Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"

Data: 2019-06-24 17:37:00
Autor: Lord Donald
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"

Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki - przekonuje prof. Andrzej Rzepliński i solidaryzuje się z Adamem Bodnarem, który stanął w obronie praw Jakuba A., mężczyzny podejrzanego o morderstwo 10-letniej Kristiny z Mrowin.

https://wpolityce.pl/polityka/452091-rzeplinski-upomina-sie-o-jakuba-a?fbclid=IwAR18FC0JfqR3IInwBjptgPzDGHKD269Z1QZTFYDxVQJx4h5fRBRlOQ2ikfw

Data: 2019-06-24 20:52:04
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Cytat z Twojego linku:

"Rzepliński do reszty stracił rozum. Czasem myślę, że ci co nienawidzą wszystkiego co im kojarzy się z PiSem są dotknięci jakąś wspólną chorobą, jakimś wirusem zła. Gdyby takiemu morderca zamordował w ten sam sposób córkę, wnuczkę to czekałby przy aresztowaniu aż ten włoży gacie do wyprowadzenia? O jakiej godności człowieka mówimy. To nie człowiek, który nożem zadaje 30 ciosów dziecku łącznie z rozoraniem krocza. Taki nie ma żadnych praw czy to przed czy po wyroku. Przyznał się. Jeśli go "sędziowie" wypuszczą na wolność to dostanie jeszcze większą karę niż w więzieniu.No chyba, że będą go trzymać osobno przez całe dożywocie.Rzepliński już zejdź ze sceny bo niedobrze mi na twój widok."

Data: 2019-06-24 21:09:20
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Policja musi działać zgodnie z prawem, Europejska Konwencja Praw Człowieka zabrania nieludzkiego i poniżającego traktowania podejrzanych, aresztowanych, więźniów ect. Byle jaki teraz twierdzi, że policja przywiozła podejrzanemu ubrania i w ubraniu był przesłuchiwany, wcześniej twierdził, że policjanci mieli prawo go shaltować boso i w slipkach i tak przesłuchiwać i że ta pokazówka była celem pokazania przestępcom silnego państwa, na wzór amerykański. Na tej pokazówce do tej pory widać na portalach podejrzanego w pokoju przesłuchań na boso i w podkoszulce, w której go wyciągnęli z domu skutego kajdankami zespolonymi. Co więcej, w takim stanie jakiś policjant go sfotografował i zdjęcie to zostało potem opublikowane w sieci...

boukun

Data: 2019-06-25 00:14:12
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Po czasie z całej tej "aferki" niegodziwością jest tylko wyciek wizerunku aresztowanego.

Reszta jest wytłumaczona i tylko takie drobne szczeniaczki mają zajęcie.

Trzeba być nieludzkim żeby w tym przypadku mówić o nieludzkim traktowaniu.
Normalni ludzie to ocenią przy urnie ;-)

Data: 2019-06-25 07:40:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie tylko wyciek wizerunku, ale także publicznie okazywane ciągnięcie go w powietrzu za wykręcone w kajdankach zespolonych ręce itd. Policja podżegała w ten sposób sama do linczu na nim, stąd potem takie wycie osadzonych w areszcie świdnickim... On na tym etapie był tylko podejrzanym i tylko z anonimowego czyjegoś donosu...

https://wiadomosci.wp.pl/wielu-chce-dymisji-adama-bodnara-prof-ewa-letowska-probuja-go-zastraszyc-6395132016350849v
https://wiadomosci.wp.pl/politycy-mowia-o-mordercy-prof-ewa-letowska-nalezy-sie-ugryzc-w-jezyk-6395128209172097v

boukun

Data: 2019-06-25 08:14:42
Autor: z
W dniu 2019-06-25 o 07:40, boukun pisze:
Nie tylko wyciek wizerunku, ale także publicznie okazywane ciągnięcie go w powietrzu za wykręcone w kajdankach zespolonych ręce itd.

W demokratycznych USA nikt na to nie zwróciłby uwagi tylko chwalił Policję. No chyba że tam demokracji nie ma to zwracam honor.

Policja
podżegała w ten sposób sama do linczu na nim,

Ty widzisz podżeganie a inni prewencyjne pokazanie sprawności i nieuchronności organów ścigania. Tak jak w USA
Kwestia gustu.

I cały cas warto mieć w pamięci świętej pamięci ;-) Blidę.
Gdyby założono jej kajdanki to by dzisiaj żyła ;-)

Dalej twierdzę że naciągana aferka politycznie zaangażowanego rzecznika który pełni funkcję publiczną a zajmuje się nawalanką na PiS.
W każdym razie medialnie w ten sposób Schetyna wyborów nie wygra.

Data: 2019-06-24 23:49:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 08:15:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-06-25 o 07:40, boukun pisze:
> Nie tylko wyciek wizerunku, ale także publicznie okazywane ciągnięcie go > w powietrzu za wykręcone w kajdankach zespolonych ręce itd. W demokratycznych USA nikt na to nie zwróciłby uwagi tylko chwalił Policję. No chyba że tam demokracji nie ma to zwracam honor.

W USA policjanci zostaliby pozwani na grubą klasę przez jakiegoś sprytnego papugę za zbytnią brutalność i rozpowszechnianie filmów uwłaczających godności zatrzymanego. O ile jeszcze zatrzymanie można jakoś obronić, to przesłuchiwanie w gaciach z rękami i nogami skutymi z tyłu wybronić będzie trudno.

A później jeden z drugim dziwią się że ludzie za niewinność siedzą w więzieniu po kilkanaście lat. "Jak to niewinnie? Przecież przyznali się na przesłuchaniu."

--
Bruno

Data: 2019-06-25 11:26:20
Autor: z
W dniu 2019-06-25 o 08:49, Bruno Brunowski pisze:
to przesłuchiwanie w gaciach z rękami i nogami skutymi z tyłu wybronić będzie trudno.

I powtarzasz tę śpiewkę "rzeczniczka agresorka" która nie ma nic wspólnego z prawdą.

Data: 2019-06-25 02:39:16
Autor: Bruno Brunowski

https://bi.im-g.pl/im/26/c2/17/z24912678V.jpg

--
Bruno

Data: 2019-06-25 12:13:10
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
W dniu 2019-06-25 o 11:39, Bruno Brunowski pisze:

I podczas przesłuchania tak siedział? Całego? Byłeś tam?

Data: 2019-06-25 12:58:01
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

I powtarzasz tę śpiewkę "rzeczniczka agresorka" która nie ma nic wspólnego z prawdą.

tak, zdjęcie pochodzi z fotoszopa :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-25 18:49:10
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Odpowiedz na pytanie

Data: 2019-06-25 08:25:12
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie dawaj mi na przykład największego terrorysty świata....
Wyrżnęli Indian, zabrali im ziemię i zostali przy życiu największe zbiry i najlepsi rewolwerowcy...

boukun

Data: 2019-06-25 11:24:06
Autor: z
W dniu 2019-06-25 o 08:25, boukun pisze:
Nie dawaj mi na przykład największego terrorysty świata....
Wyrżnęli Indian, zabrali im ziemię i zostali przy życiu największe zbiry i najlepsi rewolwerowcy...

Szanowany redaktor Kraśko _zawsze_ stawia USA jako przykład cnót demokratycznych. A już w sądownictwie i wymiarze sprawiedliwości to tam jest IDEALNIE.
Uważaj bo schodzisz na manowce :-)

Data: 2019-06-25 03:03:36
Autor: Jacek Bialy
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Wyrżnęli Indian, zabrali im ziemię (...)

Indianie rżnęli się nawzajem od tysięcy lat.  Aż tu pewnego razu w Ameryce trafiła kosa na kamień i tyle...

Data: 2019-06-25 18:50:48
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Taki chojrak a w drugim poście kończą mu się argumenty.

Data: 2019-06-27 17:08:45
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

Taki chojrak a w drugim poście kończą mu się argumenty.

argumenty to ja mogę przedstawiać małpie
bo ma mózg

Data: 2019-06-27 18:46:47
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
zoofil?

Data: 2019-06-25 19:29:24
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
Nie czytałem ale młoda ambitna artystka "w środowisku poważana" ;-) zapragnęła kasiorki i znajomi krytycy jej ją zorganizowali.
To lepsze niż amerykańskie zakłady na kursy ;-)

Data: 2019-06-25 10:53:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 19:29:27 UTC+2 użytkownik z napisał:
Nie czytałem ale młoda ambitna artystka "w środowisku poważana" ;-) zapragnęła kasiorki i znajomi krytycy jej ją zorganizowali..
To lepsze niż amerykańskie zakłady na kursy ;-)

Już nie taka młoda. Rocznik 1968.

--
Bruno

Data: 2019-06-27 18:49:02
Autor: z
W dniu 2019-06-25 o 19:53, Bruno Brunowski pisze:

Już nie taka młoda. Rocznik 1968.

Ale zdąży się jeszcze załapać na życiową szansę albo modę.
Tak się robiło przekręty za PO. Niby wszystko zgodnie z prawem ale ZĘBY BOLĄ ;-)

Data: 2019-06-27 10:01:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 18:49:05 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

> Ale zdąży się jeszcze załapać na życiową szansę albo modę.
Tak się robiło przekręty za PO. Niby wszystko zgodnie z prawem ale ZĘBY BOLĄ ;-)

"Pozdrowienia z Alej Jerozolimskich - projekt artystyczny Joanny Rajkowskiej, polegający na ustawieniu na rondzie gen. Charles'a de Gaulle'a w Warszawie sztucznej palmy daktylowej.
Praca została zainstalowana 12 grudnia 2002 i ma charakter stały."
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozdrowienia_z_Alej_Jerozolimskich

Od 18 listopada 2002 do 22 grudnia 2005 zajmował stanowisko prezydenta miasta stołecznego Warszawy, wybranego w pierwszych wyborach bezpośrednich przeprowadzonych w dniach 27 października i 10 listopada 2002 z ramienia PiS. https://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Kaczyński

--
Bruno

Data: 2019-06-25 22:08:26
Autor: Yogi
Dnia Mon, 24 Jun 2019 17:37:00 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Zawsze byłeś durne ciele i papugą powtarzającą za podobnym tobie mędrcom.
Zarówno Bodnar jak io Rzepliński mają rację. Jeżeli w szale wymierzenia
sprawiedliwości ludowej machina sądownicza Ziobry popełni błędy prawcne za
kilka lat polskie społeczeństwo za zapłaci za fanaberie PiS. Jest prawo i
trzeba go tak przestrzegać by sprawca nie tyle nie uniknął kary ale nie dać
mu okazji do wykorzystania luk prawnych. Oto chodzi w/w panom ale tego
durnie tacy jak ty wierzący w bełkot TVP nie zrozumieją.

Data: 2019-06-27 17:09:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Yogi <yogi@yellowstone.go> napisał(-a):

[...]

już płaci - patrz sprawa komendy i ręczne sterowanie prokuratorami przez
kaczyńskiego

tylko że doldzik to zatwardziały debil więc szkoda mu cokolwiek tłumaczyć
ledwo pojmuje oddychanie

Data: 2019-06-27 18:52:51
Autor: z
Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"
W dniu 2019-06-25 o 22:08, Yogi pisze:

Gdyby to było takie proste to PO już dawno by Ziobrę posadziło.

A ja stawiam że za kilka lat większość znawców i społeczeństw przyzna że UE popełniła błędy i wypaczenia (ajk to w socjalizmie) i że uzurpowała sobie kompetencje których nie miała. Polecą głowy ale tak jak z Ziobrą do kicia nikt nie pójdzie ;-)

Rzepliński upomina się o Jakuba A. "Policjanci potraktowali człowieka z Mrowin w sposób nieludzki"