Rzeczpospolita: Stary uklad POłożył prokuratury na cacy

Data: 2016-05-23 00:42:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Rzeczpospolita: Stary uklad POłożył prokuratury na cacy
Dzisiejsza "Rzeczpospolita": kadrowa zapaść u śledczych

W ciągu ostatnich pięciu lat z prokuratur odeszło ponad 700 prokuratorów. 400 nikt nie zastąpił - informuje "Rzeczpospolita".

W ciągu ostatnich pięciu lat z prokuratur odeszło ponad 700 prokuratorów
Jak pisze "Rzeczpospolita", fatalna sytuacja kadrowa w polskich prokuraturach to po części efekt czystek nowej władzy, ale głównie rezultat zaniedbań i oszczędności rządu PO-PSL, które przykręciły limit aplikacji prokuratorskich.

Od 2011 roku do 2015 r. w stan spoczynku odeszło 737 prokuratorów.. W ich miejsce przyjęto tylko 305 aplikantów - wyliczyła "Rzeczpospolita" na podstawie danych Prokuratury Krajowej i Ministerstwa Sprawiedliwości.

"Nie mam jeszcze 50 lat, a jestem jednym z najstarszych prokuratorów. Młodych nie ma kto uczyć zawodu" - mówi szef jednej z okręgówek.

Data: 2016-05-23 03:14:06
Autor: Vernon L. Pinkley
Rzeczpospolita: Stary uklad POłożył prokuratury na cacy
http://forum-z.cba.pl/?page_id=1657

W anglii jest 3x mniej na 100.000mieszkańców, a u niemca 2,5x mniej.  Ten, tego żaden argument.

Data: 2016-05-23 04:40:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 12:14:07 UTC+2 użytkownik Vernon L. Pinkley napisał:
http://forum-z.cba.pl/?page_id=1657

W anglii jest 3x mniej na 100.000mieszkańców, a u niemca 2,5x mniej.  Ten, tego żaden argument.

Jest tam tez 1000x mniej afer POlitgospodarczych ;P

Data: 2016-05-23 04:51:11
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:

> W anglii jest 3x mniej na 100.000mieszkańców, a > u niemca 2,5x mniej.  Ten, tego żaden argument.

Jest tam tez 1000x mniej afer POlitgospodarczych ;P

Może dlatego że prokuratorzy są nieumoczeni w gównie,
jakieś tam wałki szybko załatwiają? A tu? Po latach wszystko topnieje.

Data: 2016-05-23 03:20:05
Autor: Zenek Kapelinder
Rzeczpospolita: Stary uklad POłożył prokuratury na cacy
Jak sztucznie stworzono mniej przestepstw a wiecej wykroczen to po co tylu prokuratorow?.

Data: 2016-05-23 04:39:52
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 12:20:06 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak sztucznie stworzono mniej przestepstw a wiecej wykroczen to po co tylu prokuratorow?.

Ewakuowali się na emeryturki żeby swoich nie musieli oskarżać ;)

Data: 2016-05-23 13:23:52
Autor: Pajdak

--

To proste, młodzi zajęli się polityką. Gardłuja teraz w PiS. Pozostali zwiali na wyspy kiedy. Dwie fale: w maju i w listopadzie. Kojarzysz? ;-)

--
Lepudruk

Rzeczpospolita: Stary uklad POłożył prokuratury na cacy