Rze¼

Data: 2012-02-11 23:39:48
Autor: kogutek
Rze¼
Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> napisa³(a):
Ludzie to jednak są naprawdę naiwni (i/lub głupi). Nie wiem
od ilu miesięcy chyba już wszędzie były informacje o kwartecie
FR na skrzyżowaniu Witosa/Sobieskiego
(np.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10671063,Nowoczesny_fotoradar__nowy_
postrach_piratow_drogowych_.html
lokalizacja w linku:
http://www.zumi.pl/,,,21.0483896,52.1893432,1,3,namapie.html?userMapPointText=F
R&userMapPointX=21.046688&userMapPointY=52.19032), które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych,
którzy przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h) i/lub przejechali
na czerwonym (sprzężone ze światłami + pętle indukcyjne). Nie wiem
od kiedy są czynne, ale jak dziś rano jechałem to był strzał za
strzałem - zdaje się, że one nie mają opcji "zapychania się", a
za jakiś czas pojawią się narzekania na "napad" na kierowców,
działania tylko w zakresie poprawienia budżetu itd.

Wszystkiego dobrego ;)

Nie znasz siê. Wie sie ¿e powie siê ¿e sie pozyczy³o auto Gruzinowi. Zeby nie
by³o niczego. --

Rze¼