Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]

Data: 2009-06-18 22:54:11
Autor: gl12d4
Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
Użytkownik "Reseller" <reseller@o2.pl> napisał w wiadomości news:h1e7kn$b9k$1inews.gazeta.pl...

Witam,
planuję obejrzeć a może kupić mieszkanie od Verona Building; Corte Verona we Wrocławiu.
Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?

Z jakies dwa lata temu była afera, że nie placił podwykonawcom - ci demontowali elewacje, instalacje i wykonczenie. Jak sprawa sie skonczyła - nie wiem.

Jakich niespodzianek można się spodziewać?

Grabiszynskiej za oknem (ale do tego się można przyzwyczaić - po dwóch tygodniach się już tego nie słyszy) i rozruchu zajezdni MPK ok 4:00 rano. W zimie rozruch dłuższy.
Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty rok z tymi bloczkami. Są tygodnie, że codziennie nic się nie dzieje.

Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.

Ale mi się ten układ mieszkań z lepszym akademikiem kojarzy.
Zalety to mieszkanie w nowym bloku w mieście a nie na wygwizdowie. Pod domem sklepy, szkoły, przedszkole, stacje benzynowe 24h ;), bardzo dobre skomunikowanie z centrum komunikacją miejską i 10 minut spacerem do Parku Grabiszynskiego.

pzdrw
gl12d4

Data: 2009-06-19 13:55:33
Autor: DJ
On 2009-06-18 22:54:11 +0200, "gl12d4" <gl12d4@DELETEgazeta.pl> said:

Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty rok z tymi bloczkami.

Mi się wydaje że około dwa lata, od rozpoczęcia budowy.
Kiedyś 15 lat to była norma i dla nikogo nie było to "podejrzane" ;)))

 bardzo dobre skomunikowanie z centrum komunikacją miejską

Zwłaszcza kiedy tramwaj stoi w korku ;)))
Choć zwsze można wysiąść przystanek wcześniej ;))) I nieść transparent "Ja idę, ty stoisz" ;)))))

--
DJ

Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]