Rzepliński prosi o wsparcie?

Data: 2016-05-09 17:14:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

   http://niezalezna.pl/79784-tak-baluje-trybunal-jak-rzeplinski-z-kolegami-zegnali-sedziego-granata#.VySgORNGWr0.facebook

   W związku z końcem kadencji sędziego Mirosław Granata, odbyła się huczna impreza pożegnalna.
   Sędziowie Trybunału Konstytucyjnego z prezesem Rzeplińskim na czele wraz z zaproszonymi gośćmi
   udali się do popularnej warszawskiej restauracji. ,,Służbowa kolacja'', jak ją oficjalnie określono
   kosztowała podatników ponad 9 tys. zł.

Toż to mniej niż połowa miesięcznej pensji prezesa. :)
Chyba tyle kosztował napiwek, nie cała impreza. :)

   Jak wynika z ustaleń ,,Wiadomości'' TVP1 kolacja oficjalnie potraktowana została jako ,,służbowa'',
   jednak menu imprezy było doprawdy imponujące. Koszt imprezy wyniósł bowiem aż 9186 zł.

A może sędziowie mają inne ;) stawki w publicznych lokalach? :)

Takie pożegnanie to impreza na miarę wesela skojarzonego ze ślubem -- ktoś
widział tak tanie wesele tak ważnych osób? :) A może to ja czegoś nie rozumiem?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-10 00:30:33
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05/10/2016 12:14 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Ale płacili gotówką, kartą czy przelewem? Każdy za siebie, czy Rzepliński za wszystkich? I ilu ich tam dokładnie było?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-05-10 14:49:05
Autor: Olin
Dnia Mon, 9 May 2016 17:14:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

   Jak wynika z ustaleń ,,Wiadomości'' TVP1 kolacja oficjalnie potraktowana została jako ,,służbowa'',
   jednak menu imprezy było doprawdy imponujące. Koszt imprezy wyniósł bowiem aż 9186 zł.

No dobrze, ale czy jedli ośmiorniczki?
Teraz w dobrym tonie jest jadło narodowe, czyli kasza z burakami. Mam
nadzieję, że grupa kolesi wpisała się w ten klimat.

Przy okazji: może wiesz co i gdzie jadał Szałamacha podczas studiów w USA?
Pobierał równocześnie diety poselskie, przeto chyba nie stołował się w KFC.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-05-10 15:03:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gwo5nl2w6hc8.e4riyw3alure$.dlg@40tude.net...
[...]

Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych sedziow doliczyc, ale koszt na osobe mniej wiecej wyszedl taki sam :-)

Teraz w dobrym tonie jest jadło narodowe, czyli kasza z burakami. Mam
nadzieję, że grupa kolesi wpisała się w ten klimat.

Ale to bardzo dobra restauracja musiala byc, zeby kasza z burakami ~1000zl od osoby kosztowala :-)

J.

Data: 2016-05-10 15:43:11
Autor: Olin
Dnia Tue, 10 May 2016 15:03:32 +0200, J.F. napisał(a):

Nie wiem ilu ich tam bylo na tej kolacji, bo trudno sie obecnie tych sedziow doliczyc,

Swoją drogą, to ciekawe zagadnienie prawne, czy sędzia nie dopuszczony do
orzekania albo niezaprzysiężony może spożywać.
Liczę na flejma, który zagmatwa - bo na wyjaśnienia nie liczę - tę
fundamentalną kwestię.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-05-10 16:00:03
Autor: Budzik
Rzepliński prosi o wsparcie?
Użytkownik Olin kuku@adres.w.stopce ...

[...]

Te kwestie wyjasniono juz - sedzia prawidłowo wybrany przez sejm, jest sedzią i koniec.
Czy go dopuszczono do orzekania, czy przyjeto slubonie to sprawy wtórne.

Data: 2016-05-10 18:30:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA604AE6876370budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Te kwestie wyjasniono juz - sedzia prawidłowo
wybrany przez sejm, jest sedzią i koniec.

Sędzia -- tak. ;) Ale problem jest wcześniejszy -- czy osoba
wybrana na sędziego jest sędzią przed złożeniem ślubowania. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-10 20:00:03
Autor: Budzik
Rzepliński prosi o wsparcie?
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Te kwestie wyjasniono juz - sedzia prawidłowo
wybrany przez sejm, jest sedzią i koniec.

Sędzia -- tak. ;) Ale problem jest wcześniejszy -- czy osoba
wybrana na sędziego jest sędzią przed złożeniem ślubowania. :)

No to juz wyjasniano ze tak. Znaczy prawnicy wyjasniali.
ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

Data: 2016-05-11 00:46:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA604D5F1C21E4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

No to juz wyjasniano ze tak. Znaczy prawnicy wyjasniali.

Prawnicy polscy wyjasniają, że:

 - zgodnie z prawem 'plus' znaczy tyle samo co 'minus';
 - badania medyczne (spirometria, testy z alergenani,
   refraktometria oka, rezonans magnetyczny kręgosłupa,
   rentgen) nie są istotne;
 - niewygodne dowody (świadczące na korzyść strony)
   można pomijać;
 - biegły sądowy nie musi odpowiadać na rzeczowe
   pytania dotyczące jego opinii;
 - leki nie są lekami;
 - można oddalać wnioski nieistniejące i nawet
   można uzasadniać takie oddalenia;
 - 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'
   to 'skolioza kręgosłupa';
 - wywiad można zmyślić...

ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

Czyli prawdomówni?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-11 08:42:39
Autor: Budzik
[...]

To ze Ty sie z sadami nie dogadujesz to juz wiemy.
Takich osób jest pewnie duzo wiecej.
Ale, jak rozumiem, doszedłes do wniosku, ze o sprawy prawnicze najlepiej pytac rzezników?

Zebys mnie dobrze zrozumiał - mam o sedziach zdanie dosc negatywne, przede wszystkim ze wzgledu na fatalna, moim zdaniem, prace sadów i lenistwo samych sedziów (lub mówiac delikatniej - nieprzepracowywanie sie). O zasadzie chronienia swoich nawet nie wspominajac - to sa rzeczy do poprawy.

Ale zeby kazdego sedziego uznac za niekompetentnego osła, bo sie Tobie ich orzeczenia nie podobały bo były nie po Twojej mysli...

ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

Czyli prawdomówni?

Kazdy jest prawdomówny na swój sposób - wystarczy opanowac sztuke relatywizowania...

Data: 2016-05-11 14:40:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA60568305AFB3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Trudno dogadać się z kimś, kto neguje absolutnie wszystko, co jest mu mówione
czy pisane. Taki ktoś zuchwale żąda -- ,,daj mi w mordę'', wiedząc o tym, że
ja nie daję nawet w mordę. :) [a co dopiero w łapę czy w kieszeń]

Takich osób jest pewnie duzo wiecej.

Pewnie każdy, kto szuka w sądzie prawdy i stara się opierać o rzeczywistość.

Ale, jak rozumiem, doszedłes do wniosku, ze o sprawy prawnicze najlepiej
pytac rzezników?

Rzeźnicy przyjdą, gdy prawnicy będą narzucali ,,swoje prawa'' -- grawitacji itp. :)
Wówczas sędzia (ta czy inna) która dziś dupę podciera wynikami badań medycznych
zostanie tak potraktowana przez rzeźnika, :) jak dziś traktuje mnie. Mnie już
zapewne wtedy na tym świecie nie będzie -- gdy ,,prawnicy'' będą trwożnie błagali
,,głuchego'' Boga o pomoc.

Na razie polskie ,,prawo'' jest po stronie ,,prawnika'' gardzącego WSZELKĄ
rzeczywistością; za jakiś czas ,,prawo'' Państwa Islamskiego obecne w Europie
nakaże (po wnikliwym ;) osądzeniu -- rzecz jasna) odcięcie głowy obecnej sędzi
szwajcarskim scyzorykiem. :) ,,Prawnik'' IS wyjaśni polskiemu ,,prawnikowi''
zawiłości ,,prawne'' i sprawiedliwości stanie się zadość. :)

[...]

Ja mam zdanie raczej neutralne -- zgodne z rzeczywistością, którą chyba
dość starannie relacjonuję. :)

Ale zeby kazdego sedziego uznac za niekompetentnego osła, bo sie Tobie ich
orzeczenia nie podobały bo były nie po Twojej mysli...

Nie orzeczenia, lecz pogardę dla medycyny i rzeczywistości w ogóle. :)
Póki byłem pracownikiem uczelni -- orzekali zawsze na moją korzyść.
Niestety także bez względu na rzeczywistość. Od czasu, gdy pojęli, że
z wyroku Ozorowskiego nie mogą korzystać z mojej pracy -- traktują
mnie tak, jak i innych (obcych sobie) ludzi.

Rozmowa z białostockimi sędziami nie ma sensu -- trzeba zaczekać, aż
wejdą tutaj barbarzyńcy i poodcinają tym sędziom głowy. :) Wówczas
sędziom tym nie spodobają się ,,orzeczenia'' islamistów, stanowiących
,,prawo'' w tym kraju. :)

ci co maja interes w tym zeby twierdzic inaczej, to juz inna bajka.

Czyli prawdomówni?

Kazdy jest prawdomówny na swój sposób - wystarczy opanowac sztuke
relatywizowania...

Prawnik (niemal wszyscy prawnicy, których poznałem) zazdrości fizykowi
dorobku typu ,,zasada nieoznaczoności Heisenberg a''. :) Duchowni (których
poznałem) także zazdroszczą -- akurat właśnie wtedy, gdy fizycy ogłosili
panowanie nieoznaczoności, Ojciec Pio obwieścił swe bilokowanie. ;)
(elektronowi wolno -- czemuż nie Ojcu Pio?!)

Prawnik (i duchowny) to ambitny przygłup, którego intelekt nie dorasta
do poziomu nie tylko fizyka, lecz nawet do poziomu przeciętnego człowieka
pozbawionego wykształcenia, lecz którego ambicja przerasta możliwości
ludzkiej mądrości w ogóle?

Pisząc to, mam świadomość rzekomego podlizywania się Anatolowi Odzijewiczowi
(matematykowi) -- dlatego wyjaśniam, że nie o to mi chodzi, aby podlizywać się
czy zyskiwać względy tegoż człowieka bądź ludzi z jego otoczenia. Po prostu
stwierdzam coś, :) a że moje stwierdzenie pasuje do oceny Odzijewicza -- to
po prostu efekt niezamierzony, można by rzec -- uboczny.

Równie dobrze mogę mówić, że wieczorem Słoneczko ,,zachodzi''...

-=-

Prawo (relatywistyczne ;) czy nie) nie daje możliwości sędziemu
na odrzucanie dowodu bez zapoznawania się z treścią tegoż dowodu.
Przypomnę, że nie chodzi o ,,lanie wody'', lecz o dokumentację
medyczną ,,przyozdobioną'' podpisami i pieczęciami dwóch lekarzy
specjalistów:

   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/dokumenty/77.png

Prawo (relatywistyczne ;) czy nie) nie daje możliwości ignorowania
badań medycznych (refraktometrii oka, rezonansu magnetycznego kręgosłupa,
rentgena, spirometrii, testów z alergenami) lecz odwrotnie -- nakazuje
odrzucanie wszelkich osądów (biegłych czy innych osób) pozbawionych
podstaw takich jak badania naukowe.

Rozwydrzenie białostockich sędziów jest aż tak duże, gdyż sędziów w Polsce
(dzięki prawu nadanemu przez samego Józefa Stalina) nikt nie może karać,
czy choćby rozliczać z ich ,,pracy''. Kolejne ekipy władzy po Okrągłym
Korycie :) obiecują Polakom wprowadzanie prawa, lecz siłowe rozwiązania
nadal górują w tym kraju nad rozsądkiem czy prawem stanowionym.

Sędziom (i innym ,,prawnikom'') polskim zależy na wtłaczaniu :) w ludzkie
umysły przeświadczenia, iż rozprawa sądowa jest jak przedstawienie teatralne
czy film -- raz Olbrychski jest Kmicicem, raz zaś Azją Tuhajbejowiczem...
Nie ma w tym nic zdrożnego, gdyż to tylko płaszczyzna fantazji reżysera.
Są wprawdzie filmy oparte o dokumenty, ale i one zawierają fabułę ,,kręcącą''
widza -- niekoniecznie zgodną nie tylko z rzeczywistością, lecz nawet ze zdrowym
rozsądkiem. Bywa przecież tak, że w jakimś filmie niskich lotów jakiś bohater
stracił życie, które musiał odzyskać z uwagi na sprzeciw widzów czy po prostu
niemożliwość kręcenia kolejnych odcinków...

Prawnik nie dba o to, że drwi z rzeczywistości -- po wyjściu z budynku sądu
(a raczej jeszcze przed wyjściem) weźmie do ręki PRAWDZIWE pieniądze (uzyskane
za fikcyjną pracę) i kupi za te pieniądze prawdziwe towary czy prawdziwe usługi
wyprodukowane przez ludzi żyjących w świecie rzeczywistym.

Niestety ;) od czasu do czasu ów ,,prawnik'' wyjdzie na ulice (jak teraz KOD)
aby protestować przeciwko czemuś. :) Tak naprawdę ów ,,prawnik'' protestuje nie
przeciwko łamaniu prawa, lecz przeciwko rzeczywistości, której nie chce (i chyba
już nie umie) podporządkować się -- nadęty pychą, utrzymywany w swej niekaralności
przez mentalnych potomków Stalina i popierany przez tych, którzy za prawdziwe
pieniądze otrzymywane od ,,prawników'' biją prawdziwą ,,pianę :) informatyczną''. :)

Na razie w Polsce do głosu dochodzą ,,prawnicy'' opozycyjni. :)
Niestety to nadal tylko ,,prawnicy''.

Na szczęście na świecie do głosu dochodzą inni ludzie -- w USA dochodzi
do głosu przedsiębiorca, a w świecie arabskim dochodzą do głosu islamiści,
którym nie podoba się ,,relatywizm'' (jak to ujmuje Budzik -- piszę nie
do Budzika, gdyż Budzik nie umie czytać aż tak długich wypowiedzi;
długich, czy raczej -- naładowanych treścią) ,,prawniczy''.

Białostocka sędzia (ta czy inna) wie o tym, że nie zbłaźnię się ulicznym protestem,
więc drwi ze mnie w czasie rozprawy sądowej i niejako wyzywa mnie na uliczny ,,proces''.
W efekcie Bóg wyciąga na ulice jej pobratymców -- KODujących bez skutku. :) (czy raczej
z opłakanym skutkiem -- ,,prawnicy'' ośmieszają się)

-=-

Świat arabski ma swoich ,,prawników'' (odcinających głowy skazańcom za pomocą
krótkich noży) zaś nasza rzeczywistość ma swoich ,,prawników'' -- komorników
łupiących bezbronnych ludzi w majestacie ,,prawa'' czy ,,realatywizujacych''
sędziów. Dla mnie te byty są niemal identyczne -- islamista obcinający głowę
komuś, kto nie chce wierzyć w Allaha i białostocka sędzia odrzucająca WSZELKIE
naukowe (medyczne i inne) badania, a nawet kwestionująca podstawy takie jak
znaczenie znaku stojącego przed liczbą -- 'plus' czy 'minus' dla białostockich
sędziów to jedna chwała!

A dla Ciebie (Budziku) [końcówkę Budzik przeczyta... ale czy to uzna za końcówkę?...]
ów 'plus' czy 'minus' to jedynie ,,relatywistka sądownicza''.

   'Zabił'
     czy
   'został zabity',

   'okradł'
     czy
   'okradziono go' -- to jedynie relatywistyka.

Ważne, aby posiedzieć w czasie rozprawy, coś (cokolwiek! -- i tak nikt tego nie czyta)
napisać i wziąć PIENIĄDZE, za które można kupić coś w świecie już nie relatywistycznym, ;)
lecz w świecie rzeczywistym.

-=-

Na razie śmieję się, gdy widzę KODUjacych ,,prawników''.
Za jakiś czas (mam taką nadzieję!) będę śmiał się,
widząc odcinane głowy owych ,,prawników''.

Na razie Putin (przybijany do ziemi sankcjami) wsparł koalicję tłukącą IS, lecz
za jakiś czas (taka czy inna organizacja) będzie (także tu, na terenie Polski)
odcinała (krótkimi nożami) głowy :) polskim ,,prawnikom''. :) A ja (jak teraz
śmieję się z KODowników) będę śmiał się z nieszczęśników tracących swój bezecny
,,kapitel ciała''. ;)

Razem ze mną śmiać się będą masy ludzi niszczonych dziś przez zupełnie bezkarnych
przestępców ubranych/przyozdobionych w togi. :)

-=-

Dziś mogę krzyczeć:

  na pohybel KODującym

zaś jutro będę tam mógł pokrzyczeć o innych dzisiejszych ,,prawnikach''.

Każdemu zaś, kto będzie widział niestosowność w moim zachowaniu -- wskażę
(nawet po swej śmierci) moje rozprawy i zauważę, że wszelkie rozmowy były
jedynie ,,relatywistycznym przedstawianiem prawdy'' wg białostockich sądów. :)

I w tym celu to piszę -- aby potomni zrozumieli, dlaczego islamiści odcinają
scyzorykami :) głowy tak dobrym ludziom jak Ewa Łętowska, czy raczej kolejnym
wcieleniom tejże pani...

Jaką przyszłość budują ,,mONdrzy'' tego świata -- w takiej będOM żyli.
I w takiej będą tłumaczyli się ze swej ,,relatywistyki'' tym, którzy
nie będą rozumieli zawiłości ,,polskiego prawa'', odartego z zasad
zmodyfikowanego ;) islamu.

Dziś polscy ,,prawnicy'' trącą swe stołki przytwierdzone/umocowane ;)
do koryt pełnych różnego, smakowitego jadła; jutro będą tracili swe głowy. :)
Gdy będą tracili te swoje głowy -- zapewne znajdą czas na zapoznawanie się
z tym, o czym dziś piszę. :) Niestety na rozmowę ze mną -- będzie wtedy za
późno. Co najwyżej będzie można pogadać z tym, co po sobie zostawiłem
ludziom żyjącym po mnie. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-12 01:07:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Eneuel Leszek Ciszewski" ngv97u$25o$1@node1.news.atman.pl

Pewnie każdy, kto szuka w sądzie prawdy i stara się opierać o rzeczywistość.

  https://youtu.be/w_iXR4cp8j8?t=64

Chyba warto pokazać, jak wyglądają ,,patrioci'' (których przodkowie mordowali
najwybitniejszych Polaków w ,,majestacie prawa'' bezkarnie -- zwykle próżne
były żądania ekstradycji zbrodniarzy_w_togach nie z ZSRR, lecz z ,,wolnego''
świata) polscy i jak wygląda podział władzy, wybory sędziów itd...

Kolonko mówi (i pokazuje) jak jest -- a nie każdy ;) Polak wie, jak jest tu i ówdzie...

[niestety -- PiS nie widzi sojusznika w ludziach takich jak Kolonko]

   https://youtu.be/w_iXR4cp8j8?t=183 <-- ten sam film

   https://youtu.be/w_iXR4cp8j8?t=236 <-- porównanie RP do USA

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-12 08:38:30
Autor: Budzik
[...]
Cóż...
Słowotok to jest Twoje hobby, streszczanie rzeczywiście nie jeest twoja mocna strona o wyciaganiu meritum to juz nawet nie wspomnę.

[...]

I tak kazdy sedzia w kazdej instancji...

Data: 2016-05-12 16:20:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA60667D403B37budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Cóż...
Słowotok to jest Twoje hobby, streszczanie rzeczywiście nie jeest twoja
mocna strona o wyciaganiu meritum to juz nawet nie wspomnę.

Oto meritum:

  pominięcie przez sąd dowodów -- refraktometrii, rezonansu magnetycznego,
  rentgena, spirometrii, testów z alergenami, zalecenia lekarzy specjalistów...

A teraz komentarz: cóż począć, gdy działalność sądu jest aż tak skandaliczna!

Mówienie o milionach zagazowanych żydów to nie słowotok.
Po prostu ta zbrodnia ma taki zasięg.
Ograniczenie się do setek tysięcy czy dziesiątek tysięcy -- jest kłamstwem.

[ale fajnie, że mam dyskutanta; obecnie każdy może sprawdzić, czy naprawdę
sąd podciera dupę :) dowodami (wynikami oficjalnie uznawanych badań medycznych)
ale za jakiś czas (gdy mnie nie będzie wśród żyjących a akta sprawy spotka los
dokumentacji leczenia mego wzroku) być może pozostaną jedynie te dyskusje...]

[...]

Akurat biaóostoccy sędziowie [zwłaszcza sędzie?] znają mnie osobiście dość
dobrze, czego o sędziach wyższych szczebli powiedzieć chyba ;) nie zdołam. :)
[podobnie z innymi prawnikami]

-=-

BTW słowotoku:

   zarzuty są w zasadzie powieleniem zarzutów

O jakiej >>zasadzie<< myśli autorka (bądź autor) takiego czegoś?

   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45-46-47-48-49-50.png
   http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Okregowy/44-45-46-47-48-49-50.htm <-- OCR; łatwiej tu szukać za pomocą F3 czy CtrlF

Proszę o konkretne wyjaśnienie z powołaniem się na konkretną zasadę -- ,,zasadę zachowania
pędu'', ,,zasadę zachowania energii'', ,,zasadę zachowania się przy stole'', o ile taka
zasada rzeczywiście istnieje i obowiązuje...

Na wszelki wypadek wyjaśnię, że:

   - nie tylko nie powieliłem,
   - ale zaznaczyłem, że nie powielę
     http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/ApelacjaKartaXXX.pdf
         wady te opisałem, dlatego nie opisuję ich tutaj   <-- na samym początku Apelacji
   - i nie mogłem wszystkiego powielić bez zdolności jasnowidzenia ;) czy skutecznego wróżenia

albowiem Apelacja zawierała odniesienie się do fatalnego Wyroku,
po którym jedynym moim pismem w tej sprawie była Apelacja.

A może to relatywistka? ;) Może wyrok nie jest fatalny? Na czym wg mnie polega wiadomy fatalizm? ;)

Ano sędzia zajęla się (z fatalnym skutkiem -- co nie dziwi) pracą biegłego
sądowego (lekarza) i orzekła, że:

    'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa'.

-=-

BTW...
Akurat moja matka przebadała (pod wpływem bardzo silnego bólu -- uniemożliwiającego
normalne funkcjonowanie) niedawno piersiową część swego/jej kręgosłupa -- zgodnie
z wynikiem tomografu nie ma tam (w tej części kręgosłupa) dyskopatycznych zmian.
(badanie zawiera chyba 131 prześwietleń piersiowej części kręgosłupa)

Wg biegłego sądowego 90% populacji (czymkolwiek jest populacja) ma problemy
takie, jakie mam ja.

Zgodnie z 3 badaniami MR u mnie są wypukliny (pęknięcia dysków wg lekarzy; skolioza
wg SSR Marty Kiszowary) w szyjnej, piersiowej i lędźwiowej części mego kręgosłupa.

Najwyraźniej moja matka zalicza się do tych pozostałych 10%.
Nie zdziwię się, jeśli okaże się, że 99% Polaków można zaliczyć do tych 10%. ;)

Wg Budzika -- to relatywistka, gdy niemal wszyscy to jedynie 10%. :)

-=-

Rozwlekłość pisania... Zwykle (nie zawsze) za każdą stronę -- płacę...
Toteż ;) staram się jak mogę, by pisać jak najmniej. Jednak nie umiem
zapisać wszystkiego za pomocą mniejszej liczby liter. Mozartowi też
zarzucano zbyt dużą liczbę nut. :)

Rozwlekłości wypowiedzi uczył mnie... prokurator. :)

   -- Pisz, pisz!!! Szczegółowo!!! Później nie będziesz miał takiej możliwości!
      Sąd powie ,,grasz na zwłokę'', gdy będziesz próbował dopisywać coś, co
   należało (czy choćby -- można było!) napisać od razu.

   -- Nie zmęczę czytaniem?...

   -- Za to im płacą!! Pisz! Nie kłam nigdzie! jeśli cię złapią na
      kłamstwie, będziesz miał przechlapane. Ale pisz wyraźnie
   i raczej o jeden raz za dużo, niż o ten jeden raz za mało.
   Nie martw się tym, że zmęczysz ,,przeciwnika''. Za to płacą
   prawnikom -- za czytanie ze zrozumieniem!

Pewien prawnik in spe (dziś już prawnik) prostą sprawę (ewidentną
pomyłkę sędziowską) zapisał na kilku stronach...

On też tłumaczył -- lepiej napisać za dużo, aby ułatwić zrozumienie czytelnikowi,
niż za mało, zmuszając tegoż czytelnika do nadludzkich wyczynów dedukcyjnych...

Podobnie było z biegłymi sądowymi, wg których niektóre sprawy trzeba tłumaczyć
kilkakrotnie, do skutku, jakby nalewając wodę do cieknącego naczynia, czasami ,
z pominięciem logicznych wyłączeń:

    albo w tym wiadrze, albo w tamtym; coś na kształt poniższego tłumaczenia z redundancją:

     - woda mogła być tylko w jednym wiadrze
     - niemożliwa była sytuacja taka, w której woda byłaby w obu wiadrach naraz
     - woda była w wiadrze A i nie było wody w wiadrze B
     - znalezienie wody w wiadrze A było równoznaczne z niezanalezieniem wody w wiadrze B

Ja tłumaczyłem, że taka nadmiarowość nie niesie dodatkowej treści, zaś biegli wyjaśniali
mi, że ,,diabli wiedzą, kto będzie czytał i lepiej napisać dosadnie, za dużo, niż dać
powody do pomyłki w odczytaniu intencji''...

Wg prawników (różnych) w pisaniu/tworzeniu prawa należy pomijać takie redundancje
(przykładowo nie trzeba pisać o tym, że dane prawo nie może kolidować z prawem
nadrzędnym/ogólniejszym) ale w pismach sądowych należy wszystko (w miarę możliwości
zapisywać z redundancją, dosadnie, dobitnie itd...

  -- Kto, jak nie ty masz tak napisać? Jeśli ty napiszesz
     ze znakiem zapytania, sąd uzna twoją wersję za słuszną?

To też zdanie prawnika wówczas in spe, teraz -- adwokata.

  -- Nie ,,dawaj do myślenia sędziemu'', ale ,,zmuszaj do myślenia''!

-=-

Nie mnie zarzucali prawnicy nadmiar słów, lecz ja zarzucałem im nadmiar słów. :)

-=-

Wiesz, dlaczego niektórzy radcy prawni nie mogą być prawnikami wyższych szczebli,
że tak to ujmę? ;) Ponoć dlatego, że **produkując** prawo, używają redundancji...

W życiu codziennym też czasami słychać:

   jestem za karą śmierci, ale pod warunkiem, że taka kara będzie
   uczciwie/sprawiedliwie (po uczciwym procesie) wymierzana...

Mówiąc inaczej -- dożywocie można dać bez uczciwego sądzenia. ;)
A na rok można wsadzić za kratki bez jakiegokolwiek sądzenia... ;)

[ale to tylko teoria... praktyka jest nieco inna, co też przyznał mi
prawnik, któremu nie zezwolono na aplikacje (chyba adwokacką) z uwagi
na ,,złe'' pochodzenie...]

-=-
=-=
-=-

   .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -.
   |  Meritum -- sąd odrzuca WSZELKIE dowody świadczące na moją korzyść  |
   |  i zarazem uznaje dowody oparte o nic, lecz niekorzystne dla mnie.  |
   '-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -'
-=-

Wynik pulskoksymetru nie może być dowodem w sądzie. :)
Wynik taki nie ma sensu, jednak jeśli ma ;) sens -- ja mam nie
jeden (wyrwany) wynik z pulskoksymetru, lecz cała masę wyników
z pulskoksymetru, wg których kwalifikuję się na leczenie szpitalne,
albo i na grób. ;)

Jednak nie testy z alergenami, nie wykresy spirometrii, lecz właśnie
pojedynczy, wyrwany wynik (którego nawet nie dane mi było zobaczyć na
mierniku) z pulskoksymetru jest podstawą orzeczenia biegłego pulmonologa. :)

Podobnie -- nie rezonans, nie rentgen, ale ,,fachowa'' ;) ocena (dotknij
nosa, przejdź na piętach) jest podstawą orzeczenia biegłego neurologa.

Nie refraktometria, lecz (nie wiem, co...) jest podstawą przeczenia okulistki...

-=-

W średniowiecznych Kościołach można było powołać się na czarną (bądź białą) magię,
na złe duchy itd. Obecnie sądy muszą opierać się na tym, co: powtarzalne, zrozumiałe,
jasne, jawne, uznawane ogólnie przez naukę...

W Białymstoku nie ma oparcia o naukowe badania.
W Białymstoku -- prawo nadaje biegły. :)
(a sędzia -- leczy!)

-=-

Ja znajdę masę dowodów na pustosłowie białostockich sądów. :)
Ale... Odpowiedz mi najpierw -- jaka to zasada. ;) (na jaką
zasadę powołała się SO w uzasadnieniu swego wyroku)

W innym wypadku -- zarzucę Cię masą zarzutów i powiesz, że to tylko pustosłowie. :)

Odpowiedz -- na jaką zasadę (gdzie opisaną, zdefiniowaną, sklasyfikowaną itd.) powołał się SO. :)

Albo uznaj, że SO uprawia pustosłowie. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-12 18:00:25
Autor: Budzik
[...]

W kazdej instancji? Kazdy sedzia? To albo jakas zorganizowana akcja albo jednak z Toba jest cos nie tak...
Co na to Twój prawnik?

Mówienie o milionach zagazowanych żydów to nie słowotok.
Po prostu ta zbrodnia ma taki zasięg.
Ograniczenie się do setek tysięcy czy dziesiątek tysięcy -- jest
kłamstwem.

Ze co? Skad ci sie nagle ta zbrodnia wzieła z tym watku?
Oczywiscie pomijajac Twój słowotok, ktory powoduje, ze w kazdym watku, zamiast trzymac sie tematu, odpływasz w 5 stron...

[...]

Nie, Budzi po prostu nie wierzy, ze rzeczywiscie maksymalnie zchorowany człowiek taki jak ty nie znajduje zrozumienia u zadnego sedziego.
Albo to jakas zorganizowana akcja albo cos nie tak z Twoja argumentacja.

[ciach, zazdroszczac ilosci wolnego czasu...]

Data: 2016-05-12 23:18:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA606C695A7764budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

W kazdej instancji?

Zaliczyłem tylko SR i SO -- co widać. :)

[...]

Chyba -- w tym, nie z tym. :)

Oczywiscie pomijajac Twój słowotok, ktory powoduje, ze w kazdym watku,
zamiast trzymac sie tematu, odpływasz w 5 stron...

W każdym wątku właśnie w 5? :) Nie jesteś prawnikiem -- prawnik czyta bez problemu
to, co piszę, o ile w ogóle czyta. :) Co jakiś czas dokonuję weryfikacji. ;)

Prawnicy tylko udają głupich -- nie są głupcami, choć dali się złapać
Jarosławowi i (zamiast gratulować mu zwycięstwa) stawiają mu opór. :)
Jarosław -- nie Tusk, więc można zaszaleć. ;) Tusk opór skwitowałby
obficie krwią nieposłusznych sędziów -- być może tylko w przenośni
krwią; być może w rzeczywistości wytłukłby bezkrwawo... (w ogniu
utrapienia chociażby)

Prawnicy wiedzą, że Kaczyński nie jest mściwy, więc opór stawiają
wedle *zasady*: ,,kupił, nie kupił, ale choć potargował''...

[ciach, zazdroszczac ilosci wolnego czasu...]

Ja bym zazdrościł czegoś innego. :) [akurat nie budzikowi]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-13 05:00:22
Autor: Budzik
[...]

W każdym wątku właśnie w 5? :)

Dziekuje za merytoryczna dyskusje.
Pa.

Data: 2016-05-13 08:09:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA6073F0219AA2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

W każdym wątku właśnie w 5? :)

Dziekuje za merytoryczna dyskusje.

Merytoryczna dyskusja z Tobą niestety nie jest możliwa (jak i z białostockimi
sądami) gdyż nie potrafisz trzymać się meritum :) właśnie, czyli przykładowo
problemów takich jak:

 - ignorowania przez białostockie sądy (SR i SO) wszelkich wyników
   badań medycznych (zalecenia lekarzy specjalistów, spirometrii,
   refraktometrii, testów z alergenami, rentgenu, rezonansu magnetycznego itd...)

 - lania wody przez SO ('zarzuty są w zasadzie powieleniem zarzutów')

 - sankcjonowania przez SO absurdalnego wyroku SR ('wypukliny krążków
   międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa')

Mój problem (skazywania na śmierć) przez ZUS czy Zespoły orzekające o niepełnosprawności
jest problemem powszechnie występującym w Polsce. Pseudolekarze (kontynuatorzy ,,nauki''
Himlera) skazują ludzi chorych na śmierć a pseudosędziowie (pośrednio mianowani przez
Stalina) wyroki te sankcjonują, dając tym wyrokom ,,prawną'' oprawę. Nazizm czy komunizm
(a raczej -- bolszewizm) to nie jakaś odległa przeszłość obecna w hitlerowskiej III Rzeszy
czy w Stalinowskim ZSRR, lecz polska teraźniejszość.

Pół wieku temu polskie sądy skazywały na śmierć żołnierzy walczących przeciwko hitlerowskim
zbrodniarzom, zaś teraz (i nie tylko teraz) polskie sądy mordują ludzi chorych, aby uwolnić
Fiskusa od obowiązku płacenia odszkodowań -- głodowych rent. Rent tych, z ponad 3 milionów
w czasie obrad Okrągłego Stołu, mamy obecnie niespełna jeden milion i JEDYNYM sensownym
wytłumaczeniem takiego stanu jest ochrona pieniędzy państwowych -- trwonionych przez
rządzących i ZUS...

-=-

Rozmowa z Tobą nie jest możliwa, gdyż dla Ciebie to, co opisuję, jest obecnie
,,relatywistyką''. Pół roku temu być może było czymś innym. :)

Natomiast możliwa jest (i z Tobą, i z innymi) ,,rozmowa faktów''. :)
Jakie to fakty? -- ano mnożniki ;) HGW ;) tłumów manifestujących swą ,,relatywistykę''
na ulicach Warszawy i trwożne spoglądanie zbrodniarzy w przyszłość po upadku koalicji
PO-PSL i w obliczu rosnącego zagrożenia ze strony Rosji oraz radykalnego islamu...

W Twoim wypadku problemem jest także ,,pierwsze'' mieszkanie, które wg Ciebie mogłoby
być za free -- jako gratis do puszczania bąków? ;) Masz rzecz jasna i inne problemy...

Z Adolfem Eichamnnem czy Adolfem Htlerem też nie można było prowadzić dyskusji
słowami -- potrzebne były inne ,,rozmowy''. Ostatecznie Eichmanna porwano (; wbrew
prawu ;) na terenie Argentyny (gdzie zbrodniarz spokojnie żył) i skazano na śmierć
w Izraelu przy sprzeciwie niemal całego świata troszczącego się o ,,przestrzeganie
prawa'' -- wyrok wykonano a spalone szczątki zbrodniarza rozrzucono, aby nie
gromadziły neonazistowskich zwolenników zbrodni...

        Porwanie Eichmanna wywołało konflikt dyplomatyczny pomiędzy Izraelem
        i Argentyną oraz dyskusje na forum ONZ. W samej Argentynie mniejszość
        żydowska była narażona na ataki nazistów-weteranów i ich sympatyków[138].
        Premier David Ben Gurion wziął na siebie odpowiedzialność za zawirowania
        na arenie międzynarodowej oraz odpowiedzialność za prawo do sądzenia
        i ukarania Eichmanna na terenie młodego państwa[139].

        https://pl.wikipedia.org/wiki/Adolf_Eichmann

        Ciało Eichmanna spalono w pośpiechu przygotowanym krematorium, niedaleko
        plaży. Jego prochy rozrzucono nad międzynarodowymi wodami Morza Śródziemnego.

W czasie procesów sądowych Eichamnn nie przyznawał się do winy -- uważał się za
,,ofiarę systemu''. Podobnie obecnie jest z białostockimi (i zapewne nie tylko
białostockimi) sędziami -- też uważają się za ofiary pomówień, złej woli, braku
miłości itd... Jak w sprawie Eichmanna, tak teraz -- Komisja Wenecka, Europejska
i masy innych światowych organizacji ,,troszczących się o prawa człowieka'' wyrażają
sprzeciw wobec przemian zachodzących w Polsce a środowiska sędziowskie (w tym
i motornicza Henryka Krzywonos) apelują o poszanowanie prawa...

Eichmana słowa -- za Wikipedią:

        To są te trzy kraje, z którymi byłem najbardziej związany i których nie zapomnę.
        Pozdrawiam mą żonę, moją rodzinę i mych przyjaciół. Jestem gotowy. Spotkamy się
        ponownie wkrótce, bo taki jest los wszystkich ludzi. Umieram, wierząc w Boga.

zapewne mogą skopiować/powielić polscy sędziowie i pseudolekarze (Pogorzelski, Wojnar,
Rudziński, Dziób, Bernacka, Popławska -- pisząc te nazwiska, czerpię pisownię  z mej
pamięci białkowej, ale mam nadzieję, że bezbłędnie) czy biegli sądowi, którzy kontynuują
w Polsce dzieła Stalina i Hitlera...

Wolny ;) świat, tak mocno zaniepokojony obecną sytuacją w Polsce, dał azyle
zbrodniarzom mordującym polskich żołnierzy z AK i formacji podobnych. Tenże
świat wyrażał oburzenie porwaniem zbrodniarza Eichmanna i wydaniem rozkazu
zabicia zbrodniarza Osamy Bin Ladena... (z oczywistych przyczyn nazwisko
jest zapisywane u nas przeróżnie, ale wiadomo, o kogo chodzi)

Zbrodniarze mają ZAWSZE masę adwokatów -- nie warto tym przejmować się.
Nie warto przejmować się masą sprzeciwów towarzyszących próbom osądzenia
polskich sędziów czy pseudolekarzy.

Porządnych sędziów polskich (pomimo pośredniego nadania dokonanego przez
samego Stalina) trzeba uchronić, zaś zbrodniarzy -- osądzić jawnie i ukarać.
Podobnie z lekarzami -- należy oddzielić zbrodniarzy od ludzi porządnych i ukarać.

Wprawdzie koszt obecnych rent to wydatek 30 miliardów pln rocznie -- jednak polskie państwo musi te renty przywrócić.

Aby w przyszłości unikać podobnych zbrodni -- należy (moim zdaniem) systematycznie
likwidować ZUS i przekazywać funkcje ZUSu prywatnym firmom ubezpieczeniowym
kontrolowanym/nadzorowanym przez państwo, któremu nie będzie zależało na obronie
ubezpieczycie za wszelką cenę, jak ma to miejsce obecnie.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-13 18:00:32
Autor: Budzik
[...]

Masz prawo miec taka opinie.

Data: 2016-05-14 01:13:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA607CA1D56AF2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nh3rkh$n0k$1@node2.news.atman.pl

> [...]

    > - sankcjonowania przez SO absurdalnego wyroku SR ('wypukliny krążków
    >   międzykręgowych kręgosłupa' to 'skolioza kręgosłupa')

Dzięki!!! Dostrzegam postęp w naszych rokowaniach...

-=-

Skoro jednak o nietrzymaniu... ;)
Fajny audyt mamy na obecnym/teraźniejszym tapecie:

    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/292639-ewa-rozpacz-kopacz-i-po-ktore-wije-sie-jak-piskorz-i-nie-potrafi-merytorycznie-odpowiedziec-na-zarzuty-z-raportu-memy-cz2

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-10 16:59:46
Autor: ąćęłńóśźż
Rzepliński prosi o wsparcie?
Alkohol w pracy?

-- -- -

Data: 2016-05-10 17:46:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?
Może -- sędzia w RP stoi ponad wszelkim prawem -- także ponad prawem Boskim.
Na tym polega włada sądownicza w Polsce -- sędzia tworzy wszelkie prawa,
w tym i prawo grawitacji. Niestety nieodpowiedzialne jednostki (Bóg chociażby)
lekceważą prawa polskich sędziów, przez co pijany sędzia może zachwiać się,
a nawet upaść i stoczyć się do rynsztoka, o ile takowe coś napotka na swej
drodze życiowej.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

" ąćęłńóśźż" ngst16$nht$1@node2.news.atman.pl

Alkohol w pracy?

-- -- -

Data: 2016-05-10 16:00:03
Autor: Budzik
[...]

Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z premierem Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja. Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie tym, ze jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

Pewnie ze mogliby za swoje, ale czy którakolwiek partia obieca coś takiego?
Bo robic z tego zarzut jakiejs pojedynczej, konkretnej grupie, kiedy robią tak wszyscy...

Data: 2016-05-10 18:35:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Budzik" XnsA604AE05FB64Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nic to w porównaniu z kosztami spotkania posła Kaczyńskiego z premierem
Orbanem gdzie koszt na osobe wyszedł ponad 6 tysiecy...

Najwyraźniej Kaczyński obciachu nie robił -- jadł nie kaszankę, ale ośmiorniczki. :)

Nie to zeby mnie to oburzało, po prostu bawi mnie taka hipokryzja.

Jaka hipokryzja? Może naprawdę zamknęli się kwotą 9 kpln?
(w co oczywiście nie mogę uwierzyć)

Jednoczesnie mam nadzieje, ze osoby ktore to pisza, maja przynajmniej
swiadomosc, jak bardzo wystawiaja sie na posmiewisko oburzajac sie tym, ze
jakas tam instytucja organizuje uroczystosc za 10 tysiecy.

IMO te 10 kpln to napiwek. :) Albo opłata dana szatniarzowi. ;)
Bądź pucybutowi. :)

Pewnie ze mogliby za swoje, ale czy którakolwiek partia obieca coś takiego?

Uroczystość dotyczy spraw państwa, więc nie widzę powodu, dla którego
mieliby płacić z własnej kieszeni. Może podróże służbowe też należy
finansować z poborów? :)

Bo robic z tego zarzut jakiejs pojedynczej, konkretnej grupie, kiedy robią
tak wszyscy...

Bez przesady -- nasz dobrodziej, MBelka, by nie ośmieszał się takim
rachunkiem. :) Tyle wyniósłby jego napiwek w podobnej sytuacji. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-10 18:43:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA604AE05FB64Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Ale kto placil, bo jesli z funduszy wlasnych partii, to niech im pojdzie na zdrowie :-)

[...]

Nie wiem jaki zakres tej kolacji, ale jak ma byc wydzielone pomieszczenie, poczekalnia dla borowikow, przekaska moze nawet, byc moze czas na kontrole bezpieczenstwa - to cena rosnie :-)
Przy czym tamte osmiorniczki to niewatpliwie bylo spotkanie sluzbowe, a pozegnanie sedziego ... no, nie wiem czy powinno byc za sluzbowe pieniadze :-)

J.

Data: 2016-05-10 19:15:10
Autor: Kamil Jońca
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

:-)

[...]

Które to fundusze są OIMW w sporej części z budżetu Państwa.
[...]
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Life is like an onion: you peel off layer after layer and then you find

Data: 2016-05-10 20:06:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87bn4dhm1t.fsf@alfa.kjonca...
[...]

Tak, ale w ustawowej wysokosci. Jesli partia uwaza, ze nalezy je wydac na osmiorniczki a nie na ulotki - to juz problem partii.

Gdyby jednak zaplacil z wlasnej kieszeni ... ta kieszen tez napelniana z budzetu :-)

J.

Data: 2016-05-10 19:24:54
Autor: ąćęłńóśźż
Rzepliński prosi o wsparcie?
To jakby z naszych podatków, nie?

-- -- -
jesli z funduszy wlasnych partii, to niech im pojdzie na zdrowie

Data: 2016-05-10 17:45:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Rzepliński prosi o wsparcie?

"Olin" gwo5nl2w6hc8.e4riyw3alure$.dlg@40tude.net

[...]

Teraz już wszystko jasne -- kasza i buraki w ekskluzywnym wydaniu to koszt właśnie kilku kpln.

Przy okazji: może wiesz co i gdzie jadał Szałamacha podczas studiów w USA?
Pobierał równocześnie diety poselskie, przeto chyba nie stołował się w KFC.

Niech zgadnę... W McDonald's? ;)

   http://mcdonalds.pl/

uzdrawiam

Ogólnie czy tylko duchowo? ;)