Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.

Data: 2012-04-23 22:01:54
Autor: Obserwator
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.

... osoba o kryptonimie *Antenka* powinna uwazac na sowiecka propagande.

*Nawet dr. Jerzy Robert Nowak nie wspomina o tym przemówieniu, a jak wiadomo,
raczej by je wykorzystał jeśli byłoby prawdziwe*.

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=7664

Data: 2012-04-23 15:05:53
Autor: Antenka
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.

Obsrywator, nie do mnie to zażalenie!

Antenka

Data: 2012-04-23 22:13:36
Autor: Obserwator
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Obsrywator, nie do mnie to za=BFalenie!

 dlaczego mi prowokatorze prosowiecki ublizasz? Zazalenie jest do ciebie, bo
zamieszczasz FALSZYWKI i szczujesz w sposob bezczelny.

Kazdy takie gowno moze zamiescic i napisac *scisle tajne*. Najchetniej to robi
sowiecka agentura i nie udawaj idioto kobiety.

Data: 2012-04-23 15:17:55
Autor: Antenka
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.
On 24 Kwi, 00:13, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

> [...]

Kazdy takie gowno moze zamiescic i napisac *scisle tajne*. Najchetniej to robi
sowiecka agentura i nie udawaj idioto kobiety.

:-)

A kogo mam udawać? Faceta? Prawda o twoim idolu jest nie do
zniesienia? Przykro mi:-o)))

Antenka

Data: 2012-04-23 22:34:36
Autor: Obserwator
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
 A kogo mam udawać? Faceta? Prawda o twoim idolu jest nie do
zniesienia? Przykro mi:-o)))

to nie jest moj idol i ty nie jestes kobieta, tylko zalosnym idiota.

Data: 2012-04-24 00:09:25
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn4jgi$19p$1inews.gazeta.pl...

.. osoba o kryptonimie *Antenka* powinna uwazac na sowiecka propagande.

*Nawet dr. Jerzy Robert Nowak nie wspomina o tym przemówieniu, a jak wiadomo,
raczej by je wykorzystał jeśli byłoby prawdziwe*.

Moritzowi Naumanowi nie ma się co dziwić...

boukun

Data: 2012-04-24 00:16:39
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2012-04-24 00:01,  Obserwator wrote:

[...]

Nawet jeśli PRZEMÓWIENIE jest wirtualnym faktem, nie wmówisz mi że Berman, Fejgin czy Morel byli sarmatami z dziada pradziada.

Poza tym w szoku jestem, że ktokolwiek powołuje się na to co powiedział lub czego nie powiedział J.R. Nowak. Sodomia i gomoria panie!!!

Data: 2012-04-23 22:33:01
Autor: Obserwator
Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.
Andrzej Zbierzchowski <andrzejzb@gazeta.pl> napisał(a): Nawet jeśli PRZEMÓWIENIE jest wirtualnym faktem, nie wmówisz mi że Berman, Fejgin czy Morel byli sarmatami z dziada pradziada.

Poza tym w szoku jestem, że ktokolwiek powołuje się na to co powiedział lub czego nie powiedział J.R. Nowak. Sodomia i gomoria panie!!!
**************************

niczego nie chce nikomu wmawiac, ale uwazam, ze trzeba trzymac sie FAKTOW.

Berman tego tekstu nie napisal i nie mozna generalizowac, bo to byl przede
wszytkim komunista. Juz tyle razy tu tlumaczylem, ale powtorze.

Polakiem jest Komorowski i pieprzy brednie, czy z tego powodu wszyscy Polacy
sie z nim utozsamiaja? Gomulka, Gierek, Jaroszewicz, Jaruzelski itd.,  itp.
tez byli Polakam. Czy sie znimi utozsamiasz?

Berman mial rozne pomysly, ale akurat ten tekst zamieszczony przez osobe o
kryptonimie *Antenka* jest falszywka. Zreszta to nie pierwszy taki *wystep*
tego anonima na tej grupie.

 A. Scios napisal rzetelny tekst pt.: SUKCESORZY - OD BERMANA DO MICHNIKA  Ten tekst mozna polecic z czystym sumieniem, bo nie jest wymyslona brednia.

http://blogmedia24.pl/node/13706

Data: 2012-04-24 00:47:02
Autor: Lorn
W dniu 2012-04-24 00:01,  Obserwator pisze:

.. osoba o kryptonimie *Antenka* powinna uwazac na sowiecka propagande.

Powinna szczególnie uważać na ciebie Karolek...

Rzekome przemowienie Bermana, to FALSZYWKA.