Rzepa i Uwazam Rze odzyskane

Data: 2011-07-03 16:31:58
Autor: u2
Rzepa i Uwazam Rze odzyskane
... kolejne tytuly odzyskane przez specsluzby merdialne :

http://wpolityce.pl/view/14549/Pospieszalski_dla_wPolityce_pl__Wszystkie_znaki_na_niebie_i_ziemi_wskazuja__ze_przejecie_wydawcy__Rz__ma_kontekst_polityczny.html

"Przejęcie przez nowego właściciela większości udziałów wydawcy
"Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze" ma kontekst polityczny. Wskazują tak
wszystkie znaki na niebie i ziemi.

Dzieje się to przed ogłoszeniem tak zwanego raportu Millera i na kilka
miesięcy przed wyborami. Obawy że zmieni się linia tych gazet i nastąpi
próba włączenia ich do chóru mediów uprawiających rządową propagandę
jest uzasadniona. Właśnie po to się robi takie przejęcia.

Dla mnie osobiście ma to dodatkowy wymiar. Po tym jak dyr TVP1 Iwona
Schymalla odmówiła produkcji filmów o ofiarach katastrofy smoleńskiej,
cykl "Lista Pasażerów" (pierwsza część) mógł powstać właśnie dzięki
Rzeczpospolitej. Dyr Iwona Schymalla nie kryła, że w telewizji
publicznej istnieje dyrektywa, aby w dniach rocznicy jak najmniej mówić
o katastrofie. Dzięki Rzeczpospolitej, próba zakneblowania ust ludziom,
którzy stracili bliskich pod Smoleńskiem i do kamery, Ewie Stankiewicz i
mnie, opowiedzieli swój dramat, okazała się nieskuteczna.

Nic nie wskazuje by nowy właściciel "Rzeczpospolitej" realizował w
przyszłości podobne projekty. Ponadto po likwidacji programu "Warto
Rozmawiać" właśnie w "Uważam Rze", jako autor, mogłem uczestniczyć w
najważniejszych sporach cywilizacyjnych. Jeśli nowy właściciel (co
bardzo prawdopodobne) wymieni redaktorów, to dlatego by ograniczyć
przestrzeń wolnej dyskusji, o ważnych dla Polski sprawach."

Data: 2011-07-03 16:33:16
Autor: u2
W dniu 2011-07-03 16:31, u2 pisze:
[...]

Z niezaleznych mediow pozostaje juz tylko Gazeta Polska i internet.

Data: 2011-07-03 14:32:36
Autor: Antenka
On 3 Lip, 16:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

>http://wpolityce.pl/view/14549/Pospieszalski_dla_wPolityce_pl__Wszyst...

> "Przej cie przez nowego w a ciciela wi kszo ci udzia w wydawcy
> "Rzeczpospolitej" i "Uwa am Rze" ma kontekst polityczny. Wskazuj tak
> wszystkie znaki na niebie i ziemi.

> Dzieje si to przed og oszeniem tak zwanego raportu Millera i na kilka
> miesi cy przed wyborami. Obawy e zmieni si linia tych gazet i nast pi
> pr ba w czenia ich do ch ru medi w uprawiaj cych rz dow propagand
> jest uzasadniona. W a nie po to si robi takie przej cia.

Z niezaleznych mediow pozostaje juz tylko Gazeta Polska i internet.

YouTwo i co się tak dziwisz? Ot taka Schymalla ma tak z polska
brzmiace nazwisko i urode ma taka slowianska he he he

Antenka

Rzepa i Uwazam Rze odzyskane