Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii

Data: 2017-10-02 10:47:02
Autor: boukun
Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii
Poseł Łukasz Rzepecki ma zamiar spotkać się z Jarosławem Kaczyńskim. - Chcę się dowiedzieć, dlaczego mam być wyrzucony z PiS - powiedział. - Jeżeli ja realizując program PiS jestem wyrzucany, to prezes PiS nie realizując programu, również powinien być wyrzucony - stwierdził młody poseł.

- Jestem bardzo zszokowany zaistniałą sytuacją. Nie wiem, jakie są merytoryczne podstawy wyrzucenia mnie z partii - stwierdził w programie "Gość Radia ZET" młody poseł PiS Łukasz Rzepecki. W piątek prezydium Klubu Parlamentarnego PiS zarekomendowało wniosek o wykluczenie go ze swoich szeregów. W niedzielę rzeczniczka PiS Beata Mazurek poinformowała na swoim profilu na Twitterze, że "poseł Rzepecki został zawieszony w prawach członka PiS co jest pierwszym krokiem do wydalenia go z partii".

Rzepecki, w rozmowie z Konradem Piaseckim poinformował, że będzie chciał spotkać się prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim. Około godziny 11 zorganizuje konferencję prasową przy ul. Nowogrodzkiej.

- Będę chciał zapytać prezesa Kaczyńskiego, dlaczego jestem wyrzucany z PiS realizując program partii - stwierdził Rzepecki.

- Jestem lojalny przede wszystkim wobec moich wyborców i wobec programu PiS-u - tłumaczył w rozmowie z Konradem Piaseckim młody poseł. - W programie PiS mamy jasno zapisane, że będziemy przeciwko podnoszeniu podatków, dlatego głosowałem za tym, aby wyrzucić do kosza projekt ustawy paliwowej i także glosowałem za tym, aby uchylić immunitet formalny posłowi Tarczyńskiemu. Ale tu nie chodzi o posła Tarczyńskiego, tylko ogólnie o klasę polityczną, nas parlamentarzystów. Uważam, że nie powinniśmy bronić kolesi, tylko być równi wobec prawa - dodał.

Rzepecki przypomniał, że w dokumentach programowych PiS "jest jasno zapisane, że PiS jest przeciw immunitetom formalnym". - Też jestem przeciw immunitetom formalnym dla parlamentarzystów, jeśli nie mają one związku z prowadzeniem działalności poselskiej. W związku z tym będę chciał dzisiaj porozmawiać z prezesem Kaczyńskim, bo jeżeli prezes Kaczyński nie realizuje swojego programu PiS, to uważam, że również powinien być wyrzucony. Tak jak ja - stwierdził Rzepecki w programie "Gość Radia Zet".

- Jeśli chciałbym być złośliwy, a nie jestem, to zapytałbym: kto steruje posłem Mularczykiem? Mną sterują wyborcy i jestem konsekwentny w swoim działaniu - powiedział młody poseł PiS pytany o słowa posła Mularczyka iż ,,ktoś się bawi posłem Rzepeckim i pociąga za sznurki".

- Nie wybieram się do Kancelarii Prezydenta. Nie podjąłem żadnych decyzji. To za świeża sprawa. Muszę wszystko wyjaśnić, dlaczego, na jakiej podstawie merytorycznej zostaję wyrzucony z PiS. To dla mnie sprawa priorytetowa - powiedział Rzepecki pytany o to czy dostał już jakąś propozycję z Kancelarii. Dodał jednak, że w pełni wspiera prezydenta w jego działaniach i bardzo podobają mu się jego projekty.

- W moim przekonaniu powinniśmy iść w stronę systemu prezydenckiego. Mam swoje zdanie, jestem lojalny, też konsultowałem to z moimi wyborcami, którzy również przekonywali mnie do tego. Jestem tego zdania, że powinniśmy iść w tę stronę - stwierdził Rzepecki.

https://wiadomosci.wp.pl/rzepecki-prezes-pis-powinien-zostac-wyrzucony-z-partii-6172365530179713a

Lucjan
2h temu

Brawo młody! Tak trzymać! Ja głosowałem na PiS i teraz jestem wściekły bo nie realizują obietnic tylko skupiają sie na pokazówkach i umacnianiu pozycji ryja przy korycie. Wywalić Kaczyńskiego z PiS za ... Czytaj całość

ede
2h temu

Brawo tak trzymaj prezes na emeryturę bo ma więcej jak 65 lat innych wysyła i przestrzega przepisów , a sam pracuje.Jak wszyscy to wszyscy niech da przykład , a nie zatruwa życia i rozwoju Polski.

kil
2h temu

Kaczynskiego zawiesc w członkostwie partii - równosc dla kazdego czlonka PIS-u - prezesa tez to obowiazuje!!!!!!!!!!!!!!! A nie prowadzic zamordyzm nako prawo i sprawiedliwosc.

The Gambler
1 min. temu

Taaa..., młody idealista poseł Rzepecki sądzi, że prawo jest jednakowe dla wszystkich. Otóż nie, panie pośle Rzepecki. Nie w PiS. I nie w przypadku "zwykłego" posła - Jarosława Kaczyńskiego. Stare przysłowie wyraźnie określa zasady: "Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie" . Nieznajomość przysłów skutkuje "odpowiednim" potraktowaniem delikwenta usiłującego coś zmienić, w sposób, pokazujący mu miejsce w szeregu. Zapisując się do PiS trzeba było liczyć się z tym i siedzieć cicho nie podskakując za bardzo.

rrr
3 min. temu

chłopie, prezes powie Twoim wyborcom aby Ciebie olali i tak zrobią, sam przekonałeś sie jak jest wyluzuj trzymaj się swoich ideałów pozdro

donald
4 min. temu

Wywalić za manipulowanie i skłócanie nas Polaków emerytura czeka na szczęście nikt nie jest wieczny.

maria18
6 min. temu

Za PRLu mówiło się ....KTO NIE Z MIECIEM, TEGO zmieciem !!! I ZMIETLI.

mar
6 min. temu

Postawa godna podziwu, posłowie uczcie
się od tego Pana.

Data: 2017-10-02 13:33:31
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

To proste. Nie kłaniał się komunistycznym bonzom z Nowogrodzkiej. Tak,
komunistycznym bo to wszystko komuchy urodzone i przesiąkniete PRL-em. Leśne
dziadki! Wam czas się skończył! Czas na zieloną trawkę! Wnuki niańczyć! Albo z kotkiem się bawić!

CL

Data: 2017-10-02 19:52:23
Autor: Lepudruk
[...]

Jak było mozna przewidzieć prezes zabarykadował się w swoim pokoiku na
Nowogrodzkiej i dygotał ze strachu, że nadszedł na niego czas.

--
Lepudruk

Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii