Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

Data: 2009-10-12 11:28:08
Autor: skippy
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo więcej nie zabije" i jest sobie euro osłem a Czuma na podstawie przecieku nie widzi dowodów winy i leci.
Zytka kontynuatorka Lesia wylatuje z platofermy za jakąs prywate, bierze ją pis i nikomu tam przeszkadzaja ewidentne wnioski płynace ze sprawy lustracyjnej
po to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i zakłamaniem.

Data: 2009-10-12 11:39:54
Autor: pluszowy miś
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?

to sa po prostu mamałygi które kacza banda zadepcze swoim chamstwem i
zakłamaniem.

skąd wiesz, że właśnie nie należysz do tego obozu ? ... pozdr :)

Data: 2009-10-12 11:46:56
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hausrf$r76$1news.onet.pl...
taki Ziobro od Osława K. jako mminister wydaje wyrok "ten pan juz nikogo

Przepraszam za literówkę, nie mogę cancelować newsa.
Napisałem Osława K. a powinno być Jarosława K.
Bardzo przepraszam.

Data: 2009-10-12 11:48:36
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?