Data: 2010-05-21 20:45:08 | |
Autor: megrims | |
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ? | |
W dniu 2010-05-21 12:33, Andrzej Kaźmierczak pisze:
Witam Gekocars Poznań. http://www.gekocars.pl/ Z tego co wiem, to robi auta młodemu Polodemu do driftu, pasjonat i zna się na rzeczy . Mają własną hamownie. Zrobił mi: E60 535d do 272 do 306 KM (przejechane 20kkm i zero problemów) E90 320d do 163 do 195 KM (przejechane 100kkm i zero problemów) Oba diesle mniej palą (przy normalnej jeździe) niż bez modyfikacji, ale to norma. Podobno Xawery Mielcarek w Puszczykowie też robi diesle ale jego nie znam. Gekocars polecam. BTW: Viano w automacie do modyfikacji - nie polecam. Skrzynia może nie wytrzymać. pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - oklejone C63 2009 21kkm GDA**** oklejone 535d 2007 58kkm PO***** |
|
Data: 2010-05-24 09:31:59 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ? | |
widziałem czyjeś czerwone po modyfikacji - nick Rafi79 , w opisie chyba była informacja ze chip Mastersa , stąd pytanie- ale tam skrzynia chyba manual-brak opisu
czy o skrzyni automatycznej wiadomo coś więcej ? bo w nowszym jest 3.0 CDI 204 KM - i też występuje z automatem , czy to inna skrzynia czy inne podzespoły tej skrzyni ? wersja 2 bardziej by mi odpowiadała :-) bo wnętrze można by przełożyć PS zagubiłem gdzieś nakleję z 1 wszej edycji - tak dobrze schowałem że nie mogę znaleźć , czy ktoś ma może w zapasach ? pozdrawiam Andrzej
|
|
Data: 2010-05-24 22:23:06 | |
Autor: megrims | |
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ? | |
W dniu 2010-05-24 09:31, Andrzej Kaźmierczak pisze:
widziałem czyjeś czerwone po modyfikacji - nick Rafi79 , w opisie chyba Bardzo popularną skrzynia 5 biegową w mercedesie jest skrzynia, którą dla MB produkuje LUK <LOL>. Ale robi to tak dobrze i tak na wyłączność, że części kupisz tylko w mercedesie. Na każdej części będzie logo MB. To ta sama skrzynia, która była w starym okularze (WDB210) albo w poprzednich S'kach i CL'ach (WDB215 i WDB220). Śmieszne, ale ta sama skrzynia jest w Viano i to zarówno 3.0 CDI jak i w 2,2 CDI. Skrzynia ta jest jest dość mocna. Na tyle mocna, że jak w WDB215 po liftingu wprowadzili skrzynie 7G, to w wersji AMG55 kompresor stosowana była tamta stara skrzynia. Zresztą te 7G lubiły się wykocić - coś z nich wypadało :D. Bez modyfikacji silnika te skrzynie bez problemów robią 100 kkm, nawet jak masz ciężką nogę. Różnice pomiędzy skrzyniami w tych autach są w zastosowanych planetarkach (miały inne przełożenia) oraz w sprzęgle hydrokinetycznym. Poza tym różnice kosmetyczne. Wg ludzi naprawiających ASB, te skrzynie w autach po modyfikacji lubią się wykocić po max 15000 km. Znam przypadek E270 zdłubane +30 KM i skrzynia wykociła się po ca 8000 km, ale jeździł tym straszny kat. Jak masz doświadczenie w ASB, to będziesz wiedział jak się zacznie kończyć. Wtedy lepiej ją zrobić, bo czasem to są tylko tarczki przypalone. A jak potem sprzęgło hydrokinetyczne dostanie w tyłek, zaczyna mieć uślizg, gotuje olej, ten się spieni i znika jedynka :D Czasem nawet tryb awaryjny nie pomaga, laweta i naprawa dużo droższa. Zawsze możesz przejechać się do http://teomotors.pl i wypytać o szczegóły. pozdrawiam |
|
Data: 2010-05-24 22:23:42 | |
Autor: megrims | |
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ? | |
co do naklejek:
naklejek PMS trochę mam - mogę się pozbyć. |