Rzeź "niewiniątek" w DC :)

Data: 2012-02-11 21:14:46
Autor: to
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
begin Artur Maśląg
które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych, którzy
przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h)

Tylko po cholerę tam jest 60?

Data: 2012-02-11 22:23:01
Autor: DoQ
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 11-02-2012 22:14, to pisze:
które "patrzą" w różnych kierunkach, uwieczniając dokonania tych, którzy
przekroczyli dozwoloną prędkość (60km/h)
Tylko po cholerę tam jest 60?

Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-11 21:25:53
Autor: to
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
begin DoQ
Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Data: 2012-02-11 22:29:14
Autor: Lewis
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:25, to pisze:
begin DoQ

Kładka dla pieszych tamtędy przebiega.

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na ulicę? :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-11 21:38:09
Autor: to
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
begin Lewis
I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na
ulicę? :)

A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

Data: 2012-02-11 22:46:32
Autor: Lewis
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 2012-02-11 22:38, to pisze:
begin Lewis

I wszystko jasne! Przepraszam, że pytałem.

Znaczy się pijany pieszy może chcieć przejść przez barierkę i wpaść na
ulicę? :)

A co, chcesz powiedzieć, że to niemożliwe?!

Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h coś zmieni w stosunku do 90 ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-11 21:58:18
Autor: to
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
begin Lewis
Nie to scenariusz bardzo prawdopodobny, kwestia tego czy 60km/h coś
zmieni w stosunku do 90 ;)

Oczywiście PMS-owi trolle już dawno dowiedli, że spadający z kładki na samochód jadący z prędkością 60 km/h ma dużo większe szanse przeżycia niż taki, który spadnie na samochód z kierowcą-piratem zapierdalającym aż 90!

Data: 2012-02-12 15:28:11
Autor: Marek Dyjor
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
to wrote:
begin Lewis

[...]

pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać pieszych z kładki :)

Data: 2012-02-12 14:36:47
Autor: to
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
begin Marek Dyjor
pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
pieszych z kładki :)

Ament!

Data: 2012-02-12 19:03:31
Autor: DoQ
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 15:28, Marek Dyjor pisze:

pędzące pod kładką samochody wytwarzają podciśnienie, które może zasysać
pieszych z kładki :)

Śmiechy śmiechami, ale faktycznie nie wiadomo po co tam jest/było 50/60 i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami szeroki pas zieleni, ścieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak przejścia dla pieszych (kładka)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 18:37:23
Autor: Wmak
Rzeź
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
i dlaczego w tym miejscu akurat suszyć. Trzy pasy, pomiędzy jezdniami szeroki pas zieleni, ścieżki dla rowerów wzdłuż jezdni, brak przejścia dla pieszych (kładka)

Ponad 30 lat na  Stegnach  mieszkam i żadnej kładki przy skrzyżowaniu Sikorskiego/Sobieskiego nie widziałem.

Najbliższa nad Sobieskiego o prawie kilometr na południe przy Czarnomorskiej i druga na północ w odległości ponad kilometr.

Data: 2012-02-12 20:23:11
Autor: DoQ
Rzeź
W dniu 12-02-2012 19:37,  Wmak pisze:

Ponad 30 lat na  Stegnach  mieszkam i żadnej kładki przy skrzyżowaniu
Sikorskiego/Sobieskiego nie widziałem.
To prawdziwy z ciebie Warszawiak.
Ale co w związku z tym, skoro w miejscu o którym piszę też stawiają FR?

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 20:35:21
Autor: Artur Maśląg
Rzeź
W dniu 2012-02-12 20:23, DoQ pisze:
[...]

Nie zwróciłem uwagi - zdradzisz konkretne miejsce? Nie wykluczam, że
ma to swoje uzasadnienie. Gdybym wiedział, to bym pojechał prosto
(do Chełmskiej), a nie skręcił w Beethovena.

Data: 2012-02-12 20:59:17
Autor: DoQ
Rzeź
W dniu 12-02-2012 20:35, Artur Maśląg pisze:
[...]

W stronę Centrum w bezpośredniej okolicy Beethovena oraz pod kładką.
W stronę Kozienic jakieś 200m przed Idzikowskiego między topolami.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 19:08:04
Autor: Artur Maśląg
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 2012-02-12 19:03, DoQ pisze:
[...]

A o jakim miejscu Ty piszesz?

Data: 2012-02-12 19:09:02
Autor: DoQ
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 19:08, Artur Maśląg pisze:

[...]

Sobieskiego pomiędzy Beethovena a Dolną.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 19:10:32
Autor: Artur Maśląg
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 2012-02-12 19:09, DoQ pisze:
[...]

A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

Data: 2012-02-12 19:11:34
Autor: DoQ
Rzeź "niewiniątek" w DC :)
W dniu 12-02-2012 19:10, Artur Maśląg pisze:

Sobieskiego pomiędzy Beethovena a Dolną.
A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

A ja nie:)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-12 18:41:26
Autor: Wmak
Rzeź
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

> A ja pisałem o skrzyżowaniu Witosa i Sobieskiego...

A ja nie:)

To trzeba było drukowanymi pisać, bo cała dyskusja jest o przecięciu zjazdu z Trasy Siekierkowskiej z ulicą Sobieskiego

Data: 2012-02-12 18:44:32
Autor: to
Rzeź
begin  Wmak
To trzeba było drukowanymi pisać

Niektórzy potrafią też czytać małe litery. :>

Rzeź "niewiniątek" w DC :)