Rzetelność rosyjskich śledztw

Data: 2010-05-03 09:57:41
Autor: u2
Rzetelność rosyjskich śledztw
... czyli reżim Putina w akcji na spółkę z politykami miłości z peło :

http://januszwojciechowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1173&Itemid=42

"1. Złośliwi twierdzą (np. Kuźmiuk), że Platforma zawłaszcza całe państwo.

   Nieprawda!

   2. Owszem Platforma przejmuje w pośpiechu kontrolę nad kolejnymi
instytucjami państwowymi, osieroconymi po smoleńskiej katastrofie, (w
pierwszej kolejności przejęła IPN), ale jest przynajmniej jedna sprawa,
której Platforma ostentacyjnie zawłaszczyć nie chce.

   Tą sprawą jest wyjaśnienie przyczyn smoleńskiej katastrofy. Od
śledztwa w tej sprawie PO stara się być jak najdalej.

   3. Politycy Platformy – premier Tusk, marszałko-prezydent Komorowski
czy minister Sikorski ostentacyjnie pozostawiają to śledztwo Rosjanom,
głosząc przy tym wszem i wobec pełne zaufanie do rzetelności rosyjskiego
śledztwa.Skorski w wywiadzie dla CNN nawet pomógł Rosjanom, z góry
wykluczając wersję zamachu i wskazując, że przyczyną zapewne była mgła i
ciamajda pilot.

   4. To zaufanie do rosyjskich śledczych ma wyjątkowo mocne podstawy.
Władze rosyjskie są przecież powszechnie cenione za rzetelność swoich
śledztw. Szczególną zaś ich zaletą jest pełna jawność i otwartość wobec
opinii publicznej. W Rosji od lat wszelkie śledztwa prowadzi się przy
otwartej kurtynie.

   Wystarczy wspomnieć śledztwa w sprawie masakry w szkole w Biesłanie
czy w teatrze na Dubrawce, przywołać w pamięci śledztwa w sprawie
katastrofy „Kurska” , zamachów w metrze moskiewskim, eksplozji gazu na
Uralu czy choćby ostatnio w sprawie zabójstwa Anny Politkowskiej
–przecież we wszystkich tych przypadkach poznaliśmy prawdę do bólu
szczerą, w najdrobniejszych jej szczegółach.

   5. Wiara w rzetelność rosyjskiego śledztwa jest tym bardziej
uzasadniona, że czuwa nad nim osobiście przywiązany do prawdy pan
premier Putin. Doprawdy w lepsze ręce nie mogliśmy oddać tego śledztwa.

   6. Tylko u nas ciągle jacyś malkontenci marudzą, jak choćby generał
Klich, szef komisji wypadków lotniczych, który opowiadał jakieś
głupstwa, że polscy śledczy są u Rosjan petentami.

   Słusznie odwołał minister Klich tego Klicha.

   7. Jest święto, dziś Flagi, jutro Narodu. Świętujmy zatem i nie
zaprzątajmy sobie głowy wyjaśnieniem smoleńskiej katastrofy. Prawdę
poznany już wkrótce w całej rozciągłości.

   Śledztwo jest przecież w najlepszych rosyjskich rękach.

   PS. Właśnie słucham w TVP Saryusz-Wolskiego, który na pytanie
Wildsteina mówi, że nie zwracaliśmy się do Rosji o przejęcie śledztwa,
bo Rosja na pewno by się nie zgodziła.

   Po tych słowach moja wiara w rzetelność rosyjskiego śledztwa jeszcze
wzrosła."

Data: 2010-05-03 10:18:56
Autor: ^he®sk^
Rzetelno rosyjskich ledztw
On Mon, 03 May 2010 09:57:41 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. czyli reim Putina w akcji na spk z politykami mioci z peo :

 zalozmy, ze zamach zorganizowaly rosyjskie tajne sluzby  za przyzwoleniem kogos wysoko ustawionego w hierarchi wladzy,
 nie tej z ekranow tv ale prawdziwie rzadzacej miliardami dolcow.

 inna sprawa jest, ze s.p. lech kaczynski i jego poddanie wybitnie
 pomogli w zorganizowaniu tego zamachu. to nikt inny jak s.p. lech
 i jego poddani z kancelarii na czele ktorych stal szef bbn ulatwili
 zamachowcom zrobienie z elity pis krwawej miazgi. dla przypomnienia,
 do dyspozycji s.p.lecha byly dwa samoloty: tu-154 i jak-40. dlaczego
 wietrzacy wszedzie niebezpieczenstwo dla kraju szef bbn zapakowal  cala elite pis do jednego przedzialu, a motloch dziennikarski wysyla
 jak-iem mozemy sie tylko domyslac. o zarozumialstwie i pieniactwu  tych panow swiadczy fakt, ze po wypadku msz i mon nie wiedzialy kto
 tak na prawde polecial tym feralnym samolotem. by bylo ciekawiej
 na liscie zabitych byl sasin, ktory wczesniej zalecial jak-iem do
 katynia i zaraz po katastrofie tu-154 wyglosil mowe pozegnalna.
 swiadczy to o lekcewazeniu msz i mon przez s.p. lecha i jego
 poddanych. by bylo ciekawiej listy chetnych do przelotu z s.p. lechem
 krazyly w internecie (bez zadnej kontroli!) i byly jak sie wyrazila  panienka z kancelarii powszechnie dostepne (sic!). coz za gratka dla
 tych ktorzy planowali oslabienie panstwa polskiego. tylko idiota  przeoczylby taka okazje na dodatek stworzona przez samego s.p.lecha.

 tak wiec jezeli to byl zamach to na wlasne zyczenie, zamach ktory  medialnie mial na celu pokazanie dobrej sowieckiej duszy,a w ocenie
 pisowskich oszolomow korzyc dla PO. jak sie okazjuje skutki zamachu
 nie sa korzystne dla PO tak wiec kto stoi za zamachem? powiedzenie
 prawnicze mowi:ten kto oma z tego korzyc.kto skorzystal na zamachu ?
 dla ulatwienia dodam: feralnym samolotem nie polecial chociaz byl
 na wykazie pasazerow. wykrecil sie opieka nad chora matka...

 i co, podoba sie taka teoria ? jest dobra jak kazda inna.

  --

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-05-03 10:22:38
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 10:18, ^he®sk^ pisze:
 zalozmy, ze zamach zorganizowaly rosyjskie tajne sluzby  za przyzwoleniem kogos wysoko ustawionego w hierarchi wladzy,
 nie tej z ekranow tv ale prawdziwie rzadzacej miliardami dolcow.

Znowu ściemniasz, prikazy wydaje reżim Putki, a nie ktoś z tylnego
siedzenia.

Data: 2010-05-03 11:17:38
Autor: !he®sk!
On Mon, 03 May 2010 10:22:38 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  nie tej z ekranow tv ale prawdziwie rzadzacej miliardami dolcow.

Znowu ściemniasz, prikazy wydaje reżim Putki, a nie ktoś z tylnego

 chyba malo wiesz o tym kto na prawde rzadzi swiatem.

 jezeli nawet "rozkazy" wydaje putin to ktos komu na tym
 zalezalo zrobil to tak, ze usunal wszelkie dowody. wiesz
 co to takiego dezinformacja? podstawowe narzedzie...

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 03:48:38
Autor: Antenka
On 3 Maj, 11:17, !he(R)sk! <.WC15 EURO bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 03 May 2010 10:22:38 +0200, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Rzd wiatowy, czyli ydomasoneria.

Antenka

Data: 2010-05-03 13:03:22
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 12:48, Antenka pisze:
Rzd wiatowy, czyli ydomasoneria.

Nie wsadzaliby swego Chodorkowskiego do pierdla. W Rosji rzdz czekici
z azjatyckim zaciciem, ale boj si jak ognia kitajcw dlatego prowadz
wobec nich polityk ustpstw, n.p. oddaj im sporne kawaki terytorium.

Data: 2010-05-03 11:53:07
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 11:17, !he®sk! pisze:
Znowu ściemniasz, prikazy wydaje reżim Putki, a nie ktoś z tylnego
siedzenia.

 chyba malo wiesz o tym kto na prawde rzadzi swiatem.

Pewnie "Żydzi i masoni" tacy jak ty trollu :)

Data: 2010-05-03 11:58:14
Autor: !he®sk!
On Mon, 03 May 2010 11:53:07 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  chyba malo wiesz o tym kto na prawde rzadzi swiatem.
Pewnie "ydzi i masoni"

 pieniadz chlopcze, pieniadz...

tacy jak ty trollu :)

 na pewno nie tacy jak ty wielbiciele kwasnych jablek.

Data: 2010-05-03 12:00:22
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 11:58, !he®sk! pisze:
chyba malo wiesz o tym kto na prawde rzadzi swiatem.

 Pewnie "Żydzi i masoni"

  pieniadz chlopcze, pieniadz.

Nie pień się, nie pień :)

Rzetelność rosyjskich śledztw