Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]

Data: 2009-06-19 02:28:46
Autor: Crazy Yogurt
Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
On 18 Cze, 22:21, Reseller <resel...@o2.pl> wrote:
Witam,
planuję obejrzeć a może kupić mieszkanie od Verona Building; Corte
Verona we Wrocławiu.
Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
Jakich niespodzianek można się spodziewać?

Niedokładnie wykonanych ścianek działowych o konstrukcji lekkiej
(rygipsy), niedosuszonych ścian i - jak zwykle przy niedokończonych
budynkach - podwyższenia ceny ostatecznej po zakończeniu budowy.
Miejsce fajne, dresów dużo nie ma, chyba że przed/po/w trakcie meczu
Śląska Wrocław - stadion blisko. Przygotuj się na problemy z
parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakieś
miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić, bo
Inżynierska i tak zawalona autami zaparkowanymi po drugiej stronie na
chodniku.
A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.
No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

Pozdrawiam,

Y (C)

Data: 2009-06-19 11:34:32
Autor: ducze
Crazy Yogurt pisze:

No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

Data: 2009-06-19 13:38:11
Autor: DJ
On 2009-06-19 11:34:32 +0200, ducze <ducze23_KASACJA_@wp.pl> said:

Crazy Yogurt pisze:

No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

Tym bardziej że był  wybrany głęboko, bo na parking podziemny.

--
DJ

Data: 2009-06-19 13:50:02
Autor: DJ
On 2009-06-19 11:28:46 +0200, Crazy Yogurt <yborakes@gmail.com> said:

parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakie ś
miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić,

Z wizualizacji wynika że nie przewidują widoku zaparkowanych autek na każdym chodniczku. Więc należy się spodziewać, że będzie z tym problem.

A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.

Zapewne nic - bo to stacja redukcyjno pomiarowa, nie "rury z gazem"

Z lokalnych atrakcji turystycznych należałoby jeszcze wymienić korek na Grabiszyńskiej w kierunku Klecińskiej (obecnie go nie ma z racji remontu wcześniejszego odcinka). No i notoryczny brak lewoskrętów w Grabiszyńską na odcinku od nasypu kolejowego do Klecińskiej (obecnie al. Pracy tymczasowo ma dopuszczony lewoskręt, zapewne na czas remontu, później chyba powróci do "normalności").

--
DJ

Data: 2009-06-19 20:41:13
Autor: gl12d4
Użytkownik "DJ" <johnny12-WYTNIJTO-@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1fu19$19r$4news.dialog.net.pl...

[...]

No to skoro już wchodzimy w te kwestie to jeszcze psie kupy przy chodnikach ;)

pzdrw
gl12d4

Data: 2009-06-19 20:48:14
Autor: gl12d4
[...]

;)

pzdrw
gl12d4

Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]