Rzeplinski do Rzeplina !!

Data: 2016-06-02 19:39:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Rzeplinski do Rzeplina !!
Co za pajac z tego kretyna!!!
(patrz przechwycenie pajaca przez reportera TVP przed tzw. trybunałem rzeplińskim, aż oplułem telewizor)
To w ogóle jaka¶ niezła mafia te prezesy tzw. trybunału: dla Stępnia dziennikarz nie jest partnerem do rozmowy, dla rzeplińskiego (mała litera zamierzona, jak dla przymiotnika) kulturalna rozmowa jest niegrzeczna.
Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

Data: 2016-06-02 20:10:52
Autor: ±ćęłń󶼿
Rzeplinski do Rzeplina !!
Przepraszam, grupa się omskła, miało i¶ć na soc.prawo ;-))

-- -- -
Co za pajac z tego kretyna!!!

Data: 2016-06-02 20:14:07
Autor: Hans Kloß
Rzeplinski do Rzeplina !!
" ±ćęłń󶼿" <nie@dla.spamerow> schrieb im Newsbeitrag news:nipssi$o7o$1node2.news.atman.pl...
Przepraszam, grupa się omskła, miało i¶ć na soc.prawo ;-))

Nieważne, debilem jeste¶ na każdej grupie.

Data: 2016-06-02 20:38:26
Autor: am
Rzeplinski do Rzeplina !!
W dniu 2016-06-02 o 19:39,  ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Zachowuje się identycznie jak prezes kaczyński, gdy pytaj± go dziennikarze na korytarzu w sejmie.

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-06-03 16:33:57
Autor: AL
Rzeplinski do Rzeplina !!
On 2016-06-02 20:38, am wrote:
[...]

no chyba, że tym dziennikarzem jest człek swój, czyli TV Republika czy Trwam, ew. Wsieci ;)

czyli nic nowego - przykł±d daje sama władza i jeszcze się burzy, że kto¶ j± na¶laduje :)

Rzeplinski do Rzeplina !!