Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

Data: 2009-10-12 09:36:38
Autor: viper
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
pies już drapał, że od dłuższego czasu Rzepa funkcjonuje jako drukarka CBA i pisu... ale rzecz która jest naprawdę mocna to sondaże w tym pisemku... jak tylko pojawiło się nazwisko Szejnfelda to następnego dnia pojawił się sondaż, w którym chyba 79% badanych chce jego dymisji... myślę sobie kurde, ja dopiero teraz się dowiedziałem kto to jest Szejnfeld a naród taki wyedukowany...teraz w dzisiejszej Rzepie też pojawiły się wyniki sondażu w którym większośc badanych chce odwołania Grada... myślę sobie szybkie chłopaki... w niedziele wieczorem pojawiły się przecieki a oni już zdążyli przeprowadzic sondaż i wydrukowac wyniki... chodziły słuchy, że dawno temu Trybuna już w sobotę drukowała wyniki niedzielnych wyborów... ale czasy się zmieniły podobno...

Data: 2009-10-12 09:43:35
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000365.4ad2dc86newsgate.onet.pl...
[...]

Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ... ciekawe jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które mieliśmy szansę poznać... pozdr :)

Data: 2009-10-12 09:48:39
Autor: marfi
Użytkownik "pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> napisał w wiadomości news:haumq7$c3$1atlantis.news.neostrada.pl...

Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ... ciekawe jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które mieliśmy szansę poznać... pozdr :)

  Wiadomo ile gazet "otrzymało" te materiały i od kogo?

--
marfi

Data: 2009-10-12 09:46:27
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:
[...]

Czytaj "Metro", taki darmowe pisemko. Pani redaktor Janka Paradowska bardzo dziś chwaliła w radiowym wydaniu Gazety Wyborczej :)))

Data: 2009-10-12 09:49:50
Autor: Hubert
viper wrote:
[...]

Ja dzisiaj słyszałem w radiu "Polacy chcą dymisji kogoś tam", po czym następuje pełna treść wiadomości, w której pada "Niemal połowa Polaków chce..." ;)

Data: 2009-10-12 10:06:39
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
"Drukarka CBA" to chyba cytat z zastępcy redaktorka naczelnego Piotra Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie uznając za własne.
DJ

Data: 2009-10-12 10:36:38
Autor: TT
DJ(stopazwrotu.pl) napisał(a):
"Drukarka CBA" to chyba cytat z zastępcy redaktorka naczelnego Piotra Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie uznając za własne.

Czytelnicy GW tak mają.
Czytają jakiś tekst i automatycznie utożsamiają ten tekst z własnymi myślami.

Idą do wyborów i uważają, że to ONI podejmują decyzję (wybierając oczywiście tych co chce Michnik).

TT.

Data: 2009-10-12 10:39:19
Autor: viper
[...]
nie buduj mnie... o Rzepie jako drukarce pisu mówi się od niepamiętnych czasów... to nie Stasiński to wymyślił... i jeszcze jedno... zauważyłem, że w swoich wypocinach używałeś zwrotów, które nie chwaląc się dawno temu wprowadziłem do slangu giełdowego... nie zauważyłem byś się na mnie powoływał he he...

Data: 2009-10-12 10:44:25
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
o Rzepie jako drukarce pisu mówi się od niepamiętnych
czasów... to nie Stasiński to wymyślił...

1. Od jak niepamiętnych?
2. Gdzie się mówi?

i jeszcze jedno... zauważyłem, że w
swoich wypocinach używałeś zwrotów, które nie chwaląc się dawno temu
wprowadziłem do slangu giełdowego... nie zauważyłem byś się na mnie powoływał

3. Dlaczego moje posty nazywasz wypocinami?
4. Jakie to zwroty?

he he...

5. Dlaczego większość swoich postów kończysz na "he he..."?

Pozdro
DJ

Data: 2009-10-12 15:39:37
Autor: viper
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
5. Dlaczego większość swoich postów kończysz na "he he..."?

Pozdro
DJ
odpowiem ci tak... gdy ty i Piotr byliście mocno atakowani na grupie za zbieranie datków, to was bezinteresownie broniłem... natomiast ty całkiem bezinteresownie wbiłeś mi dzisiaj dwie złośliwe szpile... mi to oczywiście nie przeszkadza w najmniejszym stopniu, jak masz ochotę wbijac to wbijaj ile chcesz... ale uznałem że jest to nieeleganckie, więc postanowiłem cię nie lubic he he... skoro masz ochotę się poboksowac, to ja nikomu tego nie odmawiam... i chciałbym tu zwrócic uwagę na twoje nieco bezczelne zachowanie... łamiesz przyjacielu niepisane zasady panujące na tej grupie, od długiego czasu w nicku reklamujesz swoją stronkę, dodajmy stronę komercyjną... a tłumaczenia że zrobiłeś to po to, by odróżnic się od innego DJ wiesz jakie są... ja tu piszę jak czuję, więc oszczędź mi proszę napuszonych komentarzy.. nic osobistego, ty zaczepiasz mnie, to i cię za nogawkę troszkę poszarpię... okazji nie braknie...

Data: 2009-10-12 16:17:35
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
W ten sposób większość argumentów rzeczowych zamienia się w osobiste. Nie to było moim celem, ale chyba nie mam się po co tłumaczyć, bo już Ci nadepnąłem na odcisk.
A wszystko przez zasraną politykę.

DJ

Data: 2009-10-12 16:49:37
Autor: viper
[...]

bez przesady... czy się będziemy naparzali czy nie to i tak jesteśmy kolegami z tej samej piaskownicy he he...

Data: 2009-10-12 11:21:30
Autor: skippy
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
Wszystko wynika z faktu, że frajerzy postanowili byc uczciwi i grać fair a przez to na dzień dobry nie powstawiali swoich do krritv ipn itp itd.
Mają teraz nauczkę.
Jak sie siedzi w polityce trzba jechac na chama jak kacza banda a nie liczyć na przestrzeganie prawa przez pozostawionych cwaniaczków.

Data: 2009-10-12 22:18:13
Autor: hatoma
[...]

masz rację kacza banda została rozpirzona ostał sie jeno kaczor donald

Data: 2009-10-12 11:28:08
Autor: skippy
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo więcej nie zabije" i jest sobie euro osłem a Czuma na podstawie przecieku nie widzi dowodów winy i leci.
Zytka kontynuatorka Lesia wylatuje z platofermy za jakąs prywate, bierze ją pis i nikomu tam przeszkadzaja ewidentne wnioski płynace ze sprawy lustracyjnej
po to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i zakłamaniem.

Data: 2009-10-12 11:39:54
Autor: pluszowy miś
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i
zakłamaniem.

skąd wiesz, że właśnie nie należysz do tego obozu ? ... pozdr :)

Data: 2009-10-12 11:46:56
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hausrf$r76$1news.onet.pl...
taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo

Przepraszam za literówkę, nie mogę cancelować newsa.
Napisałem Osława K. a powinno być Jarosława K.
Bardzo przepraszam.

Data: 2009-10-12 11:48:36
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
nie mogę cancelować newsa.
Przeproś też za "cancelowanie" ;-)

DJ

Data: 2009-10-12 11:51:38
Autor: skippy

Użytkownik "DJ(stopazwrotu.pl)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hauu22$v1p$1news.onet.pl...
nie mogę cancelować newsa.
Przeproś też za "cancelowanie" ;-)

DJ

za to tez przepraszam:)

PS
cancelowanie polega na kancelowaniu.

Data: 2009-10-12 11:57:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? [ekonomia sonda Ĺźy]
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> pisze:
[...]
jest Szejnfeld a narĂłd taki wyedukowany...teraz w dzisiejszej Rzepie
[...]

Zacofany człeku z epoki "sprzed telefonów": Ile godzin i osób potrzeba
"wieczorem" (jak większość ludzi jest w domach) żeby przeprowadzić
sondaż *telefoniczny* oraz niby dlaczego miałby to być "koszt zaporowy"?
[to nie jest jedyny sposób ale jeden z pierwszych narzucających się]

Oczywiście taki sondaż ma z natury rzeczy większy margines błędu od "klasycznego" sondażu i jest znacznie bardziej podatny na błędy
"niereprezentatywności" próbki ale to i tak zostaje szybkie oraz
nie/niekoniecznie "wyssane z brudnego palucha".

Jak (słabo) pamiętam dla zwykłych/klasycznych sondaży podaje się typowo
margines błędu 3% a dla sondaży telefonicznych 6%.

Po za tym te 79% byłoby podejrzane tylko wtedy jeśliby w wynikach
sondażu byłoby podejrzanie mało ludzi "bez zdania"/"nie wiedzących o co chodzi (pierwszego dnia)".

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Jeśli człowiek sam się nie pilnuje, to Niebo i Ziemia zniszczą go

Data: 2009-10-12 13:39:44
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów z a usługi firmy żony Grada
400 milionów za usługi firmy żony Grada

Spółka MGGP - której udziałowcem był Aleksander Grad, a teraz jest jego żona - ma milionowe kontrakty od państwa, m.in. na wykonywanie map lotniczych. Z powodu nieprawidłowości przy wykorzystaniu tych map do rozdzielania unijnych dopłat, Unia nałożyła na Polskę 400 milionów złotych kary - pisze "Najwyższy Czas".

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article455730/400_milionow_za_uslugi_firmy_zony_Grada.html

(bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

Data: 2009-10-12 19:31:43
Autor: Duch
"Robert Krassowski. Alkortrade" <spam@alkortrade.biz> wrote in message news:hav4hi$kc$1inews.gazeta.pl...

(bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

Bo "Dziennik" to kolejna drukarka CBA,
tylko GW jest rzetelna!
Wszyscy ktorzy wykrywaja afery w PO, to spiskowcy z CBA.

Duch

Data: 2009-10-12 21:01:51
Autor: Dieter
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

D.

Data: 2009-10-12 21:31:03
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:havuf0$qpl$1news.onet.pl...
I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

Nie, oni frajersko uprawiali taką polityke i moze teraz sie zreflektują i zrobia to, co pis by zrobił 2 lata temu i co zrobił od razu po poprzednich wyborach (i ja ich rozumiem).
Czyli porządek w ipn krritv cba itp itd.
Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak widać.

Data: 2009-10-12 21:49:48
Autor: viper
> [...]

Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak widać.

skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki sondażowe... takim prostackim skurczysyństwem daleko się nie zajedzie... papatrz jak pis przypomniał wszstkim swoją prawdziwą twarz... i to jest dla platformersów bardzo duży plus... zobacz jakie bagno... wszyscy wszystkich podsłuchują i kto tylko chce wynosi stenogramy do pismaków... gdyby na przykład Dąbrowski powiedział kumplowi przez telefn że podoba mu się pani Kasia z księgowości i chętnie by ją bzyknął to cała Polska by to z lubością powtarzała... normalny człowiek jak widzi taką totalną inwigilację to aż mdłości dostaje... przypomnij sobie sprawę z Sawicką, jak to było nagłośnione i w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające trafienie prosto w jaja... a tu kicha...

Data: 2009-10-12 22:00:00
Autor: skippy
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada

Użytkownik "viper"

[...]

Ta, cos w tym jest.
Wszyscy czytaja takie rzeczy ale kurwa mać ciarki przechodzą kazdego normalnego człowieka że prywatna rozmowa nie wypłynie tylko do sądu i prokuratury, ale do pismaków i to w sprawie gdzie nikt nie wie co w zasadzie jest przestepstwem, a najwieksze przewinienia to "kurwa mać" i "prezes prezesów".

Pozdrawiam

Data: 2009-10-12 22:26:56
Autor: hatoma
> [...]
nagłośnione i
w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające

hahahahahhahahaha
hehehe
ale mam ubaw z cięzko doswadczonych platformersów

Data: 2009-10-13 11:47:51
Autor: Duch
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:10c5.000003e6.4ad3885cnewsgate.onet.pl...

skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko
rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki
sondażowe...

Widze ze ciagle marzycie o Wielkim Wodzu Tusku.
Problem w tym ze nikogo takiego tam nie ma.
Jest mierny polityk,
ktory jeszcze jako tako broni sie tylko dzieki PR-owkimi zagraniiom.
Ale kolos na glinianych nogach pada.

Mialo byc tak pieknie, od cudow, po II Irlandie.
Czy cokolwiek z tych obietnic zostalo zrealizowane? Nic.
Z miesiaca na miesiac zenada goni zenade.

Musze Was zmartwic panowie - nic sie nie zmieni,
bedzie jeszcze gorzej. Wcale Was nie chce do
tego przekonywac - sami zobaczycie. Trzeba czasu.

Szkoda tylko ze madry Polak po szkodzie.

Duch

Data: 2009-10-13 12:12:03
Autor: viper
[...]

Duchu, myślę że nie masz racji... ten mierny polityk wydyma cię bez mydła... ale to bez znaczenia... tylko popatrz co proponują twoi idole... państwo policyjne z pełną inwigilacją i stosowaniem nabrudniejszych metod... to co zrobili z Sawicką niezależnie od tego co ona ma za uszami było dla normalnego człowieka obrzydliwe... cel nie uświęca środków... ale prezes zapewnia, ci co są uczciwi nie mają się czego obawiac, mogą spac spokojnie... tyle że tak samo mówili za komuny... ci co się nie buntują przeciwko jedynie słusznemu ustrojowi i nie godzą w sojusz z bratnim Związkiem Radzieckim mogą spac spokojnie... dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź pewien, że gdyby dac im całą włądzę to jednym z najpoważniejszych i najbardziej ściganych przestępstw byłaby niechęc do pisu... nie łudź się, oni już nie wrócą...

Data: 2009-10-13 11:07:55
Autor: XXL
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź
pewien, że gdyby dac im całą włądzę to... jednym z najpoważniejszych i
najbardziej ściganych przestępstw byłaby niechęc do PIS-u... nie łudź się, oni
już nie wrócą...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - viper: na szczęście Ty i ja oraz jeszcze paru gości z tego forum jesteśmy w
większości. W tej większości, która zdaje sobie sprawę że próba zbudowania
państwa policyjnego i dyktatury jednej partii i jednego wodza J.Kaczyńskiego
pod przykrywką tzw. IV RP było największym niebezpieczeństwem jakie mogło
spotkać Polskę.
Kres temu szaleństwu położyła, moim zdaniem, debata wyborcza Tusk-Kaczyński
podczas której lider PO rozjechał jak walec szefa PIS-u.
Obawiam się, że gdyby nie debata i wielkie zwycięstwo Tuska żylibyśmy dziś w
kraju przypominającym Białoruś lub Polskę z siermiężnego okresu Gomułkowszczyzny.

Co nie znaczy, że patrzymy bezkrytycznie na wszelkie poczynania PO.
Jednak żadne afery hazardowe czy pseudoafery stoczniowe nie odwrócą biegu
historii.
Tzw. IV RP i fatalne dla Polski rządy J.Kaczyński - o.Rydzyk już nie wrócą.

Data: 2009-10-13 13:39:52
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
Co nie znaczy, że patrzymy bezkrytycznie na wszelkie poczynania PO.

Bardzo ciekawe. Może podzielisz się co w poczynaniu PO jest lub było godne Twej krytyki?

DJ

Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?