Rzeplinski do Rzeplina !!

Data: 2016-06-02 20:11:27
Autor: ąćęłńóśźż
Rzeplinski do Rzeplina !!
Co za pajac z tego kretyna!!!
(patrz przechwycenie pajaca przez reportera TVP przed tzw. trybunałem rzeplińskim, aż oplułem telewizor)
To w ogóle jakaś niezła mafia te prezesy tzw. trybunału: dla Stępnia dziennikarz nie jest partnerem do rozmowy, dla rzeplińskiego (mała litera zamierzona, jak dla przymiotnika) kulturalna rozmowa jest niegrzeczna.
Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

Data: 2016-06-02 20:47:56
Autor: Sebastian Biały
Rzeplinski do Rzeplina !!
On 2016-06-02 20:11,  ąćęłńóśźż wrote:
Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

Możesz spróbować przywrócić sądy ludowe, były bardzo skuteczne swego czasu.

Data: 2016-06-02 21:32:13
Autor: Sonn
Rzeplinski do Rzeplina !!
W dniu 2016-06-02 o 20:11,  ąćęłńóśźż pisze:

Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

jest też procedura przeciwko takim durniom w usenecie jak ty nie potrafiącym nawet czytnika ustawić żeby wiersze prawidłowo zawijał.

--
Sonn

Data: 2016-06-03 08:43:34
Autor: Danusia
Rzeplinski do Rzeplina !!

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:nipssi$o7o$2node2.news.atman.pl...
Jak jest procedura odbierania tytułów profesorskich podobnym durniom???

To człowiek który po cichu pilnuje interesów międzynarodowych instytucji finansowych. Zarówno miejsce jak i stanowisko idealne do tego celu. I dlatego nikt mu nic nie zrobi.

pozdr

-- -

Data: 2016-06-03 21:34:44
Autor: Big Jack
Rzeplinski do Rzeplina !!
W wiadomości
*Danusia* napisał(-a):

-- -
oprogramowanie antywirusowe Avast.

Wywal to ścierwo ^

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-03 13:00:49
Autor: Kris
Rzeplinski do Rzeplina !!
*Danusia* napisał(-a):

> -- -
> oprogramowanie antywirusowe Avast.

Wywal to ścierwo ^
A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?

Data: 2016-06-03 22:02:57
Autor: Animka
Rzeplinski do Rzeplina !!
W dniu 2016-06-03 o 22:00, Kris pisze:
W dniu piątek, 3 czerwca 2016 21:34:40 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
W wiadomości
*Danusia* napisał(-a):

-- -
oprogramowanie antywirusowe Avast.
Wywal to ścierwo ^
A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?

Każdemu przeszkadza. Tego w stopce nie powinno być. To informacja dla Ciebie. Inni sobie nie życzą tego doklejonego ogona.

--
animka

Data: 2016-06-03 13:27:39
Autor: Kris
Rzeplinski do Rzeplina !!
W dniu piątek, 3 czerwca 2016 22:04:27 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
Inni sobie nie życzą tego doklejonego ogona.
Czemu za mnie sie wypowiadasz?

Data: 2016-06-04 08:00:43
Autor: Big Jack
Rzeplinski do Rzeplina !!
W wiadomości
*Animka* napisał(-a):

Tego w stopce nie powinno być.

To nawet nie jest stopka

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-03 22:43:23
Autor: re
Rzeplinski do Rzeplina !!

Użytkownik "Kris"

... antivirus

Wywal to ścierwo ^
A tak z czystej ciekawości- w czym to Tobie przeszkadza?
-- -
Trzeba oglądać to gówno.

Data: 2016-06-04 08:57:13
Autor: Danusia
Rzeplinski do Rzeplina !!

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:nism4f$f1a$1node2.news.atman.pl...
W wiadomości
*Danusia* napisał(-a):

-- -
oprogramowanie antywirusowe Avast.

Wywal to ścierwo ^

Wywaliłam. Zadowolony?

Data: 2016-06-04 16:25:17
Autor: Big Jack
Rzeplinski do Rzeplina !!
W wiadomości
*Danusia* napisał(-a):

Wywaliłam. Zadowolony?

tak

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-05 13:32:48
Autor: rg
Rzeplinski do Rzeplina !!
Sat, 4 Jun 2016 08:57:13 +0200, w <nitu5q$jfm$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia"
<dan5@wp.pl> napisał(-a):

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:nism4f$f1a$1node2.news.atman.pl...
>W wiadomości
> Wywaliłam. Zadowolony?

Teraz wyrzuć wirusy z głowy.

Data: 2016-06-06 08:07:30
Autor: Danusia
Rzeplinski do Rzeplina !!

<dan5@wp.pl> napisał(-a):

> Wywaliłam. Zadowolony?

Teraz wyrzuć wirusy z głowy.

Źle zrozumiałeś. Nie usunęłam antywirusa z PC, tylko zmieniłam jego ustawienia tak aby nie dopisywał tego komunikatu do poczty wychodzącej i newsów.

Data: 2016-06-07 09:43:46
Autor: rg
Rzeplinski do Rzeplina !!
Mon, 6 Jun 2016 08:07:30 +0200, w <nj34k0$n9i$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia"
<dan5@wp.pl> napisał(-a):

> Teraz wyrzuć wirusy z głowy.

Źle zrozumiałeś. Nie usunęłam antywirusa z PC, tylko zmieniłam jego ustawienia tak aby nie dopisywał tego komunikatu do poczty wychodzącej i newsów.

Chodziło mi o to, że piszesz takie bzdury, że chyba jednak coś zatruwa Ci umysł
:)

Data: 2016-06-04 10:53:56
Autor: ąćęłńóśźż
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Trybunale-Konstytucyjnym-- prestizowy-epizod-prawniczy.html

Data: 2016-06-04 10:46:29
Autor: Budzik
[...]

Tak, tak, wiemy ze teraz jest atak na TK bo trzeba pokazac jaki on niedopracy, nieprawy i niesprawiedliwy.

Jakie wnioski z tego artykułu?

Data: 2016-06-05 09:12:23
Autor: Danusia

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA61D7B26BF050budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Prosty wniosek: w Holandii bardzo demokratycznym kraju nie ma Trybunału Konstytucyjnego, nie ma też problemów z praworządnością ani demokracją. Ba nawet pewien wiceprzewodniczący KE jest Holendrem.

Data: 2016-06-05 09:01:06
Autor: Budzik
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
Użytkownik Danusia dan5@wp.pl ...

[...]

I dlatego mozna łamac uchwaloną u nas Konstytucję i zawarte w niej zasady?
Dziwne myslenie...
Nie twierdze, ze TK jest nieodzowne, jedyny, prawdziwy, praworzadny etc.
Ale zmiana tych zasad powinna chyba wygladac odrobine inaczej...

Ale czy w powyzszym artykule było coś o tym, do czego sie odniosłas?
Bo ja pytałem o wnioski z artykułu a nie jakies ogólne uwagi...

Data: 2016-06-06 08:18:34
Autor: Danusia

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA61E6E51BC6Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wniosek był oczywisty, należy zlikwidować TK i zobaczymy czy wiceprzewodniczący KE będzie głośno płakał o braku praworządności i demokracji w Polsce.

Drugi wniosek który sie nasuwa: to czy mamy czy nie mamy TK to nasza sprawa i nigdzie nie jest napisane w żadnych traktatach UE że mieć musimy.

pozdr

Data: 2016-06-06 08:21:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-06 o 08:18, Danusia pisze:

[...]

Bo sprawa nie rozbija się o obecność TK, tylko o obecność tworu kontrolującego konstytucyjność przepisów. W USA jest to na przykład Sąd Najwyższy.

Zatem sama likwidacja TK bez wyznaczenia zastępnika rzeczywiście oddala nas od standardów ogólnoświatowych.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-06 10:05:35
Autor: ąćęłńóśźż
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
Trzech wątpliwej jakości (co widać) "mędrców" rzekomo mądrzejszych od 561 posłów, senatorów i prezydenta?

-- -- -
Zatem sama likwidacja TK bez wyznaczenia zastępnika rzeczywiście oddala nas od standardów ogólnoświatowych.

Data: 2016-06-06 10:06:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-06 o 10:05,  ąćęłńóśźż pisze:
Trzech wątpliwej jakości (co widać) "mędrców" rzekomo mądrzejszych od 561 posłów, senatorów i prezydenta?

Jest to całkiem prawdopodobne (że troje wyselekcjonowanych ludzi będzie mądrzejszych od wybranej powszechnie grupy 561 osób).

Pomijając już fakt, że nie o mądrość tu chodzi, tylko o zadanie. Zadaniem organu typu TK jest badanie ustaw za zgodność z konstytucją, nie jest to zadaniem posłów, którzy być może mają interes w przegłosowaniu ustaw sprzecznych z ww.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-06 15:19:22
Autor: ąćęłńóśźż
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
Trzech faciów wybranych przez polityków ma jeszcze większy interes w "nieuznawaniu" ustaw za konstytucyjne.

-- -- -

Data: 2016-06-06 19:41:43
Autor: J.F.
Użytkownik " ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nj3app$t5h$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Od tych 3 wymaga sie dobrej wiedzy prawniczej, a od 561 w zasadzie nic sie nie wymaga :-)

Poza tym zauwaz, ze wsrod tych 560 znalazla sie polowa, ktora jakas zmiane chciala wprowadzic.
I co - pytac ich teraz, czy mieli racje ?

No chyba, zeby tak kazda ustawe musieli 2/3 glosow zatwierdzac ... to by sie chyba niewiele dalo nowych przepisow wprowadzic.

J.

Data: 2016-06-07 09:42:46
Autor: rg
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
Mon, 6 Jun 2016 19:41:43 +0200, w <5755b5d9$0$645$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Zatem sama likwidacja TK bez wyznaczenia zastępnika rzeczywiście > oddala nas od standardów ogólnoświatowych.

Od tych 3 wymaga sie dobrej wiedzy prawniczej, a od 561 w zasadzie nic sie nie wymaga :-)

Wymagało. Pszczółkowski, Łabędzka - chyba po 0 publikacji odnośnie konstytucji.
Kolejny sędzia wybrany przez Pis, Lech M., spowodowanie kalectwa i fałszywe
zeznania. Wybrany do Komisji Weneckiej przez PiS Banaszak również przestępca
(plagiat).

Data: 2016-06-07 08:32:47
Autor: Danusia

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nj34ou$n6r$3node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko że w Holandii oprócz braku TK jest punkt w konstytucji zakazujący kontrolę zgodności ustaw z konstytucją. A przecież jest to wzorcowa demokracja, na którą nie powołuje sie wiceprzewodniczący KE.

Data: 2016-06-07 08:43:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-06-07 o 08:32, Danusia pisze:

Tylko że w Holandii oprócz braku TK jest punkt w konstytucji zakazujący kontrolę zgodności ustaw z konstytucją.

Chyba nie rozumiesz tego, co czytasz.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-07 10:00:31
Autor: ąćęłńóśźż
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
A myślałem, że Holandia to królestwo.

-- -- -
A przecież jest to wzorcowa demokracja, na którą nie powołuje sie wiceprzewodniczący KE.

Data: 2016-06-07 15:37:39
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06/07/2016 03:32 PM, Danusia wrote:

[...]

Który to punkt?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-06-06 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

I to w odpowiedzi na ten konkretny artykuł ci sie nasuneło? Dziwne...

Data: 2016-06-05 13:33:18
Autor: rg
'Na stanowisko asystenta nie ma jawnego i otwartego naboru'
Sun, 5 Jun 2016 09:12:23 +0200, w <nj0jel$2uu$1@node1.news.atman.pl>, "Danusia"
<dan5@wp.pl> napisał(-a):

Prosty wniosek: w Holandii bardzo demokratycznym kraju nie ma Trybunału Konstytucyjnego, nie ma też problemów z praworządnością ani demokracją. Ba nawet pewien wiceprzewodniczący KE jest Holendrem.

Tam nie ma Pis.

Data: 2016-06-05 20:48:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06/05/2016 04:12 PM, Danusia wrote:

[...]

Czy analogicznie można się powoływać na Holandię, jak nas w Polsce zatrzyma policja za posiadanie "miękkich" narkotyków?

W końcu skoro bez zmian w polskim prawie przyjęliśmy z Holandii brak trybunału, to może przy okazji zalegalizowaliśmy posiadanie "miękkich" narkotyków?

Każdy obywatel wybiera sobie z Holandii takie prawa jakie chce, czy jak to działa? Ograniczamy się do Holandii, czy w grę wchodzą również inne kraje?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-06-06 10:31:48
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2016-06-05 09:12, Danusia pisze:

[...]

Ale tu nie chodzi o to, czy ma być taki trybunał, czy nie, tylko jak podjęta jest decyzja o tym czy ma być czy nie. Cóż - jeśli ma nie być trybunału, to należałoby skutecznie zmienić konstytucję w tym względzie.
No ale to wymaga trochę więcej niż wymuszenia dyscypliny wsrod wybranych z listy pisu p.osłów.

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2016-06-04 14:35:24
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Jun 2016 10:53:56 +0200,  ąćęłńóśźż napisał(a):
No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Trybunale-Konstytucyjnym-- prestizowy-epizod-prawniczy.html

Nowa wladza wlasnie wywala kogo sie da i zatrudnia "swoich", wiec
zarzuty co do TK troche nietrafione.

J.

Data: 2016-06-05 01:28:30
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06/04/2016 05:53 PM,  ąćęłńóśźż wrote:
No a po co? Przecież lepiej zatrudnić krewnych i znajomych Rzeplińskiego!!
www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/306049992-Asystentura-w-Trybunale-Konstytucyjnym-- prestizowy-epizod-prawniczy.html

W całym artykule ani razu nie pojawia się słowo "Rzepliński" (przez jakiekolwiek odmiany), "krewny" (przez jakiekolwiek odmiany), czy "znajomy" (przez jakiekolwiek odmiany).

Ale co do zasady - znakomita racja. Kiedy rząd wprowadzi przejrzysty nabór na stanowiska, podparte umiejętnościami kandydatów? Bo z tego co pamiętam, rząd właśnie poszedł w przeciwną stronę i uznał, że umiejętności kandydatów na stanowiska w służbie państwowej nie są niczym ważnym, a sam nabór powinien być jak najbardziej niejawny, bo tylko to gwarantuje, że stanowiska obejmą odpowiedni kolesie. Coś jak "Folwark zwierzęcy".

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Rzeplinski do Rzeplina !!