Rzepa w dół, GPC w góre

Data: 2013-03-07 18:18:17
Autor: abc
Rzepa w dół, GPC w góre
Natomiast z czwartego na piąte miejsce spadła kierowana od stycznia br.
przez Bogusława Chrabotę "Rzeczpospolita" (Gremi Media, dawniej
Presspublica), a jej średni wynik uplasował się na poziomie 63 563 egz.:

  Zanotowała ona tradycyjnie największy spadek w zestawieniu, wynoszący tym
razem aż 35,78 proc. To zdecydowanie więcej niż w poprzednich miesiącach - w
październiku ub.r. tytuł ten stracił tylko 24,72 proc., w listopadzie ub.r.
, czyli tuż po aferze trotylowej - 22,18 proc., a w grudniu ub.r. - 19,63
proc.

  Z danych ZKDP wynika, że tak duży spadek sprzedaży ogółem
 "Rzeczpospolitej" wynika ze sporego zmniejszenia liczby prenumeratorów. W
styczniu 2012 roku w prenumeracie sprzedawało się 54 777 egz., w grudniu
ub.r. raptem o 1,3 tys. mniej egz., ale w styczniu 2013 roku już tylko 45
368 egz., co oznacza spadek rok do roku o ponad 9,4 tys. egz.

Siódmą lokatę zajęła "Gazeta Polska Codziennie", której średnia sprzedaż
ogółem w styczniu br. wyniosła 29 814 egz. To o 10,61 proc. więcej niż w
styczniu 2012 roku. Jak oceniają, "Wirtualne Media" to jedyny tytuł ze
wzrostem.

Więcej
http://wpolityce.pl/artykuly/48621-panu-hajdarowiczowi-gratulujemy-sprzedaz-rzeczpospolitej-o-36-proc-w-dol-dziennik-traci-takze-w-szybkim-tempie-prenumeratorow

Rzepa w dół, GPC w góre