Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

Data: 2010-05-21 20:45:08
Autor: megrims
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
W dniu 2010-05-21 12:33, Andrzej Kaźmierczak pisze:
Witam
koledzy pytali mnie gdzie - w sensie u kogo w okolicy można by
"zachipować "

AR 147 JTD
Passat 2.0 TDI
Volvo D5
alhambra 1,9 TDI (110)
Viano 2.2 CDI ASB

w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o
podpowiedź gdzie }

firmy typu "wezmę program z Vtechu" też odpadają - lepiej żeby człowiek
wiedział co robi i modyfikował program (jeśli zajdzie taka potrzeba)na
miejscu niż "V-techował" zdalnie

czas - 1 dzień urlopu :-) , odległość zakładana - do ok 150 km od okolic
Bydgoszczy

pozdrawiam

Andrzej

Gekocars Poznań.
http://www.gekocars.pl/

Z tego co wiem, to robi auta młodemu Polodemu do driftu,
pasjonat i zna się na rzeczy .

Mają własną hamownie.

Zrobił mi:
  E60 535d do 272 do 306 KM (przejechane  20kkm i zero problemów)
  E90 320d do 163 do 195 KM (przejechane 100kkm i zero problemów)

Oba diesle mniej palą (przy normalnej jeździe) niż bez modyfikacji,
ale to norma.

Podobno Xawery Mielcarek w Puszczykowie też robi diesle ale
jego nie znam.

Gekocars polecam.

BTW: Viano w automacie do modyfikacji - nie polecam.
Skrzynia może nie wytrzymać.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 21kkm GDA****
oklejone 535d 2007 58kkm PO*****

Data: 2010-05-24 09:31:59
Autor: Andrzej Kaźmierczak
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
widziałem czyjeś czerwone po modyfikacji - nick Rafi79 ,  w opisie chyba była informacja ze chip Mastersa , stąd pytanie- ale tam skrzynia chyba manual-brak opisu


czy o skrzyni automatycznej wiadomo coś więcej ?
bo w nowszym jest 3.0 CDI 204 KM - i też występuje z automatem , czy to inna skrzynia czy inne podzespoły tej skrzyni ?

wersja 2 bardziej by mi odpowiadała :-) bo wnętrze można by przełożyć

PS
zagubiłem gdzieś nakleję z 1 wszej edycji - tak dobrze schowałem że nie mogę znaleźć , czy ktoś ma może w zapasach ?

pozdrawiam

Andrzej



BTW: Viano w automacie do modyfikacji - nie polecam.
Skrzynia może nie wytrzymać.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 21kkm GDA****
oklejone 535d 2007 58kkm PO*****

Data: 2010-05-24 22:23:06
Autor: megrims
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
W dniu 2010-05-24 09:31, Andrzej Kaźmierczak pisze:
widziałem czyjeś czerwone po modyfikacji - nick Rafi79 ,  w opisie chyba
była informacja ze chip Mastersa , stąd pytanie- ale tam skrzynia chyba
manual-brak opisu


czy o skrzyni automatycznej wiadomo coś więcej ?
bo w nowszym jest 3.0 CDI 204 KM - i też występuje z automatem , czy to
inna skrzynia czy inne podzespoły tej skrzyni ?

wersja 2 bardziej by mi odpowiadała :-) bo wnętrze można by przełożyć

PS
zagubiłem gdzieś nakleję z 1 wszej edycji - tak dobrze schowałem że nie
mogę znaleźć , czy ktoś ma może w zapasach ?

pozdrawiam

Andrzej


Bardzo popularną skrzynia 5 biegową w mercedesie jest skrzynia, którą
dla MB produkuje LUK <LOL>.  Ale robi to tak dobrze i tak na wyłączność,
że części kupisz tylko w mercedesie. Na każdej części będzie logo MB.

To ta sama skrzynia, która była w starym okularze (WDB210) albo w poprzednich S'kach i CL'ach (WDB215 i WDB220). Śmieszne, ale ta sama skrzynia jest w Viano i to zarówno 3.0 CDI jak i w 2,2 CDI.

Skrzynia ta jest jest dość mocna. Na tyle mocna, że jak w WDB215 po
liftingu wprowadzili skrzynie 7G, to w wersji AMG55 kompresor
stosowana była tamta stara skrzynia. Zresztą te 7G lubiły się
wykocić - coś z nich wypadało :D. Bez modyfikacji silnika te skrzynie
bez problemów robią 100 kkm, nawet jak masz ciężką nogę.

Różnice pomiędzy skrzyniami w tych autach są w zastosowanych planetarkach (miały inne przełożenia) oraz w sprzęgle hydrokinetycznym.
Poza tym różnice kosmetyczne.

Wg ludzi naprawiających ASB, te skrzynie w autach po modyfikacji lubią
się wykocić po max 15000 km. Znam przypadek E270 zdłubane +30 KM
i skrzynia wykociła się po ca 8000 km, ale jeździł tym straszny kat.

Jak masz doświadczenie w ASB, to będziesz wiedział jak się zacznie
kończyć. Wtedy lepiej ją zrobić, bo czasem to są tylko tarczki
przypalone. A jak potem sprzęgło hydrokinetyczne dostanie w tyłek,
zaczyna mieć uślizg, gotuje olej, ten się spieni i znika jedynka :D
Czasem nawet tryb awaryjny nie pomaga, laweta i naprawa dużo
droższa.

Zawsze możesz przejechać się do http://teomotors.pl i wypytać
o szczegóły.

pozdrawiam

Data: 2010-05-24 22:23:42
Autor: megrims
Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
co do naklejek:

naklejek PMS trochę mam - mogę się pozbyć.

Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona