Rzezba Hasiora

Data: 2009-11-17 08:54:47
Autor: Agent
Rzezba Hasiora

Użytkownik "P_ablo" <ooo@op.pl> napisał w wiadomości news:hdrb3n$3c9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czego sie nie robi dla paru zlociszy :)

http://skocz.pl/darsy

Wydaje mi sie to troche ubarwione ale kto wie... moze i takie przypadki bywaja jak ta Vectra.

Jeszcze nigdy nie byłem z autem w ASO przed zakupem. Czy rzeczywiście to jest tak skuteczne że wszystko wykrywa. Albo niechby nawet nie wszystko. Niechyby sprawdzili wypadkowość i przebieg. Czy tam pracują tacy fachowcy od badania bezwypadkowości? Czy ASO poda mi przebieg auta jeśli nie było serwisowane w tym konkretnym serwisie?

Data: 2009-11-17 09:28:35
Autor: Przemeq
Rzezba Hasiora
Ja z 5 lat temu chciałem kupic polo kombi i pojechałem na przegląd do ASO
Pan z komisu sie zgodził na miejscu okazało się że to kolega gościa z komisu,
auto na podnośnik i oględziny facet nawija że wszystko ok tarcze wymienione
itp bajdużenie. Na zakończenie pan z ASO dał mi do ręki dowód rejestracyjny bo pan z komisu z roztargnienia poleciał do auta.
I ten moment był najważniejszy zapamiętałem dane własciciela i sie z nim skontaktowałem.
I po rozmowie z miłym panem (który autko juz sprzedał wyszło wszystko na jaw).
Na liczniku 80 kkm faktycznie 180kkm auto poobijane bo było uzywane w firmie. wymieniona szyba, zawieszenie do zrobienia,  generalnie zajechane bo cały czas było przeciążane.
Ja dałem zaliczke i lece po jej odbiór (1000 zł) pan w komisie że da sprawe do prokuratora bo ja sie skontaktowałem z właścicielem ja na to to że jade do PG na policje a dowód to sam dał mi jego kolega to możemy go oskarzyć o wyimaginowaną tajemnice handlową. Efekt końcowy zaliczke oddali a pan handlowiec sam później mówił że ludzie to faktycznie aby sie świeciło błysczało miało 15 lat aby tanie i przejechane 20 kkm. i wskazął seata z hiszpani 300 kkm za 2 dni będzie miał 150 kkkm i pójdzie.
Odnosnie licznika to nie oni bo to inny komis kupił a oni od niego i takie ściemnianie. Nie pamiętam ceny ale troche mieli zarobić  bo właściciel z którym rozmawiałem to faktycznie tanio się pozbył.
W efekcie końcowym kupiłem nowe auto od dilera ma już 5 lat leje paliwo wymieniam olej  jedne klocki hamulcowe i nic absolutnie sie nie dzieje, fakt to nie VW ale nie mam problemów.

Przemeq

Data: 2009-11-17 09:47:29
Autor: CeSaR
Rzezba Hasiora
Jeszcze nigdy nie byłem z autem w ASO przed zakupem. Czy rzeczywiście to jest tak skuteczne że wszystko wykrywa. Albo niechby nawet nie wszystko.

Coś tam może wykryją aczkolwiek o dobrego specjalistę (dobry to znaczy z wiedzą i zaangażowaniem) to raczej trudno.

Niechyby sprawdzili wypadkowość i przebieg. Czy tam pracują tacy fachowcy od badania bezwypadkowości?

Od badania bezwypadkowości to lepiej poszukac wśród znajomych takiego, który sam takie "bezwypadkowe" robi. Tacy wiedzą najlepiej gdzie i czego szukać.

Rzezba Hasiora