S.C./Bank/scoring

Data: 2010-02-02 10:51:36
Autor: ntx
S.C./Bank/scoring
Witam,
Taki przypadek:
jest sobie społka cywilna z 2 wspolnikami. Spolka ma 2 konta w pewnym znanym banku. Spolka powstala 1 stycznia 2009 i wygenerowala za ten rok 70tys PLN (handel).
6 miesiecy temu na jednym za rachunków została pobrana oplata za prowadzenie konta i zrobilo sie: -25zl na koncie, przy czym na 2 koncie jest caly czas zachowany odpowiedni poziom srodkow w wysokosci okolo 30-70tys PLN.

Czy zaleglosc na 1 z kont moze miec duzy wplyw na przyznany scoring dla S.C.?

Dodam, ze:
1 ze wspolników:
- nie terminowo splaca karty kredytowe (oczywiscie wtedy ma wysokooprocentowany kredyt),
- przekroczyl limit na karcie kredytowej z tytulu pobranych oplat w wysokosci 0,81PLN.

Pytania:
1. Czy dla Was, taka społka jest wiarygodna? Jaki byście przyznali scoring takiej firmie? Czy udzielibyscie takiej firmie np kredyt Obrotowy?
2. Czy jest Bank który takie zachowanie bedzie tolerował, będzie przymykał oko? Czy jest Bank który przydzieli takiej firmie kredyt OBROTOWY?
3. Czy takie drobne przewinienia nie moga być przez system pomijane?

P.S. Nie pytajcie mnie po co mi to wiedziec:).

Pzdr
nttx:)

Data: 2010-02-02 10:54:05
Autor: ntx
S.C./Bank/scoring

Użytkownik "ntx" <netmax@spam.pl> napisał w wiadomości news:hk8sj1$q5q$1polsl.pl...
[...]
Tutaj dodam, ze obrot byl na poziomie 400tys PLN, a te 70tys PLN to zysk tej S.C.

Data: 2010-02-02 12:13:27
Autor: Wojciech Bancer
S.C./Bank/scoring
On 2010-02-02, ntx <netmax@spam.pl> wrote:

[...]

[...]

Według obecnych kryteriów to w większości banków 1-roczna firma jest niewiarygodna z definicji.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-02-02 13:18:48
Autor: Znawcza
S.C./Bank/scoring
ntx pisze:
Witam,
Taki przypadek:
jest sobie spoÂłka cywilna z 2 wspolnikami. Spolka ma 2 konta w pewnym znanym banku. Spolka powstala 1 stycznia 2009 i wygenerowala za ten rok 70tys PLN (handel).
6 miesiecy temu na jednym za rachunkĂłw zostaÂła pobrana oplata za prowadzenie konta i zrobilo sie: -25zl na koncie, przy czym na 2 koncie jest caly czas zachowany odpowiedni poziom srodkow w wysokosci okolo 30-70tys PLN.

Czy zaleglosc na 1 z kont moze miec duzy wplyw na przyznany scoring dla S.C.?

Dodam, ze:
1 ze wspolnikĂłw:
- nie terminowo splaca karty kredytowe (oczywiscie wtedy ma wysokooprocentowany kredyt),
- przekroczyl limit na karcie kredytowej z tytulu pobranych oplat w wysokosci 0,81PLN.

Pytania:
1. Czy dla Was, taka spoÂłka jest wiarygodna? Jaki byÂście przyznali scoring takiej firmie? Czy udzielibyscie takiej firmie np kredyt Obrotowy?
2. Czy jest Bank ktĂłry takie zachowanie bedzie tolerowaÂł, bĂŞdzie przymykaÂł oko? Czy jest Bank ktĂłry przydzieli takiej firmie kredyt OBROTOWY?
3. Czy takie drobne przewinienia nie moga byĂŚ przez system pomijane?
firma może dostać kredyt, ale nie za duży. Jeśli będzie wnioskować w innym banku bez konieczności dostarczania wyciągów to wyjdzie tylko to co jest w BIK. Pytanie co znaczny nieterminowo? 30 dni opóźnienia, 90 a może windykacja?

Data: 2010-02-03 01:28:48
Autor: Erazmus
S.C./Bank/scoring
On 2 Lut, 10:51, "ntx" <net...@spam.pl> wrote:
[...]

W Mbanku może firma liczyć na  kredyt w wysokości 10 TPLN a w BPH ok
50 TPLN.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-03 11:28:39
Autor: Zbynek Ltd.
S.C./Bank/scoring
Erazmus napisał(a) :

W Mbanku może firma liczyć na  kredyt w wysokości 10 TPLN a w BPH ok
50 TPLN.

Tera???
50 Tera złotych? 50 bilionów zł? :-P

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-02-03 12:09:50
Autor: Valdi
S.C./Bank/scoring
"Zbynek Ltd." news:hkbj4q$3od$1news.onet.pl

może chodzi o tzw. "tauzena" :)

Data: 2010-02-03 03:55:41
Autor: Erazmus
S.C./Bank/scoring
On 3 Lut, 12:09, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
"Zbynek Ltd."news:hkbj4q$3od$1news.onet.pl

> Tera???
> 50 Tera złotych? 50 bilionów zł? :-P

może chodzi o tzw. "tauzena" :)

TPLN to 1000 PLN ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-03 13:19:23
Autor: MAR
S.C./Bank/scoring
W dniu 2010.02.03 12:55, Erazmus pisze:

Tera???
50 Tera złotych? 50 bilionów zł? :-P

może chodzi o tzw. "tauzena" :)

TPLN to 1000 PLN ;-)

kPLN

--
Mar

Data: 2010-02-03 19:10:24
Autor: DanW
S.C./Bank/scoring
W dniu 2010-02-02 10:51, ntx pisze:
[...]

Na scoring wpływa wiele rzeczy i nie ma to nic wspólnego z nieterminowymi spłatami KK. Scoring ustalany jest na podstawie dokumentów finansowych firmy i informacjach o włascicielach spółki (majątek, kredyty itd.) do weryfikacji BIK przechodzi się w następnym kroku i tu może być problem - jeśli opóźnienia nie były ponad 30 dni to wystarczy zaświadczenie z banku w którym powstało, że zostało spłacone i obecnie nie występują zaległości. Co do zaległości na rachunku to brane są ostatnie 6 m-cy. Jeśli zdażyła by się sytuacja, że przez to odmówią kredytu to najlepiej zmienić bank :) Spółka działająca 12 m-cy na rynku bez problemu otrzyma kredyt obrotowy. Pozdrawiam Dan.

S.C./Bank/scoring