Rzucana o ziemie Toshiba c.d.

Data: 2019-11-16 10:22:19
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Rzucana o ziemie Toshiba c.d.
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 14 Nov 2019 17:54:08 +0100  doszła do mnie wiadomość  <zvddihjnzk3i$.dlg@tyczka.com>  od Roman Tyczka <noemail@because.no>  :
Witam,

Niedawno pisałem o Toshibie, którą właściciel sieci sklepów MediaMarkt
przysłał w podartej kopercie bąbelkowej o grubośći 3 mm.

Teraz mam pytanie a propos dwóch parametrów SMART tego dysku, oto one:

Raw Read Error Rate:
http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-14/aKuB7pYoRBJH0RQIDVdC8hvvpigIeqdE2xGzhaIzBsBBfSKIJNlivB7fJENoUQSQ.png

Tym bym się nie przejmował, jak ci się chce, to poszukaj w dokumentacji producenta opisu
parametrów SMART dla tego dysku(o ile gdzieś jest dostępna), moim zdaniem nic ciekawego
nie wyczytasz, jeśli jest coś źle, to wcześniej pojawią się pending sectors i bad
sectors.

Po kilku dniach przerwy (widać na wykresie te dni) komp włączony i NA DRUGI
dzień dziwny skok parametru i powrót do zera, co to może być?

Throughput Performance:
http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-11-14/w7GE2XHTJkJkxxSuAY0gn3cdDMDLXgMOEtTAm3UVG0b8xutXNS82pb9SNd9GjmVo.png

Ten parametr może być zerowany po odcięciu zasilania, też nic ciekawego.

Czy ta wartość ma być wysoka czy niska i czy u mnie jest dobra?

Nie ma się czym przejmować, olać.

Rzucana o ziemie Toshiba c.d.