S&P 500 = 1100

Data: 2010-02-11 12:03:23
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
On 11 Lut, 19:36, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
migiem;)

a na naszym grajdole

to już dzisiaj napisałem panienki

buhahahahahahaha

możliwe

ale, nie pamiętam już kiedy ostatnio widziałem przebicie
kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
Przebili i ..... stoją, czekają.
Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

Data: 2010-02-11 13:21:05
Autor: Charlie delta
S&P 500 = 1100
wrote:

> [...]

kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
Przebili i ..... stoją, czekają.
Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

15

100

Data: 2010-02-11 14:06:47
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
On 11 Lut, 22:21, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> kilkutygodniowej linii spadku bez przyspieszenia.
> Przebili i ..... stoją, czekają.
> Cóż może ostatnia godzina da trochę ruchu.

Jeżeli dobrze zrozumiałem, to 15stka ciekawie wygląda, będzie warta
poświęcenia jej trochę czasu.

Data: 2010-02-11 15:26:17
Autor: macieks
S&P 500 = 1100
Sprawa tego przebicia kanału nie dawała mi spokoju, dlaczego rynek
wstrzymał ruch.

Graficzna prezentacja DJ interwał 1H:
http://i47.tinypic.com/1z6sdig.jpg

Dolne ograniczenie S1 i S2.
Logicznym było po szczytach 1 i 2 puścić górne ograniczenie. Tyle, że
ona nie jest równoległa do S1 S2 (w sumie nie jest powiedziane, że
musi być)
Równoległą jest linia 1 i 3 ( z dzisiejszym szczytem)

Taka ciekawostka.
Nie obiektywna ze względu na pozycję S :) :)
Jak ma być wybicie (albo już jest po wybiciu), to rynek i tak nie
patrzy na takie rzeczy czy te linie są równoległe czy nie.

S&P 500 = 1100