Rzeczypospolita kłamie.

Data: 2011-05-05 16:29:34
Autor: raff
Rzeczypospolita kłamie.
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.

Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)

R.

Data: 2011-05-05 17:42:37
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipuc8n$mte$1news.onet.pl...
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.
Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)
R.

Ja z tego powodu, że jeden kretyn czegoś nie czyta nie cierpie, strusia polityka to dla ciebie w sam raz.

--
stevep

Data: 2011-05-06 01:25:59
Autor: raff
Rzeczypospolita kłamie.

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ipughf$15v$1news.vectranet.pl...
[...]

Buehehe, strusia polityka.

Popatrz, stefek, taki ciulik jak ty nic madrego nie powie. Nie ma co na ciebie marnowac czasu.

R.

Data: 2011-05-06 01:58:56
Autor: cirrus
Rzeczypospolita kłamie.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipvbm8$d77$1news.onet.pl...
[...]

Wogóle nie marnuj czasu na psp to nie na twój ptasi móżdżek.

--
stevep

Data: 2011-05-06 01:35:24
Autor: Jaksa
Rzeczypospolita kłamie.
On Thu, 05 May 2011 17:42:37 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

UĹźytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości  news:ipuc8n$mte$1news.onet.pl...
Zabawnie jest miec ciebie, Stefek, w wiadomosciach olewanych.
Ty i tak nic madrego nie powiesz wiec nawet nie warto tego czytac :)
R.

Ja z tego powodu, Ĺźe jeden kretyn czegoś nie czyta nie cierpie, strusia  polityka to dla ciebie w sam raz.

Czy ty myslisz ze ktos ta twoja sraczke tutaj czyta?

:)))))

sobie pochlebiasz, umyslowy niedojdo.

Ty i warzywny, oba cudaki zasrawajace te grupe prasowkami
ktorych i tak nikt nie czyta, bo i po co?

Ani ty ani Warzywny nie jestescie w stanie zlozyc do kupy
wiecej jak 4 zdania na raz, najczesciej do tego pokraczne
gramatycznie, nie mowiac nic juz o semantyce.

Jestescie obaj w Warzywem odpadami genetycznymi w rozwoju
ludzkosci, takimi autentycznymi kulfonami, ktorzy powinni
pozostac analfabetami, jak wszyscy wasi protoplasci od czasow
Mieszka I. Nauczono was pisac i czytac za pieniadze podatnikow,
ale nikt z tego nie odniosl zadnej korzysci.

Obaj pewno z Warzywem usilujecie sie dowartosciowac tym
chorobliwym pastowaniem, ktore w waszych oczach chyba
czyni z was inteligentow, ale w oczach grupy jestescie
tym czym jestescie, matolami nie potrafiacymi sklecic
kilku zdan od siebie na zaden temat, choc zasrawacie
obaj psp od kilkunastu lat.

Ciule z was, a jesli ktos z was zrobil mature, to w ciemno
postawie ze wieczorowa.

Jaksa

Rzeczypospolita kłamie.