołóstwo to poważny grzech. To grzech przeciw Szóstemu Przykazaniu.
Lżejszy niż przeciw Piątemu (Nie zabijaj!) ale cięższy niż przeciw Siódmemu
(Nie kradnij!)

Data: 2011-03-07 21:36:21
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek 07 marzec 2011 21:28 :

[...]

ale najbardziej są poszkodowane dzieci. zdaje się że i jakiś wniosek o zaprzeczenie ojcostwa był? ale nie zaglądajmy ludziom pod kołdrę. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-07 21:43:19
Autor: abc
[...]

Cudzołóstwo pociąga za sobą inne grzechy, skutki cudzołóstwa są bardzo
przykre i smutne. :-(

Data: 2011-03-07 21:58:15
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek 07 marzec 2011 21:43 :

[...]

mam pytanie, nie związane z tematem. dlaczego numerujesz zwoje wezwania do modlitwy o beatyfikację Piusa XII? i dlaczego nazywasz go Sługą Bożym skoro jeszcze proces beatyfikacyjny nie dobiegł końca?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-07 22:15:01
Autor: abc
[...]

W roku 1990 Jan Paweł II i rozpoczął proces beatyfikacyjny Piusa XII i
ogłosił go Sługą Bożym.

W roku 2009 Benedykt XVI upoważnił Kongregację Spraw Kanonizacyjnych do
wydania dekretu o heroiczności cnót Piusa XII i od tego momentu Piusowi XII
przysługuje tytuł Czcigodny Sługa Boży.

Po beatyfikacji Pius XII będzie miał tytuł Błogosławiony, a po kanonizacji -
Święty.

Data: 2011-03-07 22:33:45
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek 07 marzec 2011 22:15 :

[...]

rozumiem. a numerowanie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-08 06:43:20
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

Chyba parę lat temu spodobał mu się mój paściarski "serial" pt. "Saga
Rodzin Polskich". Też był numerowany. Choć przyznam że i ja tego na tej
grupie nie wymyśliłem.

:)

Data: 2011-03-07 21:23:07
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy
Jedyny i Wszyscy Święci."

On chyba jednak coś ćpa. Albo jest "downem" który jeszcze jako płód jakimś
fartem uciekł "panu doktorowi" spod szczypczyków.

Data: 2011-03-08 03:42:21
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1cj4vuzgignwy.fzr9lnaesl3u.dlg40tude.net...
abc napisał:

Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy
Jedyny i Wszyscy Święci."

On chyba jednak coś ćpa. Albo jest "downem" który jeszcze jako płód jakimś
fartem uciekł "panu doktorowi" spod szczypczyków.

Ani chybi to bękart!
Oni się w ten sposób dowartosciowywują chcąc zapomnieć o swoim nikczemnym pochodzeniu........

Data: 2011-03-08 06:39:14
Autor: Grzegorz Z.

abc napisał:

[...]

Haniebnym!

Rzecznik dyscyplinarny Rady Adwokackiej wszczął postępowanie ws. Dubienieckiego.