Rzygać się chce

Data: 2014-07-20 07:20:49
Autor: Mark Woydak
Rzygać się chce

Użytkownik "Pitek Antropulus Rektus" <pitek_antropulus_rektus@gmail.com> napisał w wiadomości news:lqeena$3av$1speranza.aioe.org...
Jak oglądałem główne wiadomości na jedynce, to myślałem że się zrzygam od tej jednbostronnej, prymitywnej propagandy antyrosyjskiej...
Tfu! Nawet mój 14 letni synek nie mógł tego oglądać i się wzdrygał. Urban mógłby się zawstydzić...

Ile ci płacą za te prokremlowskie teksty?

MW

Data: 2014-07-20 13:19:24
Autor: the_foe
Rzygać się chce
W dniu 2014-07-20 07:20, Mark Woydak pisze:

[...]

Moskwa nie płaci, mają na pęczki tzw. "pożytecznych idiotów".

--
@foe_pl

Data: 2014-07-20 13:28:20
Autor: boukun
Rzygać się chce
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lqg8jt$qd8$2news.dialog.net.pl...
[...]

A polski, bezwzględny reżim miliony, tępych polskich niewolników, jednym słowem, stado polskich baranów...

boukun

Data: 2014-07-21 04:44:26
Autor: stevep
Rzygać się chce
W dniu .07.2014 o 13:28 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tylko jedno słowo jest w tym prawdy, żeś baran.
--
stevep
-- -- -

Rzygać się chce