S&P 500 czyli pincet

Data: 2010-12-15 10:16:20
Autor: Charlie delta
S&P 500 czyli pincet
Panienki witajcie w dymanej POlszewii

jak wam pisałem 1200 to pestka

co należało robić?   w miarę wzrostu dochodu z depozytu zwiekszać
ekspozycję LONG i nic poza tym

cnd

czyli czego nie wiedziałeś durniu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-12-15 21:58:42
Autor: Endriu
S&P 500 czyli pincet
[...]

No dobra, to było miesiąc temu. A co dalej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-15 13:45:20
Autor: Charlie delta
S&P 500 czyli pincet
On 15 Gru, 21:58, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> wrote:
>jak wam pisa em 1200 to pestka
>co nale a o robi ?   w miar wzrostu dochodu z depozytu zwieksza
>ekspozycj LONG i nic poza tym
>cnd
>czyli czego nie wiedzia e durniu buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No dobra, to by o miesi c temu. A co dalej ?.

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

panienka to było 25 września, przed moim wyjazdem

nieźle was wydymało buhahahahaaaaaaaaa

a dalej będą świeta i nowy rok, a w nim dymanie panienek
buhahahaaaaaaaaaaaa

Data: 2010-12-15 22:58:39
Autor: Endriu
S&P 500 czyli pincet
a dalej będą świeta i nowy rok, a w nim dymanie panienek
buhahahaaaaaaaaaaaa

No i co tam w Hameryce drogi Charlie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-03 11:06:34
Autor: Charlie delta
S&P 500 czyli pincet
On 15 Gru 2010, 22:45, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:

> [...]

panienka to było 25 września, przed moim wyjazdem

nieźle was wydymało buhahahahaaaaaaaaa

a dalej będą świeta i nowy rok, a w nim dymanie panienek

panienki, pedałki i innej maści cudoki

nie ma przesłanek do zmiany pozycji

ONLY LONG

buhahahahahaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-01-03 20:12:22
Autor: Endriu
S&P 500 czyli pincet
panienki, pedałki i innej maści cudoki
nie ma przesłanek do zmiany pozycji
ONLY LONG
buhahahahahaaaaaaaaaaaaaa

jak zwykle mądry po odpale.......
Trza było to cwaniaku powiedzieć wczoraj :

"[...] Trend is Your Friend .... [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-10 10:15:05
Autor: Charlie delta
S&P 500 czyli pincet
Zewsząd złe wieści a S&P picet nic, chyba trzeba będzie po wielu
miesiącach i zwiększaniu zaangażowania take profit.

Data: 2010-12-15 23:27:27
Autor: SERG
S&P 500 czyli pincet
W dniu 2010-12-15 19:16, Charlie delta pisze:
[...]

Sądząc po ilości użycia słowa "dymać" musiałeś być za dzieciaka ostro wyruchany, że ci tak w pamięć zapadło :)

Data: 2010-12-15 23:35:50
Autor: Jan Werbinski
S&P 500 czyli pincet
Myślałem, że ten pojeb zdechł niekarmiony...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-15 23:48:34
Autor: Charlie delta
S&P 500 czyli pincet
On 15 Gru, 23:35, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
My la em, e ten pojeb zdech niekarmiony...

--
Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Jasiu pedałku

wiesz że w Łagowie jesteś mordobity :)