Rzepin-Åšwiecko

Data: 2012-05-27 10:18:06
Autor: Tata
Rzepin-Åšwiecko
Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny? Nie wiem, czy to DK2, czy już A2, proszę nie krzyczeć na mnie?

Z poważaniem
MJ

Data: 2012-05-27 10:24:12
Autor: Cavallino
Rzepin-Åšwiecko

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpsnu6$t18$1@news.dialog.net.pl...
Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny?

Jeżeli A2, to jest płatny.

Nie wiem, czy to DK2, czy już A2, proszę nie krzyczeć na mnie?

Znaczy nie wiesz jaką drogą chcesz jechać?
No to jak Ci odpowiedzieć?

BTW: DK2 tam już nie ma, co najwyżej DK92.

Data: 2012-05-27 15:48:23
Autor: Tata
Rzepin-Åšwiecko
Znaczy nie wiesz jaką drogą chcesz jechać? No to jak Ci odpowiedzieć?

Turystycznie jadę z okolic Malborka do Zjednoczonego Królestwa (Birmingham)z dwoma noclegami po drodze, pierwszy nocleg na południe od Berlina. Trasa w Polsce to DK22, mogę jechać przez Kostrzyn nad Odrą i dalej przez Lebus do E30, lub przez Słubice i dalej na E30. Pierwsza trasa to Gorzów Wielkopolski i prosto, druga to z Gorzowa Wielkopolskiego na południe na Ośno Lubuskie i Rzepin. Jako, że dociągam do 70-tki (nie chodzi o szybkość), nie rozumiem dlaczego mam płacić za coś, za co już zapłaciłem w paliwie i podatkach (pomroczność jasna czy może ciemna)? Dlatego, żeby nie wyjść na jelenia, chcę ominąć płatne przejazdy.

Z podziękowaniami
MJ

Data: 2012-05-27 17:30:31
Autor: J.F.
Rzepin-Åšwiecko
Dnia Sun, 27 May 2012 15:48:23 +0200, Tata napisa³(a):
Turystycznie jadê z okolic Malborka do Zjednoczonego Królestwa [...] Jako, ¿e doci±gam do 70-tki (nie chodzi o szybko¶æ), nie rozumiem dlaczego mam p³aciæ za co¶, za co ju¿ zap³aci³em w paliwie i podatkach (pomroczno¶æ jasna czy mo¿e ciemna)?

Tak gwoli scislosci to nie wiem czy zaplaciles.
Robiles, robiles przez 50 lat i g* z tego wyszlo.
A obecne autostrady to tak troche na kredyt - i trzeba splacac :-)

Dlatego, ¿eby nie wyj¶æ na jelenia, chcê omin±æ p³atne przejazdy.

Popieram, ale czasem warto pomyslec czy nie wychodzisz na jelenia sam. Np
oszczedzasz na autostradzie, a placisz za hotel. Z Malborka co prawda autostrady nie ma/nie pasuje

J.

Data: 2012-05-27 10:28:48
Autor: Cavallino
Rzepin-Åšwiecko

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpsnu6$t18$1@news.dialog.net.pl...
Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - Świecko, jest płatny? Nie wiem, czy to

A jednak chyba jednak nie jest płatny, bo tam DK92 już nie ma, kończy się w Rzepinie.

http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/autostrada-a2-rzepin-nowy-tomysl-ruszyl-pobor-oplat

Data: 2012-05-27 23:27:56
Autor: nadir
Rzepin-¦wiecko
U¿ytkownik Tata napisa³:
Czy odcinek A2 (E30), Rzepin - ¦wiecko, jest p³atny? Nie wiem, czy to
DK2, czy ju¿ A2, proszê nie krzyczeæ na mnie?

Jest bezp³atny.

Data: 2012-05-27 22:45:54
Autor: kapec
Rzepin-¦wiecko
A po co z Osna do Rzepina? Jedz na Slubice, dobra droga, malo
uczeszczana. No i jak juz dojedziesz do drogi ze Swiecka na Slubice to
skrec w prawo i za 100m masz stacje Lukoila, na ktorej zatankujesz
taniej niz gdzie indziej w okolicy. Aaa... i jak lubisz to pizza
turecka jest tam pierwsza liga ;)

Rzepin-Åšwiecko