Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..

Data: 2010-04-11 17:24:27
Autor: awe
Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..
Nie wiem czy to prawda. Rzekomo nic nie wiedziala o smierci syna. Lekarze sprzeciwili sie informowaniu jej o tragedii smolenskiej
awe

Data: 2010-04-11 17:28:51
Autor: Ensitherum
Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..
a skąd ten news?

Data: 2010-04-11 17:36:08
Autor: awe
Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..
z Tuskwatch
awe

Data: 2010-04-11 17:36:53
Autor: awe
Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpsq85$m89$1news.onet.pl...
z Tuskwatch
awe
a dokladnie z zakladki twittera
awe

Data: 2010-04-11 19:00:33
Autor: ColgatesBilly
Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..
"Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> wrote in message news:hpspr0$k80$2news.onet.pl...
a skąd ten news?

Teraz mafii Tuska pozostaje tylko wykonczyc Jaroslawa.
Zemsta jest straszna precyzyjna i bezlitosna!
( i jak u Kennedych, przejdzie na dalsze pokolenia)
Oczywiscie, obdukcja wykaze tylko ze to stress i sprawa wieku...
ale my wiemy jak naprawde bylo

Kol

Data: 2010-04-11 18:55:57
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpspic$k6j$1news.onet.pl...
Nie wiem czy to prawda. Rzekomo nic nie wiedziala o smierci syna. Lekarze sprzeciwili sie informowaniu jej o tragedii smolenskiej
awe

To malo prawdopodobne, bo Lech do niej dzwonil zawsze conajmniej raz na 2 godziny...

Kol

Data: 2010-04-11 18:12:00
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Yimwn.8724$4c4.6203uutiset.elisa.fi...
[...]

gowno prawda. sa polaczeni telepatycznie 24h/dobe
awe

Rzekomo Jadwiga Kaczynska zmarla o godz. 15..