Rzygam już tym PO-PiSem

Data: 2011-08-05 23:42:20
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem
Premier powinien przeprosić, Kaczyński powinien przeprosić, PiS to, PO tamto, nic tylko w żydomediach POPiS i POPiS... i tak bedzie do wyborów.
I kreuja nam rezim POPiS jako rząd i opozycję, a motłoch sie cieszy i ma zajęcie...
A to najgorsze kurestwo, jakie mogło Polskę spotkać...

boukun

Data: 2011-08-05 23:44:27
Autor: Lorn
Rzygam już tym PO-PiSem
Wyrzygaj sobie drogę do żony... Siedzi stary nierobek i pierdoli bzdury... Żal

Data: 2011-08-06 00:09:13
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j1ho80$m7k$2news.onet.pl...
Wyrzygaj sobie drogę do żony... Siedzi stary nierobek i pierdoli bzdury... Żal

Tak ma 90% zniewolonych Polaków, pasibrzuchu z PO!!!

Choć w części się nie zgadzam, to w większości ktoś ni9eźle tę sytuację w tym burdelu ocenił; za Olinem z scp:

Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://kokos.salon24.pl/330818,nie-wierze-w-samobojstwo-i-wolno-mi-nie-wierzyc

Nie wierzę w samobójstwo i wolno mi nie wierzyć

 "Wałbrzych" to tylko taki z pozoru niewinnie wyglądający koniec
cieniutkiej nitki prowadzącej do większego kłębka. Ileż to już
przemilczano i posłano w zapomnienie afer z innego krańca Polski?

Lubelskie słupy Palikota składające się z emerytów i studentów,
bagatelizowanie zeznań "Brody" o narkotykach i finansowaniu przez
mafię partii rządzącej. Fałszowanie wyborów, karty do głosowania w
bagażniku komendanta policji z Białołęki, katarscy inwestorzy.

Kontrakt gazowy z Rosją, gdzie za podobny aresztowano dzisiaj Julię
Timoszenko, choć był on mniej szkodliwy dla Ukrainy niż ten podpisany
przez Pawlaka dla Polski. Raport Millera, który z nieufnością, i
słusznie, przyjęli Polacy, podpisany przez ludzi, którzy ośmielają się
nosić mundury polskich oficerów.

Idą wybory i wszystko agenturze zaczęło się sypać. Tu już do
odwrócenia uwagi nie wystarczy błazen z Biłgoraja ze świńskim ryjem.
Za cienka na to jest armia Kuźniarów, Kajdanowiczów, Knapików i całej
tej reszty dziennikarskiej agencji towarzyskiej do wynajęcia.

Tu trzeba nie dość, że odwrócić uwagę, to jeszcze napędzić stracha tym
wszystkim marzycielom o wolnej i niepodległej Polsce.

Andrzej Lepper nie żyje i Wieczne Odpoczywanie Racz Mu Dać Panie. Lecz
ja w jego samobójstwo nie wierzę. To nie ten profil psychologiczny
osoby , która w depresji odbiera sobie życie.

Andrzej Lepper to nie był zwykły prymitywny PGR-owski watażka. On
zostanie zapamiętany jako autor powiedzenia "Balcerowicz musi odejść"
i "oszołom", który w czasach kiedy jeszcze nikt nie mówił o
więzieniach CIA w Polsce wspomniał o "Talibach w Klewkach".

Przez lata za te Klewki wyszydzany doczekał czasów, w których za film
'Essential killing' Jerzy Skolimowski skonsumował nagrodę specjalną na
festiwalu filmowym w Wenecji. Można powiedzieć ,że był to film o tych
samych Klewkach.

Skąd Andrzej Lepper miał wówczas tę wiedzę? O czym wiedział jeszcze i
co planował?

Czy uda się nam jakoś zakończyć rządy Donalda Tuska, rekordowe jeżeli
chodzi o ilość klęsk żywiołowych, katastrof lotniczych i tajemniczych
samobójstw przez powieszenie?  Od szyfranta Zielonki poprzez
"porywaczy Krzysztofa Olejnika" do dyrektora generalnego kancelarii
Tuska, Michniewicza i teraz Andrzeja Leppera.

9 października to nie będzie zwykła wyborcza walka. Dla jednej strony
barykady jest to dylemat "śmierć albo życie". Dla nas zaś to "być albo
nie być".

boukun

Data: 2011-08-05 22:30:06
Autor: obserwator
Rzygam już tym PO-PiSem

> [...]

mafię partii rządzącej. Fałszowanie wyborów, karty do głosowania w
bagażniku komendanta policji z Białołęki, katarscy inwestorzy.

ale ty przeciez Palkota wielbiles jeszcze nie tak dawno. PO i Komorowski tez byli twoimi idolami? A moze to inny bekon tu sie produkowal, a nie ty?

Schiza cie trzyma jednak niezla.

Data: 2011-08-06 02:03:36
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1hqte$sr6$1inews.gazeta.pl...

> [...]

byli twoimi idolami? A moze to inny bekon tu sie produkowal, a nie ty?

Przecież to nie mój tekst baranie. Na początku napisałem komentarz, że "choć w części się nie zgadzam..."...

boukun

Data: 2011-08-06 00:16:21
Autor: Lorn
Rzygam już tym PO-PiSem
W dniu 2011-08-06 00:09, boukun pisze:
Tak ma 90% zniewolonych Polaków, pasibrzuchu z PO!!!

Skąd masz te dane? Z Urzędu Pracy? hehe zapomniałem, że jesteś tam tylko z przymusu ;-)

Data: 2011-08-06 00:19:36
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j1hq3q$tar$2news.onet.pl...
W dniu 2011-08-06 00:09, boukun pisze:
Tak ma 90% zniewolonych Polaków, pasibrzuchu z PO!!!

Skąd masz te dane? Z Urzędu Pracy? hehe zapomniałem, że jesteś tam tylko z przymusu ;-)

Wystarczy wyjść na ulicę i pogadać z sąsiadami...

boukun

Data: 2011-08-06 00:23:59
Autor: Lorn
Rzygam już tym PO-PiSem
W dniu 2011-08-06 00:19, boukun pisze:

[...]

Wygoniłeś wszystkich żydów? Masz teraz czystej krwi aryjskich idiotów za miedzą? :>

Data: 2011-08-06 00:27:39
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j1hqi4$uol$3news.onet.pl...
[...]

Żyd w pobliżu (zakonspirowany) jest ponoć tylko jeden. reszta w sejmie i w urzedach na wysokich szczeblach... Żeby Żydom zawsze się żyło lepiej jak Polakom, jak powiadał Geremek, he, he...

boukun

Data: 2011-08-06 00:35:50
Autor: Lorn
Rzygam już tym PO-PiSem
W dniu 2011-08-06 00:27, boukun pisze:

[...]

Szkoda mi twojej teściowej :> Te rodzinne obiadki muszą być dla niej katorgą... Przypatrz się sąsiadom, pewnie jakaś zakonspirowana opcja ci się przygląda :>

Data: 2011-08-06 02:02:22
Autor: boukun
Rzygam już tym PO-PiSem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j1hr8b$1bd$2news.onet.pl...
[...]

Czy ty Lorn kobieciną z Pszenna aby nie jesteś? Jakaś kobiecina nadała do teściowej, że na nią wypisuję w internecie...

boukun

Data: 2011-08-06 08:47:01
Autor: jadrys
Rzygam juĹź tym PO-PiSem
W dniu 2011-08-05 23:42, boukun pisze:
[...]

No niestety, jest to błędny krąg z ktĂłrego Polakom niełatwo będzie się wyrwać. Nie sądziłem Ĺźe moi rodacy są  stadem aĹź tak bezmyślnych baranĂłw.

Data: 2011-08-06 09:04:27
Autor: K.S.
no ale jakie to...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j1io2l$8a2$1news.onet.pl...
[...]

No niestety, jest to błędny krąg z którego Polakom niełatwo będzie się wyrwać. Nie sądziłem że moi rodacy są  stadem aż tak bezmyślnych baranów.
No ale jakie to pasjonujące! prawdziwa polityka:
Kto kogo? kto z kim? co kto o kim?
Co tam podatki, akcyzy, ustawy, biurokracja itp.

Data: 2011-08-06 21:30:48
Autor: jadrys
no ale jakie to...
W dniu 2011-08-06 09:04, K.S. pisze:

[...]

Co niby w nich pasjonującego? To tak jakby się pasjonować wyborami w USA. Zwycięzcy są zawsze ci sami.

Data: 2011-08-06 09:33:18
Autor: stevep
Rzygam już tym PO-PiSem
Dnia 06-08-2011 o 08:47:01 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Sam jesteś beczącym baranem.

--
stevep

Data: 2011-08-06 21:30:38
Autor: jadrys
Rzygam juĹź tym PO-PiSem
W dniu 2011-08-06 09:33, stevep pisze:
[...]

Nie łażę do lokali wyborczych i nie uczestniczę w uwiarygadnianiu kabaretu pt. wybory.

Data: 2011-08-07 01:58:41
Autor: stevep
Rzygam już tym PO-PiSem
Dnia 06-08-2011 o 21:30:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I bardzo dobrze, upośledzeni umysłowi nie powinni brać udziału w wyborach.

--
stevep

Rzygam już tym PO-PiSem