Rzeczypospolita kłamie.

Data: 2011-05-05 15:49:08
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
# Środowa "Rzeczpospolita", powołując się na publikację profesora w kwietniowym numerze "Państwa i Prawa", miesięcznika Komitetu Nauk Prawnych PAN, napisała, że komisja Millera jest gotowa do podania przyczyn katastrofy. Żylicz zarzuca jednak "Rz" przeinaczenie sensu publikacji. "Autorzy z +Rz+ przytaczają niektóre fragmenty z mojego artykułu, ale dodają do tego swoje wypowiedzi, co może sugerować, że to mój pogląd, a to nieprawda" - powiedział PAP Żylicz.

Nie zgadza się przede wszystkim z przypisywanym mu zdaniem, że decyzja o przyjęciu do wyjaśniania katastrofy smoleńskiej aneksu 13. konwencji chicagowskiej była błędem. "To absolutnie nie wynika z mojego artykułu w +Państwie i Prawie+, ponieważ wykazuję, że gdyby nie to, bylibyśmy skazani tylko i wyłącznie na łaskę i niełaskę Rosjan, którzy z racji suwerenności terytorialnej decydowaliby o tym, w jakim trybie by się badania w Rosji odbywały" - powiedział Żylicz.

Nieprawdą jest też - według Żylicza - twierdzenie, że aneks 13. nie zapewniał Polsce pełnego dostępu do dowodów. "To właśnie aneks 13. szczegółowo określa uprawnienia akredytowanego przedstawiciela państwa rejestracji samolotu (w tym wypadku Polski - PAP). To, że MAK nie wykonał tych postanowień i nie dopuścił nas do niektórych dowodów - nielicznych, ale istotnych - a później nie skonsultował z nami treści raportu, to jest tylko naruszenie tego, na co obie strony się zgodziły i co stanowi porozumienie międzynarodowe obowiązujące między oboma stronami" - zaznaczył.

Jak tłumaczył, zapisy aneksu dawały Polsce m.in. prawo przesłuchiwania i wnioskowania o powołanie świadków. "Nie wiem, co można by dodatkowego wynegocjować. W +Państwie i Prawie+ wyraźnie zaznaczyłem, że nie było na to czasu. Natomiast porozumienie między resortami obrony Polski i Rosji z 1993 r. dawało nam tylko i wyłącznie prawo dostępu do dokumentów, które nie są tajne. Nie ma tam mowy o przesłuchiwaniu świadków, uczestniczeniu w ekspertyzach itd." - powiedział Żylicz. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfhkz

--
stevep

Data: 2011-05-05 16:29:34
Autor: raff
Rzeczypospolita kłamie.
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.

Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)

R.

Data: 2011-05-05 17:42:37
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipuc8n$mte$1news.onet.pl...
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.
Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)
R.

Ja z tego powodu, że jeden kretyn czegoś nie czyta nie cierpie, strusia polityka to dla ciebie w sam raz.

--
stevep

Data: 2011-05-06 01:25:59
Autor: raff
Rzeczypospolita kłamie.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ipughf$15v$1news.vectranet.pl...
[...]

Buehehe, strusia polityka.

Popatrz, stefek, taki ciulik jak ty nic madrego nie powie. Nie ma co na ciebie marnowac czasu.

R.

Data: 2011-05-06 01:58:56
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipvbm8$d77$1news.onet.pl...
[...]

Wogóle nie marnuj czasu na psp to nie na twój ptasi móżdżek.

--
stevep

Data: 2011-05-06 01:35:24
Autor: Jaksa
Rzeczypospolita kłamie.
On Thu, 05 May 2011 17:42:37 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

UĹźytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości  news:ipuc8n$mte$1news.onet.pl...
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.
Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)
R.

Ja z tego powodu, Ĺźe jeden kretyn czegoś nie czyta nie cierpie, strusia  polityka to dla ciebie w sam raz.

Czy ty myslisz ze ktos ta twoja sraczke tutaj czyta?

:)))))

sobie pochlebiasz, umyslowy niedojdo.

Ty i warzywny, oba cudaki zasrawajace te grupe prasowkami
ktorych i tak nikt nie czyta, bo i po co?

Ani ty ani Warzywny nie jestescie w stanie zlozyc do kupy
wiecej jak 4 zdania na raz, najczesciej do tego pokraczne
gramatycznie, nie mowiac nic juz o semantyce.

Jestescie obaj w Warzywem odpadami genetycznymi w rozwoju
ludzkosci, takimi autentycznymi kulfonami, ktorzy powinni
pozostac analfabetami, jak wszyscy wasi protoplasci od czasow
Mieszka I. Nauczono was pisac i czytac za pieniadze podatnikow,
ale nikt z tego nie odniosl zadnej korzysci.

Obaj pewno z Warzywem usilujecie sie dowartosciowac tym
chorobliwym pastowaniem, ktore w waszych oczach chyba
czyni z was inteligentow, ale w oczach grupy jestescie
tym czym jestescie, matolami nie potrafiacymi sklecic
kilku zdan od siebie na zaden temat, choc zasrawacie
obaj psp od kilkunastu lat.

Ciule z was, a jesli ktos z was zrobil mature, to w ciemno
postawie ze wieczorowa.

Jaksa

Data: 2011-05-05 22:36:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Rzeczypospolita kłamie.
cirrus wrote:

[...]

Ale Stefek tak sobie pomyśl. Na kiego luja nam dostęp do dokumentów, które są tajne i prawo do przesłuchiowania i wnioskowania o powołanie swiadków,
gdy wszystko to jest tylko na papierze?
--
Pit

Data: 2011-05-06 01:58:05
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ipv1oa$bvk$1news.onet.pl...
cirrus wrote:
[...]

Hmm, wolałbyś na wółowej skórze?

--
stevep

Data: 2011-05-06 02:46:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Rzeczypospolita kłamie.

cirrus wrote:
[...]

Pewnie, bo jak kiedyś na wołowej skórze napisali, to jak świętość traktowane było, każdy przestrzegał i honorem zareczał.
--
Pit

Data: 2011-05-06 07:19:32
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
cirrus wrote:
[...]

Dzisiejsi politycy i honor, nie rozśmieszaj mnie, chyba tylko w haśle "Bóg, Honor, Ojczyzna".

--
stevep

Rzeczypospolita kłamie.