S&P 500 = 1100

Data: 2010-02-11 10:36:53
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
migiem;)

a na naszym grajdole

to już dzisiaj napisałem panienki

buhahahahahahaha

Data: 2010-02-11 12:03:23
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
On 11 Lut, 19:36, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
migiem;)

a na naszym grajdole

to już dzisiaj napisałem panienki

buhahahahahahaha

możliwe

ale, nie pamiętam już kiedy ostatnio widziałem przebicie
kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
Przebili i ..... stoją, czekają.
Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

Data: 2010-02-11 13:21:05
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
wrote:

> [...]

kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
Przebili i ..... stoją, czekają.
Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

15

100

Data: 2010-02-11 14:06:47
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
On 11 Lut, 22:21, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
> Przebili i ..... stoją, czekają.
> Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

Jeżeli dobrze zrozumiałem, to 15stka ciekawie wygląda, będzie warta
poświęcenia jej trochę czasu.

Data: 2010-02-11 15:26:17
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
Sprawa tego przebicia kanału nie dawała mi spokoju, dlaczego rynek
wstrzymał ruch.

Graficzna prezentacja DJ interwał 1H:
http://i47.tinypic.com/1z6sdig.jpg

Dolne ograniczenie S1 i S2.
Logicznym było po szczytach 1 i 2 puścić górne ograniczenie. Tyle, że
ona nie jest równoległa do S1 S2 (w sumie nie jest powiedziane, że
musi być)
Równoległą jest linia 1 i 3 ( z dzisiejszym szczytem)

Taka ciekawostka.
Nie obiektywna ze względu na pozycję S :) :)
Jak ma być wybicie (albo już jest po wybiciu), to rynek i tak nie
patrzy na takie rzeczy czy te linie są równoległe czy nie.

Data: 2010-02-11 21:37:17
Autor: Endriu
S&P 500 = 1100
migiem;)

a na naszym grajdole

to już dzisiaj napisałem panienki

buhahahahahahaha

Tak to niby miałoby wyglądać ?.
http://hyy.pl/images/49SP500.gif

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-02-16 14:09:07
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
wrote:
migiem;)

a na naszym grajdole

to już dzisiaj napisałem panienki

buhahahahahahaha

a słowo stało się rzeczywistością

panienki pewnie SHORT...

panienki zostaną przez rynek wydymane

jak zwykle

buhahahahahaha

Data: 2010-02-17 16:37:28
Autor: Virck
S&P 500 = 1100

wrote:
[...]

-- -

To chyba po to prowadzisz ten burdel alfonsie aby byly dymane...Przeciez jako sutener masz z tego przychody...
Ale dlaczego komunikujesz sie ze swoimi panienkami poprzez to forum...??? ....Kogo obchodzi, ze one sa ubrane w szorty....Jeszcze brakuje abys adres podal i ceny....Zenada !

Data: 2010-02-17 08:28:30
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał w
wrote:

> migiem;)

> [...]

buhahahahahaha

-- -

[...]

roz\umiem panienka że dzisiaj przelewasz mi depo na moje rachunki

pozostałeś na krótkim kierunku

dziękuję za forsę

tej nigdy za dużo

buhahahahaha

Data: 2010-02-17 18:21:03
Autor: Virck
S&P 500 = 1100
wrote:

[...]

Pajacu to sa tylko twoje wirtualne zyski. Z gry na onet jeszcze nikt nie kupil nawet bulki....-;))) Wiec nie podniecaj sie juz tak, bo jestes cienias i golas i do tego glupi spamer.....

Data: 2010-02-17 10:32:00
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
On 17 Lut, 18:21, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
Charlie delta wrote:

> [...]

Pajacu to sa tylko twoje wirtualne zyski. Z gry na onet jeszcze nikt nie
kupil nawet bulki....-;))) Wiec nie podniecaj sie juz tak, bo jestes
cienias i golas i do tego glupi spamer.....- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

panienka

podstawowa różnica pomiędzy mną a tobą polega na tym że ja zarabiając
pieniądze na giełdzie i fx doskonale się bawię

dla mnie jest to intelektualne wyzwanie

dla ciebie panienka gonitwa za uciekającym expresem i nieustający
stresssssssssssssssssssssssssssssssssss

buhahahahaha

S&P 500 = 1100