Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?

Data: 2010-08-03 20:02:25
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?
Tfu!
WY PARCHY PIERDOLONE KANCIARZE KOMUCHY BADZIORY MAFIJNE-RZONDOWE KURWY i DEBILE z WSI
Tfu!

Data: 2010-08-03 11:28:47
Autor: magdaverakosiorek
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?

Naucz się poprawnie pisać EURO-fiucie.

magdavera

Data: 2010-08-03 20:46:12
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?
Naucz się poprawnie pisać EURO-fiucie.
magdavera

CHWDM!!!!

Data: 2010-08-03 20:18:05
Autor: Michał Sz.

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i39lje$5dn$1speranza.aioe.org...
Tfu!
WY PARCHY PIERDOLONE KANCIARZE KOMUCHY BADZIORY MAFIJNE-RZONDOWE KURWY i DEBILE z WSI
Tfu!

W czym Ci Żydzi przeszkadzają?

Data: 2010-08-03 20:46:50
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Michał Sz." <misz01@wp.pl> napisał w wiadomości news:i39mgn$730$1news.onet.pl...
W czym Ci Żydzi przeszkadzają?

W godnym, normalnym rzyciu debilu
Tfu!

Data: 2010-08-03 12:40:32
Autor: magdaverakosiorek
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?

Data: 2010-08-03 21:59:59
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4fe86fb4-38fc-4042-a742-
Naucz się poprawnie pisać EURO-fiucie.
> magdavera

Ja nie musze wiedziec jak sie pisze waluta EUR rzeby zarabiac w EUR Rzydy
Tfu!

Data: 2010-08-03 17:27:03
Autor: magdaverakosiorek
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?
On Aug 3, 2:59 pm, "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009"
<elgu...@bcdefg.pl> wrote:
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> napisał w
wiadomości news:4fe86fb4-38fc-4042-a742-> Naucz się poprawnie pisać EURO-fiucie.

 >magdavera

Ja nie musze wiedziec jak sie pisze waluta EUR rzeby zarabiac w EUR Rzydy
Tfu!

Jak jesteś taki odważny EURO-fiucie to przyjedż do mnie do WARSZAWY,
Sielecka 10 m 4, dam ci po ryju.
A jak nie jesteś EURO-tchórzem daj swój adres to cię odwiedzę, ja z
różańcem a ty z EURO-valutą.
Zobaczymy kto wygra.

magdavera

Data: 2010-08-04 08:07:34
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:51d8eb78-c772-4e26-ab5d-71873c1e4e77k19g2000yqc.googlegroups.com...
Jak jesteś taki odważny EURO-fiucie to przyjedż do mnie do WARSZAWY,
Sielecka 10 m 4, dam ci po ryju.

rozancem co sobie w odbyt wsadzasz?
Tfu!

Data: 2010-08-03 22:35:41
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?
Użytkownik "Michał Sz." <misz01@wp.pl> napisał w wiadomości news:i39ugv$iq$1news.onet.pl...
Stul morde.

CHUJ CI W DUPE CWELU
kurwy komuchy chamy z wsi i rzydziory pyskate
Tfu!

Data: 2010-08-03 23:03:33
Autor: Michał Sz.

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i39uiq$ilr$1speranza.aioe.org...
[...]

Pierdol się.

Rzydy jebane gdzie waluta EUR w Polsce obiecana do 2009?