Rzygam już papieżem

Data: 2011-03-10 21:00:26
Autor: boukun
Rzygam już papieżem
JPII to było nieszczęście dla Polski, dzisiaj widać to szczególnie, kiedy stara nam się ten zmarły relikt kreować naświętość i stale podrzuca jako temat zastępczy, że niby potrzebujemy tego symbolu. CIA wybrała papieża, żeby Polskę zniewolić i tak się też stało...

Mam już zaplanowane dwa dni bez telewizji, 10 kwietnia i 1 maja...
Tfu! z telawizją i jej prymitywną usilną propagandą...

boukun

Data: 2011-03-10 20:34:57
Autor: abc
Rzygam już papieżem
Zamiast rzygać, ty lepiej ustaw sobie zegar, bo ci śpieszy o pół godziny.

Data: 2011-03-10 20:41:09
Autor: boukun
Rzygam już papieżem

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d7927e5$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Zamiast rzygać, ty lepiej ustaw sobie zegar, bo ci śpieszy o pół godziny.

Faktycznie, coś się poprzestawiało, dziękuję, teraz go zsynchronizowałem...

boukun

Rzygam już papieżem