Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów z a usługi firmy żony Grada

Data: 2009-10-12 13:39:44
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów z a usługi firmy żony Grada
400 milionów za usługi firmy żony Grada

Spółka MGGP - której udziałowcem był Aleksander Grad, a teraz jest jego żona - ma milionowe kontrakty od państwa, m.in. na wykonywanie map lotniczych. Z powodu nieprawidłowości przy wykorzystaniu tych map do rozdzielania unijnych dopłat, Unia nałożyła na Polskę 400 milionów złotych kary - pisze "Najwyższy Czas".

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article455730/400_milionow_za_uslugi_firmy_zony_Grada.html

(bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

Data: 2009-10-12 19:31:43
Autor: Duch
"Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> wrote in message news:hav4hi$kc$1inews.gazeta.pl...

(bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

Bo "Dziennik" to kolejna drukarka CBA,
tylko GW jest rzetelna!
Wszyscy ktorzy wykrywaja afery w PO, to spiskowcy z CBA.

Duch

Data: 2009-10-12 21:01:51
Autor: Dieter
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

D.

Data: 2009-10-12 21:31:03
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:havuf0$qpl$1news.onet.pl...
I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

Nie, oni frajersko uprawiali taką polityke i moze teraz sie zreflektują i zrobia to, co pis by zrobił 2 lata temu i co zrobił od razu po poprzednich wyborach (i ja ich rozumiem).
Czyli porządek w ipn krritv cba itp itd.
Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak widać.

Data: 2009-10-12 21:49:48
Autor: viper
> [...]

Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak widać.

skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki sondażowe... takim prostackim skurczysyństwem daleko się nie zajedzie... papatrz jak pis przypomniał wszstkim swoją prawdziwą twarz... i to jest dla platformersów bardzo duży plus... zobacz jakie bagno... wszyscy wszystkich podsłuchują i kto tylko chce wynosi stenogramy do pismaków... gdyby na przykład Dąbrowski powiedział kumplowi przez telefn że podoba mu się pani Kasia z księgowości i chętnie by ją bzyknął to cała Polska by to z lubością powtarzała... normalny człowiek jak widzi taką totalną inwigilację to aż mdłości dostaje... przypomnij sobie sprawę z Sawicką, jak to było nagłośnione i w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające trafienie prosto w jaja... a tu kicha...

Data: 2009-10-12 22:00:00
Autor: skippy
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada

Użytkownik "viper"

[...]

Ta, cos w tym jest.
Wszyscy czytaja takie rzeczy ale kurwa mać ciarki przechodzą kazdego normalnego człowieka że prywatna rozmowa nie wypłynie tylko do sądu i prokuratury, ale do pismaków i to w sprawie gdzie nikt nie wie co w zasadzie jest przestepstwem, a najwieksze przewinienia to "kurwa mać" i "prezes prezesów".

Pozdrawiam

Data: 2009-10-12 22:26:56
Autor: hatoma
> [...]
nagłośnione i
w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające

hahahahahhahahaha
hehehe
ale mam ubaw z cięzko doswadczonych platformersów

Data: 2009-10-13 11:47:51
Autor: Duch
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:10c5.000003e6.4ad3885cnewsgate.onet.pl...

skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko
rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki
sondażowe...

Widze ze ciagle marzycie o Wielkim Wodzu Tusku.
Problem w tym ze nikogo takiego tam nie ma.
Jest mierny polityk,
ktory jeszcze jako tako broni sie tylko dzieki PR-owkimi zagraniiom.
Ale kolos na glinianych nogach pada.

Mialo byc tak pieknie, od cudow, po II Irlandie.
Czy cokolwiek z tych obietnic zostalo zrealizowane? Nic.
Z miesiaca na miesiac zenada goni zenade.

Musze Was zmartwic panowie - nic sie nie zmieni,
bedzie jeszcze gorzej. Wcale Was nie chce do
tego przekonywac - sami zobaczycie. Trzeba czasu.

Szkoda tylko ze madry Polak po szkodzie.

Duch

Data: 2009-10-13 12:12:03
Autor: viper
[...]

Duchu, myślę że nie masz racji... ten mierny polityk wydyma cię bez mydła... ale to bez znaczenia... tylko popatrz co proponują twoi idole... państwo policyjne z pełną inwigilacją i stosowaniem nabrudniejszych metod... to co zrobili z Sawicką niezależnie od tego co ona ma za uszami było dla normalnego człowieka obrzydliwe... cel nie uświęca środków... ale prezes zapewnia, ci co są uczciwi nie mają się czego obawiac, mogą spac spokojnie... tyle że tak samo mówili za komuny... ci co się nie buntują przeciwko jedynie słusznemu ustrojowi i nie godzą w sojusz z bratnim Związkiem Radzieckim mogą spac spokojnie... dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź pewien, że gdyby dac im całą włądzę to jednym z najpoważniejszych i najbardziej ściganych przestępstw byłaby niechęc do pisu... nie łudź się, oni już nie wrócą...

Data: 2009-10-13 11:07:55
Autor: XXL
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź
pewien, że gdyby dac im całą włądzę to... jednym z najpoważniejszych i
najbardziej ściganych przestępstw byłaby niechęc do PIS-u... nie łudź się, oni
już nie wrócą...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - viper: na szczęście Ty i ja oraz jeszcze paru gości z tego forum jesteśmy w
większości. W tej większości, która zdaje sobie sprawę że próba zbudowania
państwa policyjnego i dyktatury jednej partii i jednego wodza J.Kaczyńskiego
pod przykrywką tzw. IV RP było największym niebezpieczeństwem jakie mogło
spotkać Polskę.
Kres temu szaleństwu położyła, moim zdaniem, debata wyborcza Tusk-Kaczyński
podczas której lider PO rozjechał jak walec szefa PIS-u.
Obawiam się, że gdyby nie debata i wielkie zwycięstwo Tuska żylibyśmy dziś w
kraju przypominającym Białoruś lub Polskę z siermiężnego okresu Gomułkowszczyzny.

Co nie znaczy, że patrzymy bezkrytycznie na wszelkie poczynania PO.
Jednak żadne afery hazardowe czy pseudoafery stoczniowe nie odwrócą biegu
historii.
Tzw. IV RP i fatalne dla Polski rządy J.Kaczyński - o.Rydzyk już nie wrócą.

Data: 2009-10-13 13:39:52
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
Co nie znaczy, że patrzymy bezkrytycznie na wszelkie poczynania PO.

Bardzo ciekawe. Może podzielisz się co w poczynaniu PO jest lub było godne Twej krytyki?

DJ

Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów z a usługi firmy żony Grada