S.C./Bank/scoring

Data: 2010-02-02 12:13:27
Autor: Wojciech Bancer
S.C./Bank/scoring
On 2010-02-02, ntx <netmax@spam.pl> wrote:

[...]

Pytania:
1. Czy dla Was, taka społka jest wiarygodna? Jaki byście przyznali scoring takiej firmie? Czy udzielibyscie takiej firmie np kredyt Obrotowy?
2. Czy jest Bank który takie zachowanie bedzie tolerował, będzie przymykał oko? Czy jest Bank który przydzieli takiej firmie kredyt OBROTOWY?
3. Czy takie drobne przewinienia nie moga być przez system pomijane?

P.S. Nie pytajcie mnie po co mi to wiedziec:).

Według obecnych kryteriów to w większości banków 1-roczna firma jest niewiarygodna z definicji.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

S.C./Bank/scoring