Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

Data: 2010-05-21 12:53:37
Autor: Darek.
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o podpowiedź gdzie }

Dlaczego Świątek odpada? Dawno u niego robiłem i byłem zadowolony.
V-tech to chyba pomyłka :D Bynajmniej takie opinie w sieci się trafiają

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-05-21 13:09:52
Autor: Katanka
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

W sieci każdy pisze co chce :) znajdziesz nawet to, że Pedigree to dobra i zdrowa karma dla psa :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-05-21 14:20:31
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

[...]

jaakiś czas wstecz zawiozłem im głowice i kolektory od TDS-a w celu polerowania kanałów , ich robota , podejście i efekty pracy opisywałem onegdaj - nie dam im zarobić , może teraz coś tam się zmieniło , ale mnie zrazili do końca ,programy z tego co wiem metodą V-techową

V-tech to chyba pomyłka :D Bynajmniej takie opinie w sieci się trafiają

Pozdrawiam - Darek.

pozdrawiam

Andrzej

Data: 2010-05-21 14:33:31
Autor: neoniusz
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
Użytkownik "Darek." <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5onf$1hr$1inews.gazeta.pl...
Bynajmniej takie opinie w sieci się trafiają

http://sjp.pwn.pl/slownik/2447001/bynajmniej_I

Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?