[NAS] S.M.A.R.T. test in progress: 90%

Data: 2018-11-18 14:08:05
Autor: n
[NAS] S.M.A.R.T. test in progress: 90%
Podejrzewam w Synology padający HDD .
Próbuję zrobić mu dokładny (extended) SMART test, komunikat ze potrwa 521 minut (no nieźle wylicza co do minuty ;))
Przez noc idzie extended test idzie do 90%, później na tych 90% kilka godzin i ciagle 90%, nie miałem cierpliwości zastopowałem, po paru dniach to samo.
Jak to jest z tym SMART Extended Test w Synology, czy te 90% mielone przez wiele godzin to normalny objaw czy dowód problemu z dyskiem?

[NAS] S.M.A.R.T. test in progress: 90%