Rżną Polaków równo - Polska, kraj niewolników

Data: 2012-03-18 18:17:49
Autor: Obserwatoe
Rżną Polaków równo - Polska, kraj niewolników

Polska, krajem niewolników, pagibła...
Mają Polaków za frajerów...

Właśnie zamówiłem w Niemczech, za kilka dni będę z Dawidkiem pogrywał...

jakich niewolnikow, skoro stac cie na takie zakupy jako bezrobotnego?
 Kilka dni telewizor wysokiej klasy, a teraz stol do tenisa?

Nie *pagibla* i *nie pagibnie* chociaz bys tego bardzo chcial. A kysz, zly
czlowieku.

Data: 2012-03-19 10:48:49
Autor: boukun

Użytkownik " Obserwatoe" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk58sd$6g0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu nie chodzi o mnie, tylko o zniewolony przez okrągłostołowy reżim POPiSSLDPSL cały naród polski...

boukun

Rżną Polaków równo - Polska, kraj niewolników