Rzym, Egipt, Bizancjum i Grecja

Data: 2013-06-11 08:54:11
Autor: Cynio
Rzym, Egipt, Bizancjum i Grecja
Może serial "Rzym", co do wierności trudno mi się wypowiedzieć, ale
całkiem fajnie się go oglądało

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2013-08-22 12:07:35
Autor: Tomasz Holdowanski
Rzym, Egipt, Bizancjum i Grecja
Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 11 Jun 2013 08:54:11 -0700
(PDT) is the real date, Cynio <cyniczny0@gmail.com> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

Może serial "Rzym", co do wierności trudno mi się wypowiedzieć, ale
całkiem fajnie się go oglądało

Wierniejszy od wielu superprodukcji o tyle, że pokazuje (AFAIK dość
wiernie) realia życia ludzi z rzymskiej klasy średniej i niższych
warstw społecznych, a klasę wyższą odziera z fałszywego blichtru i
mitu "szlachetności".  Widz ma szansę oglądnąć Rzym odmitologizowany,
rozpolitykowany, skorumpowany, siermiężny i borykający się z
różnorakimi problemami. Dodatkowe punkty za kapitalną czołówkę, w
której istotną rolę gra rzymskie graffiti :)

Od siebie polecę "Wiek zdrady" (1993)  z Bryanem Brownem w roli
Marcusa Didiusa Falco, rzymskiego... prywatnego detektywa :D
Widziałem go prawie dwie dekady temu i o wierności realiom
historycznym nic nie mogę powiedzieć, ale pamiętam, że oglądało się go
przyjemnie.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR                 IS A WORLD-WIDE DISASTER.

Rzym, Egipt, Bizancjum i Grecja