Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii

Data: 2017-10-02 19:52:23
Autor: Lepudruk
Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Poseł Łukasz Rzepecki ma zamiar spotkać się z Jarosławem Kaczyńskim. -
Chcę się dowiedzieć, dlaczego mam być wyrzucony z PiS - powiedział. -
Jeżeli ja realizując program PiS jestem wyrzucany, to prezes PiS nie
realizując programu, również powinien być wyrzucony - stwierdził młody
poseł.

Jak było mozna przewidzieć prezes zabarykadował się w swoim pokoiku na
Nowogrodzkiej i dygotał ze strachu, że nadszedł na niego czas.

--
Lepudruk

Rzepecki: prezes PiS powinien zostać wyrzucony z partii