Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

Data: 2009-10-12 09:43:35
Autor: pluszowy miś
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000365.4ad2dc86newsgate.onet.pl...
pies już drapał, że od dłuższego czasu Rzepa funkcjonuje jako drukarka CBA i
pisu... ale rzecz która jest naprawdę mocna to sondaże w tym pisemku... jak
tylko pojawiło się nazwisko Szejnfelda to następnego dnia pojawił się sondaż, w
którym chyba 79% badanych chce jego dymisji... myślę sobie kurde, ja dopiero
teraz się dowiedziałem kto to jest Szejnfeld a naród taki wyedukowany...teraz w
dzisiejszej Rzepie też pojawiły się wyniki sondażu w którym większośc badanych
chce odwołania Grada... myślę sobie szybkie chłopaki... w niedziele wieczorem
pojawiły się przecieki a oni już zdążyli przeprowadzic sondaż i wydrukowac
wyniki... chodziły słuchy, że dawno temu Trybuna już w sobotę drukowała wyniki
niedzielnych wyborów... ale czasy się zmieniły podobno...

--

Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ... ciekawe jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które mieliśmy szansę poznać... pozdr :)

Data: 2009-10-12 09:48:39
Autor: marfi
Użytkownik "pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> napisał w wiadomości news:haumq7$c3$1atlantis.news.neostrada.pl...

Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ... ciekawe jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które mieliśmy szansę poznać... pozdr :)

  Wiadomo ile gazet "otrzymało" te materiały i od kogo?

--
marfi

Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?