Rzegot spod lampy

Data: 2014-03-11 17:56:54
Autor: Monster
Rzegot spod lampy

Użytkownik "Prawy" <rightbent523@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8f2ca2c-5581-4a07-872b-482e88083ceagooglegroups.com...

W motorze pojawił sie rzegot który wzmacnia sie po zapaleniu silnika.

Zgrubnie zidentyfikowałem lokalizacje źródła rzegotu. Literatura milczy n/t metod które znajdują tu zastosowanie. Nagrywałem nawet rzegot na dyktafon ale brakowało adekwatnych aplikacji do szukania co rzegocze na smartfona. Z pomocą dopiero przyszła mi metoda na ucho.

Tak wiec rzegot idzie spod lampy, trudno to jakoś bardziej precyzyjnie określić bez użycia narzędzi pomiarowych.

I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa praktyczne metody eliminowania rzegotu w motocyklach?

Po wymianie żarówki nie zostawiaj starej w lampie.

Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2014-03-11 20:44:51
Autor: Szymon Machel
Rzegot spod lampy

Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości

Po wymianie żarówki nie zostawiaj starej w lampie.

Chyba nie to. Rzegot "spod" lampy a nie z lampy.
Stara została by "w" lampie :-)

Szymon -- -

Rzegot spod lampy